Tänään on se päivä.

Tänään on se päivä kun päätin polttaa viimeisen tupakkani. Tästä ei tule helppoa. Polttanut noin 20 vuotta päivittäin. Oli sitten keuhkokuume, flunssa tai muu niin päivääkään en ole ollut ilman tupakkaa. Nikotiininkorvaus tuotteita olen joskus kokeillut ja Allen Carrin Stumppaa tähän kirjan olen myös lukenut. Ei ole auttanut. Nyt olen jo pidemmällä raskaana ja tupakasta on päästävä. Ahdistaa jo nyt ajatus kun tupakkaa ei talossa ole ja töistä lomautus tekee ajan pitkäksi. Toisaalta nyt voin keskittyä täysin tupakasta irti pääsemiseen kun ei tarvitse töistä stressata. Ajattelin tänne päivitellä kuulumisia jos se vaikka auttaisi. Pitäkää peukkuja. Pelkään jo tulevaa iltaa.
~Takana 20 röökin rikastuttamaa vuotta~

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Onnittelut siitä, että olet tehnyt päätöksen. Onnittelut myös raskaudestasi. Ymmärrän hyvin tuon tarpeesi päästä tupakasta nyt.
    Liity vielä tuonne tämän vuoden toukokuun lopettajiin, niin saa vertaistukea sieltäkin.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Tsemppiä! Stumpista löytyy tukea tarvittaessa ja saman kokeneita ymmärtäjiä
  • Tervetuloa mukaan ja onnea hyvästä päätöksestä sekä raskaudesta! Pidän sulle kovasti peukkuja, että onnistut :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.