Lopetin ja päätin aloittaa puhtaalta pöydältä

Lopetin tänään klo 15. Tiedän lopettaneeni kokonaan, koska olen hyvin varma tästä päätöksestä. Etsin itse asiassa jo keskusteluketjua, joka olisi varattu elokuun lopettajille, mutta sellaista ei kukaan ollut vielä luonut. Pitäisikö minun luoda? Se olisi mahdollista. Jos joku muu ei nyt ehdi ensin.

Tuo puhtaalta pöydältä aloittaminen merkitsee sitä, etten enää muistuta itselleni, monesko lopettamiskerta tämä jo on. En kiusaa itseäni miettimällä, kuinka monta kertaa olen jo lopettanut ja aloittanut sitten polttamisen uudestaan. Tällä kertaa en aloita uudelleen, se on aivan varma.

Viestejä yhteensä

• Tsemppiä lopettaja123! Ensimmäinen just mitä tarvii on motivaatio. Eka mieliteko tulee jo tunnin päästä mut sit vaan mieliteko kerrallaan. Käytätkö korvaustuotetta apuna? Mä en olis pärjänny ilman..
    18.5.20 vedin viimeisen tupakan.
  • Aloita vain elokuisten potero jos sitä ei ole!

Tsemppiä, äläkä anna omien aivojesi yrittää tuputtaa sulle mitään epäonnistumisajatuksia. Puhtaalta pöydältä tosiaan, ja tunti kerrallaan, kuten Muuttaja sanoi. Päätä ettet osta tupakkaa!
  • Muuttaja: en ole kokenut että korvaustuotteista olisi mitään apua, mutta ehkä turvaudun niihin lähipäivinä. Saa nyt nähdä.

Kiitos tsempeistä, Kipax! Olen tosiaan mennyt ihan vain tunnin kerrallaan. En mieti sen pidemmälle. Tästä on hyvä jatkaa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.