Marraskuussa 2019 lopettaneet

1246725

Viestejä yhteensä

• Melisa kiitos! Ja ehdottomasti tällä kertaa aion onnistua, oon niin monta kertaa yrittänyt joten oon sen ansainnut :#
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Sä sen teetkin, onnistut.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Nonniin! Täällä ollaan taas. Minä olin syyskuun lopettaja, sitten ratkesin ja tupakointi lähti nopeasti samanlaiseksi kuin ennen lopetusta eli taidan olla todellakin joko-tai polttaja! Tsemppiä kaikille!
  • Noin se käy kaikille, jotka ovat koukussa, ei ole mitään yhtä. Tsemppiä sinne.

• Kiva kun tulit Retu takaisin! Sulla on komeesti jo yli viikko takana :) Kaksi ensimmäistä viikkoa oli ainakin itselleni pahimmat, että niistä kun selviää niin on tosi hyvällä mallilla!

• Moi!
    Viimeksi täällä 2017 ja sillon retkahdin polttamaan pariks vuodeks, mutta nyt yritän taas.
  • Reilut 20 vuotta tupakointia takana. 15.11. aloitin Champixin. Tupakointi hiipui jo ennen suunniteltua lopetuspäivää. Ei vaan halunnut laittaa enää euroakaan täyteen turhuuteen. Tuntuu motivoituneelta, toivottavasti tämä kantaa.
  • Tsemppiä Elinamm! Itse lopetin imeskelemälä 2kpl niksatabletteja 4 ekana päivänä. Oli melkoinen koetinkivi kun lauantaina olin viihteellä, mutta ei tehnyt mieli tupakkaa.
  • 11 päivä takana.Raikasta keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti.

• Allen Carr luettu ajatuksella uudelleen.

• editoi marraskuu 2019

Tervetuloa kaikki uudet ja uusvanhat ja ihan kaikki! :)

Täällä menee edelleen suht kivuttomasti. Ikävä tupakointia on paikoitellen, mutta myös olen alkanut huomaamaan jälkikäteen, että on alkanut olla myös pidempiä hetkiä, jolloin tupakalalle meneminen ei olekaan käynyt mielessä. Useampia tupakkaunia oon nähnyt, ne vetää vähän mielen matalaksi, koska ovat niin todentuntuisia. Unissa ihan vahingossa poltan, huomaan vasta jälkikäteen, että olen polttanut vaikka ei pitänyt - ei siis tietoisia "Aion nyt polttaa tupakan" unia. Koen kuitenkin, että hyvin mulla menee. :) Puolitin Champixin pian viikko sitten ja aion sitä syödä nyt sitten ihan pitkälle kevääseen tai jopa kesään, jos mitään pahempia haittavaikutuksia ei tule. Refluksioireetkin ovat hieman helpottaneet. Ainoa, mitä Champixissa ärsyttää on se, että pitää syödä aamupala. Se ei vaan jotenkin sovi mulle ja kammottaa jo valmiiksi, että pitää syödä heti herättyään seuraavat puoli vuotta. :D

Tsemppiä kaikille!

• Heippa vaan kaikki. Alkukuusssa yritys meni penkin alle ja jäi 2 päivän räpistelyksi. Nyt uusi alku ja uuddet kujeet. 4 päivä on alkanut ihan mukavasti, vain pientä värinää ohimoiden seudulla, olisko nyt kuun asento parempi kuin alkukuussa? :D

Ei se niin mene ettei jotenkin mene.

• Mulla ei oo muita oireita ku välillä kova ketutus ja nukkusin mielelläni kokoajan,tosin monen kkden flunssan tuntu poissa. Jos vertaa parinvuoden lopetusyritystä ni nyt on elämä muutenkin stabiili, aikasemmalla kerralla ei lähelläkään. Tällä kertaa kirjoitan joka päivä päiväkirjaa, sinne kirjaan asiat/tilanteet jotka voisivat saada tupakoimaan taas.
  • Hellou kaikille,
    Keskiviikkona oli ensimmäinen kokonaan tupakaton päivä. Nyt toista kertaa yrittelen Champixilla lopetella - edellinen kerta meni pieleen pahoinvoinnin takia, mutta nyt ei ole Champix oksettanut. Työterveyshoitaja sanoi, että kannattaa ottaa aterian yhteydessä jos yököttää :/ . Onhan tässä mennytkin jo vuodesta 1996 asti röökiä 1½ askia päivässä, niin jospa tästä nyt vihdoin pääsisi eroon - ainiin ja kiitti Melisalle tsemppauksesta tuolla harkitsijat -ryhmässä :) . Työpäivä meni vähän haaveillessa tupakista, mutta ehkäpä toikin oire lievittää B)

