usko lopettamiseen

37 v tupakkaa viime vuodet 30-50 kpl vrk.COPD keskivaikea.Allen Carr luettu ja Champix kuuri aluillaan.Haaste on kova joten kaikki vertaistuki tervetullutta.

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervetuloa Stumppiin karri!
    Kun lopetat polttamisen, liity sen kuukauden lopettajiin. Champixista on täällä monella kokemusta ja löytyy oma poterokin niille.
    Jos otsake pitää paikkansa, uskot onnistuvasi? Ja kyllä onnistutkin.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Ok.tämä palsta on kyllä erinomainen ja asiallinen.Lopetuspäivä lähenee kyllä.

• Karri: 32 vuotta polttanut ilman lopetusyrityksiä yli aski päivässä. Otin kovat käyttöön heikon luonteeni takia. Eli champix noin 5 kk. Viiminen kk puolel annoksel. Jos minä onnistuin niin kyllä sinäkin. Oli yllättävän "helppoa" kyseisen kuurin kera.
  • Kyseessä on neuroottinen itseään ruokkiva addiktio minun kohdalla.Alkoholia tai muuta päihteitä en käytä joten tapa on juurtunut persoonaan ja kasvanut sairaalloiseksi.Lääketiede ja vertaistuki on nöyrästi otettu avuksi.Itsensä koulutus uudenlaiseen elämään on haaste.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Savukemääräsi on melkoinen, mutta uskon, että selviät kyllä. Alkon puuttuminen kuvioista on plussaa tässä taistossa. Osa on vieroitusoireiden kestämistä, siinä champix auttaa. Suurin homma on monelle on tavasta poisoppiminen. Tunnetilojen kompensointi jollain muulla kuin tupakalla.
    Mut näissä yrittävät täällä kohtalotoverit sua helpata.
    Lue ja kirjoittele mahdollisimman paljon. Parasta terapiaa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Piti tulla kurkkaan tännekin tosiaan 19 päivää takana näin mennään.Edelleen pidän tapaneuroosia vaikeimpana muutamia stressikoitoksia selvitetty kunnialla ja yritetty nostaa itseluottamusta.

• Moi,
    Minullakin noi tapa-tupakit tuntuu olevan kaikkein vaikeimpia, on melkein alitajuinen tuo käsky, että nyt pitäis käydä tupakilla. No tähän mennessä olen nuo "taistelut" itseni kanssa voittanut minä itse. Välillä on tullut käytyä sitten pastillin kanssa seisoksimassa ns. tupakilla, mutta sitäkin on onnistunut vähentämään, eli vähentämään tapaa. Champix on apuna minullakin ja tietty tämä stumpin ja vertaistuki!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.