Miten onnistuisin?

Olen tupakoinut yli 15 vuotta, viimeiset vuodet vähintään aski päivässä. Toisinaan enemmän.

Välillä olen pysynyt savuttomana lähes vuoden, mutta lopulta kuitenkin repsahtanut siihen yhteen savukkeeseen.

Elän valheessa, minä aikuinen ihminen, tupakoin salaa, kun en ole kehdannut kertoa että olen repsahtanut. Kun käyn vanhemmillani pureskelen Nicorettea ja esitän tupakoimatonta. Muutamalle ystävällenikin esitän savutonta.

Inhoan tupakointia. Lukemattomat vaatteet joihin olen tupakalla saanut reiän, ja se haju joka vaatteissani on. Sormeni kellertyvät, puhumattakaan kynsistä. Ja tavasta joka saa minut ilmalla kuin ilmalla ulos. Rahanmenosta puhumattakaan.

Tunnen olevani niin yksin tupakan kanssa. Haluan eroon nuhjuisesta olemuksestani, ja parantaa terveyttäni. Kun vain tietäisin miten saisin lopetettua.

Viestejä yhteensä

• Hyvinhän sinä olet alkuun päässyt JaniPu, jos lähes vuosikin on mennyt polttamatta! Ainakin siitä saa kokemusta tavallaan siihen, että miksi ja mikä johti siihen yhteen, mihin sitten aiempi yritys loppui. Kovasti tsemppiä ja stumppi on hyvä apu, jos haluaa yrittää uudelleen :)

• editoi syyskuu 6
    JaniPu Sinulla hyvä mahdollisuus päästä tupakasta eroon, ajatuksesi tupakkainhosta niin samanlaisia kun meillä kaikilla, jotka olemme päättäneet lopettaa :) ...hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty! Itse koin champix kuurin hyväksi alkusykäykseksi, jotkut taas kokevat niksapurkat ja muut niksa korvaustuotteet hyviksi, eli jokaiselle löytyy vaihtoehtoja ja enää ei tarvitse muuta kuin olla sytyttämättä seuraavaa :) onnea koitokseen, täältä saa hyvää vertaistukea o:)
    Savuton elämä alkoi 18.7.2020
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.