lopetus vielä kesäkuun puolella

Olisi aika lopettaa tupakointi. Oon polttanu jo ihan liian kauan elämästäni. Pisin aika ilman tupakkaa on ollut viikko. Mulla on yksi massi vielä polttamatta ja ajattelin sen öyhyytellä ennenkuin lopetan. Mietin, että voisin ryhtyä kuvamaan projektista videoita YouTubeen. Ennen lopetusta kuvaisin niitä mietteitä, joita tupakoinnista syntyy ja sitten kuvaisin itse vierottautumista tupakasta ja sitten ryhtyisin tekemään yleensä videoita tupakan haitoista ja siitä vierottautumisesta. Korvaushoitotuotteet on kokeiltu ja köykäisiksi todettu ja siksipä lopetan ilman niitä. Ei kai se ole kuin sen kolme päivää kaikkein hankalinta aikaa. NIkotiinipurkastakin pitäisi vielä joka tapauksessa vierottautua niin sama se on lopettaa ilman sitä. Tupakat riittää vielä tämän päivää ja osan huomisesta, joten ei tässä kovin paljon jää aikaa kuvailla videoita ennen lopetusta. Nikotiini on kyllä paha vastus. Tai oikeastaan mun aivot on se vastus , joka pitää voittaa.

Viestejä yhteensä

• Tervetuloa stumppiin Natsanaattori! :) Mielenkiintoiselta kuulostaa myös tuo YouTube-ideasi, en usko, että kukaan on moista dokumentaatiota aiemmin tehnyt. Tuolla Kesäkuussa 2020 lopettaneet on sitten aika vilkasta vertaistukea sen viimeisen tupakin jälkeen! :)

• Kuvasin ensimmäisen videon valmistautumisesta tupakoinnin lopettamiseen. Videolla poltetaan tupakkaa, joten ei kannata katsoa jos se trikkeröi.

• Kuten alla olevalla videolla sanoin niin päätinkin lopettaa tänään kun tajusin, etten saa nikkiksiäni pois vaikka kuinka poltan. Olen tänään polttanut kuin korsteeni ja luulen sen osittain johtuvan siitä kun tein päätöksen lopettaa. Meinasin ensin, että poltan massin loppuun mutta mitä tuota väistämätöntä siirtämään. Jos ei tänään niin se olisi ollut edessä huomenna ja mukavampi on aloittaa uusi päivä savuttomana. Videolla käynnistän lopetuksen ja tuhoan tupakan. Videolla ei polteta.

• Katsoinpa nuo ekat videot, ihan hyvin olet ainakin edellisten (lopetus)kertojen oppia ottanut itseesi, pidetään peukkuja nyt niille ekalle kolmelle päivälle! :)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.