Elokuussa 2020 lopettaneet

editoi elokuu 1   Lopettaneet

Hei sinä elokuussa 2020 tupakoinnin lopettanut!

Stumppi.fi-keskustelupalstalta löydät itsellesi yhteisön, joka tarjoaa vertaistukea tupakoinnin lopettamisessa. Liity joukkoomme - tupakoinnin lopettaminen on aina hyvä ratkaisu. Kannustetaan toisiamme, ollaan toisillemme ystäviä tämän prosessin aikana. Minä olen lopettaja123, joka on lopettanut ehkä 1, 2 tai 3:kin kertaa :D Tällä kertaa en enää peräänny, vaan vien tämän lopettamisprojektini loppuun saakka. Tervetuloa turisemaan :smile:

«13456711

Viestejä yhteensä

• editoi elokuu 1
    Oi, kuinka ilahduin kun huomasin tämän lopettaja123! Hyvä päätös :)
    Nyt vaan sitkeästi eteenpäin ja kovasti tsemppiä tuleviin päiviin :)

Projekti kessuton kesäkuu 2020 - ja loppuelämä
    Viimeisen stumppasin 31.5.

• Voi kiitos, Lardelissa :smile: <3

• Joskus sitä pitää vähän ensin harjoitella, että oppii ;)

• Marianne, tervetuloa mukaan ja tsemppiä! :smile:

Jos teille sopii, niin en näin aluksi laita tuohon alas tuota taulua, jossa lukee kauanko olen ollut polttamatta. Laitan sen ehkä kun olen saanut oltua jo jonkin aikaa polttamatta. Silloin se motivoi minua enemmän.

• Täällä lähtee uusi yritys käyntiin. Menin sitten polttamaan hyvin alkaneen lopettamisen jälkeen.

Mä olen tupakanhimon iskiessä lähtenyt juoksulenkille. Näemmä tuli liikaa lenkkeiltyä ja rikoin nivelsiteet. Ja niinhän siinä kävi, että heti kun en pystynyt liikkumaan, rupesin polttamaan.

Harmitus on suuri, mutta ei auta kuin yrittää uudelleen.
  • :D lopettaja123, Mitäs vastaisit jos sanoisin, että ei sovi :D ;)
    Ei tosiaan mitään hätää, sinä lopetat tupakointia itsesi takia, et meidän foorumilla kävijöiden. :)

Mennään leppoisasti kohti omia tavoitteita ja kohti savuttomuutta tyyli on vapaa, kunhan suunta on oikea.

• editoi elokuu 2