Kauanko tää olo kestää?

Heips! Olen ollut polttamatta nyt noin 2 viikkoa. Hyviä puolia on se, että verenkierto on parantunut, hengitys kulkee paremmin jne. Mutta mutta, hirveän väsynyt olen, tuntuu, ettei ajatukset pysy kasassa, jopa ahdistuksen omaisia tuntemuksia. Millaisia oireita muilla on ollut? Kauanko kestänyt?

Viestejä yhteensä

• Tupakassa kun on niin monenlaisia aineita, niin myös jotain, mikä vaikuttaa mielialaan. Ainakin näin olen ymmärtänyt. Nämä kuvaamasi oireet kuuluvat vierotusoireisiin ja menevät ohi vähän yksilöllisesti. Itselläni kesti n. kuukauden sellainen alavire, väsymys ja keskittymisvaikeudet.
    Mutta kaikesta selviää! Päivä kerrallaan ja joskus tunti kerrallaan. Ja ne olot loppuvat kyllä :)
    Nyt kun 2kk lähestyy, ei ole mitään oloja enää ollut pitkään aikaan. Tai on sittenkin, onnellinen ja tyytyväinen :)

• Öh tuota..eivät ne lopu vaan niiden kanssa oppii elämään. Vitsi vitsi, kai ne joskus loppuvat mutta itselleni väsymys ja hölmöily ovat pysyvää olotilaa tupakasta riippumatta eli en oikeasti osaa sanoa mitään järkevää kysymykseen.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Kaikki oireet loppuu kyllä. Usko pois. Uskoa ja luottaa kannattaakin, että kaikesta selviää.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Mulla on ollut myös kaverina hirmuinen väsymys... nukun pitempiä öitä kuin ennen mutta silti voi keskellä päivää iskeä semmoinen uneliaisuuskohtaus että jos silmät kiinni laittais niin nukahtais heti. Uupumuskohtaus suorastaan. Ja mikään määrä kahvia ei auta. Nyt ihan viime päivinä olen kiinnittänyt huomiota siihen että se väsyneisyys alkaa väistyä, eli tässä kun 6 kk lopettamisesta alkaa lähestyä. Nyt jos väsyttää, se tuntuu semmoiselta normaalilta eikä sellaiselta että meinaa vajota koomaan :)

• Minulla oli toisin, unettomuus oli pitkään vaivana. Hyvää nukkujaa minusta ei tule varmaan koskaan, mutta se alkuaikojen tila on väistynyt. Minulla esim. kesä- talviaikojen muutos tunnu missään.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.