• Jonkin verran pyörii tupakka mielessä. Toisaalta taas tulee paha olo ajatuksesta, että oikeasti pitäisi tupakoida. Palauttelen itselleni mieleen syitä, miksi en halua olla enää tupakoija.
    Esim. on ollut mukavaa, kun ei ole tarvinnut julkisissa hävetä, että haisee tupakalle. Champixin 4 vkon aloituspakkauskin on kohta maksanut itsensä takaisin.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Marraskuulaisilla tuntuu menevän hyvin. Ensi kuussa, joka on ihan kohta, voitte sanoa lopettaneenne jo viime kuussa. Tammikuussa sanotte jo, et lopetin viime vuonna. Komiaa!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi marraskuu 2019

Niinpä Melisa, olet aivan oikeassa. Viides savuton päivä alkanut hyvin. Olin naapurissa kahvilla ja kaveri lähti vessaan tupakille, niin ei tehnyt yhtään mieli lähteä mukaan, eli hyvin menee. :D Reipasta mieltä ja onnistumisen iloisia hetkiä kaikille stumppaajille. ;) <3

• Joo niin tää ajankohta oli peliliike Melissa
  • Kohtahan sitä voi sanoa, että viime vuosikymmenellä lopetin, Melisa ja Eege83 :D

• Laitoin 32€ säästöön viikon ajalta ja ajattelin laittaa viikon välein tuon rahan sivuun. Nyt vähän yli viikon savuttomuuden jälkeen hieman helpottaa esim. Aamulla ei tule välttämättä ajatusta mennä automaattisesti savuille. Kannan kuitenkin varuiksi vielä nikotiinipurkkaa mukana jos tulee ihan hirveä mieliteko. Tikkarit ovat olleet ihan hyviä korvikkeita kanssa. Pikkujouluja hieman kauhulla/jännityksellä odotan, mutta luotto nousee itseeni tässä savuttomuudessa kokoajan!
  • Retu mä pistän myös sivuun kaiken säästön tupakuista, ensvuonna askin hinta nousee eurolla varmaan ni mukava lisätä se tohon laskuriin o:)
  • Minunkin on tarkoitus motivoida itseni tavoitteilla. Ensimmäinen ostos on mahdollista jo ensiviikolla, kun aion hankkia sähköhammasharjan, jonka jälkeen alkaa säästäminen uuteen telkkariin. Tuntuu että helpottuu aamu aamulta, vaikka tänäkin aamuna heräsin naisystävän luota, joka muuten polttaa, mutta oli illallakin huomaavainen, eikä polttanut kuin yhden, jonka jälkeen ei kyllä tehnyt mieli itse mennä savuille, oli se haju ja maku niin kuin märkä tuhkakuppi. :s

• Päivä 14 menossa,ei voi helpoksi kehua.Edellinen yhtä pitkä vuonna 1981 niin tokihan se elämäntapa opiskelua on.Leppoisaa lauantaita!

• Joku 450 kessua polttamatta ja ehkä150e valuutassa.Melko uskomattomia ja hävettäviä lukuja.

• Terva leijona tai pantteri pastilleja 2 laatikkoa päivä ja toki Champix vko 4 alkaa.Unet tosi lennokkaita,vatsa vaivat hieman helpottaneet.

• Sä oot karri pikkusen viel kovempi kessuttelija ollu ku mä. Kyl tää mieli aaltoilee jonkun verran itelläki, välillä on täysin turha olo, sit yleensä kaivan ton päiväkirjan ja laitan sinne tuntemukset, sit luen läpi aiemmat, on tää pääkopan sisällä oikeasti aika aivojumppaa(etsii keinot millä yli) En mä märehdi, olen rehellinen itselle kokoajan, yritän takoa selkärankaan et aallonpohjat kuuluu tähän uuteen harrastukseen. Ei vaan uskalla elää kuin tätä päivää vaan. Plussat ja miinukset oon selvittäny ni väkisinki niitä plussia tulee kokoajan lisää vain.
  • Viikko! Ensimmäinen etappi pitkällä matkalla saavutettu ja hyvältä tuntuu. :)

• Teillähän menee tosi hienosti täällä! Onnea AMM66 jo 7 päivää kasassa! Eege83 (lähes), Karrilla ja Retulla puolikas kuukausi kasassa! petterik alkaa viikko lähestymään. elinamm myös lähestyy 2 vkon rajapyykkiä! Ihan mielettömän kiva lukea teidän juttuja täältä ja seurata kuinka vaan lisääntyy aika ilman tupakkaa :)

• KiitosKehuista R-T Saavutuksista pitää olla ylpeitä, mutta ei saa ylpistyä. leukaa vaan rintaan ja kohti uusia koitoksia. :p

• Rakkaudesta_tupakkaan, oon seurannu sun tekstejä, oot kyl aika huippupersoona, sitkeä, oot vähän ku esimerkkinä, kiitos!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.