Jarmo

Nyt toinen päivä meneillään! Pitkän harkinnan jälkeen! Tästä se lähtee!

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Terveuloa jarmojkk67! Hyvä päätös on kaiken perusta, motivaation joutuu itse rskentamaan. Vaan jokainen savuton päivä ja onnistuneesti ohitettu tupakkihimo lisää motivaatiotakin.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitti Melisa viestistä! Pitää varmaan alkaa laskeen paljonko rahaa säästyy! Se voi tuntuu ihan hyvältä!

• Moi jarmojkk67,
    Minullakin alkais huomenna 2. päivä ilman röökii about 24 vuoden jälkeen :/ onnea! Ps. vaikeeta tekee tuon keskittymisen kanssa, mutta ehkä se siitä - peukkuja :)

• Peukkuja sullekin petterik!

Purukumi auttaa keskittymään. Itse käytin niksapurkkaa töissä varsinkin. Mut amerikkalaiset tutkivat, et tavallisenkin purkan jauhanta auttaa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Noniin! Kolmas päivä menossa!
    Hei mistä te olette saanut tuon laskurin omiin viesteihinne!

• editoi marraskuu 29

Kirjaudu stumppi.fi (ei tämäm foorumin) etusivun kautta omaan profiiliin ja sieltä " muokkaa profiilia" ja sit vissii neuvoo eteenpäin.

• Kiitti tiedosta tuulantei2!
    Täytyy kokeilla!

• Nyt on säästynyt kuukauden internet-yhteyden verran!

• Siitä se säästäminen alkaa. Itse tein aamulla päätöksen, että ostan säästyneillä rahoilla sähköhammasharjan. :#

Savukointi loppui25.11.2019 klo 11. 40

• Neljäs päivä menossa! Aamulla piti jo käydä purkkaa hakemassa!

Siitä se päivä lähtee. Tavallista vai niksapurkkaa?

• Otin niksaa! Auttoi!

editoi marraskuu 30
    Pääasiahan se on. Hyvä! Näin pysyt paremmin erossa tupakasta ja tupakoinnista tapana.
    Tsemppiä matkaan!

• Itselleni ensimmäiset 2 viikkoa oli kaikkein kriittisimmät. Otin päivä kerrallaan, en miettinyt että olen lopettanut tupakointia, ainoastaan sen etten polta tänään tupakkaa. 2 viikkoa ---> 1 kuukausi ja niin edelleen..

• Kiitti viesteistä! Niin tosiaan päivä kerrallaan!

• Viides päivä alkoi!

Sujukoon se mukavasti ja savuttomasti!

• Samat sanat! No vielä pari päivää niin voi juhlistaa ekaa viikkoa :)

• Eka savuton viikonloppu takana! Hyvin meni! Olen ylpeä itsestäni!!

• Kannattaa ollakin! Itseäni kiusasin muutamalla holipaukulla, mutta siitäkin selvitty, peukut :)

• Samoin peukkuja sullekin!

• Noniin kokonainen viikko takana!! Joku kirjoitti, että ekat kaksi viikkoa on kriittisimmät!!

• Hienoa jarmojkk67, samaa rataa eteen päin:)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.