Välitön kipu tupakasta

Hei. Olen käyttänyt nuuskaa jo kohta vuoden. Kuitenkin satunnaisesti poltellut 1-2 kpl kuukautta kohden. Syy lopettamiseen oli aikoinaan se, että oikealle puolelle rintaan tuli puristava, jäytävä kipu ja elin niiden kipujen kanssa pitkään, ainakin pari vuotta. Mietinkin että eikö keuhkoni ole vielä toipuneet laisinkaan kun yksikin tupakki laukaisee kivun vaikka olisin ollut polttamatta kuukausia? Kellään muilla kokemuksia? Mitähän tämä kipu voisi olla? Se on aina samassa kohdassa. Oikealla rinnan alueella

Viestejä yhteensä

• Itse keuhkoissa se kipu ei ole, koska keuhkoissa ei ole tuntohermoja. En osaa sanoa mistä se johtuu, mahdollisuuksia on monia.

• Tämä vain vahvistaa päätöstä että jätän jatkossa ne satunnaisetkin tupakat polttamatta. Mutta joo, jännää että tupakka laukaisee noin kovia kipuja, tunnen vanhoja ukkoja jotka polttelee vailla mitään vaivoja, vieläpä aika runsaasti. Se johtuu geeneistä- biisi sopisi varmaan tähän ×)
  • Mulla myös välitön kipu mut vasemmalla puolella kyljessä. Jomotus kestää pari päivääkin jos olen askin poltellut muutamassa päivässä..
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.