Lokakuussa 2020 lopettaneet

15678911»

Viestejä yhteensä

• Onnea @Tampsu ! Siul se ois siul niinkun vuosi ja vartti täynnä. Toivottavasti sujuu hyvin siellä Vuoksen varrella.

• Nonnes @Tampsu!!
    Aika senkun lentää!
    Tähän oli tulla yksi mun vakiotypoista: aika —> sika :joy:
  • Töttöröö kuomat!
    Enpäs huomantkaa, aika kulluu, eikä koskaan pallaa!
    Eli huomasin siis, et miehä oon huomaamaton!
    -Siis kakepirinen & toomas siel iha vieressä, ollaanko kolmistaan, onks viel muita mukan, hä?
    -Eiköhä myö jatketa samalviisii, nyhtäkööt jymyä ja mitä niit muit merkkilöitä olikaa, en ees muistaa halluukaa...
    Mänköö maalima vaik milviisii ja mille mallille tahtojaa, myö ei ainakaa paperossii käyvä nyhtämää, eiks nii?
    Oon ylpee ihestäin, myös kaikist muistakii, ketkä kessutta elelöö, on ollu jymyttä sit vaik päivän tahi vuoskauvet!
    Ps.
    Ei pelmahtele, mitä nyt vähä lunta taivaalta.
  • Sieltähän tuli asiaa kunnon Karjalan murteella höystettynä a'la @Tampsu! Meit on nähtävästi ainakii tää kolmen kopla, niinku joku taisi meijät nimetä, edelleen menossa mukana. Liekkö muita vielä, toivottavasti!
  • editoi helmikuu 1
    Kolme muskettisoturia!
    Onnea Toomas 1v ja 3kk B)
  • Tännekkin poteroon jotain tekstiä. Hyvin menee mutta menköön. Ihanaa olla savuton joka tavalla.

• Terve pirikake!
    Hyvä että välillä käyt MEIEN poteroa piristämässä, eikö niin Toomas?
    Savutonna jatketaan!
  • Hienoa kyllä, että välillä joku muistaa käydä hihkasemassa että hyvin menee. Hyvin sutii täälläkin!
  • Moikka savuttomille ja savuttomaksi aikoville!
    Meidän potero on vahva, siis pysykäämme poterossamme, emmehän peräänny?
  • Täällä poterossa pysytään vaik tulis mikä!

• Heissan, kohta saamme juhlia 1,5 v savutta oloa. Kyllä nyt voin jo hehkuttaa, olen lopettanut tupakoinnin kokonaan, enkä alota ikinä . :D

• Onnea etapista @pirikake!
  • Moikka, toivottavasti kaikilla menee hyvin. Ollaan savuttomina. Mukavaa kesän odotusta :)

• 1 ja 8, jatkuu kyl miun kohallain savuttomuus päätyyn asti, ellei nupissa suurempia häiriöitä satu, eli ei vaikka ala hihna luistaa.
  • Hyvä @Tampsu ! Se on sama täälkii. Päivä kerrallaan edelleen, mutta jos tuo iso ratas ei sen enempää ala lyömään tyhjää kuin tähänkään asti, ni ei tässä oo pelkoa että alkais tupakki käryämään jatkossakaan. :)

• Se on juuri näin @Tampsu ja @Toomas!
  • Tervehdys tänne. On se vaan niin mahtava juttu, en olisi itsestäni uskonut , että pysyn savuttelut lopettamaan. Jälkeenpäin ajatellen tuntuu jopa ihmeen helpolta. Kivaa kesää kaikille ,ilman savuja :)

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi heinäkuu 14
    Kiva kun poikkesit pirikake. Kiva kuulla et hyvin kulkee.
    Ihmiset, jotka eivät ole polttaneet ja sit lopettaneet niin kuin me, eivät ymmärrä riemuamme onnistumisestamme. Mut yllättäen tänään juttelin ikkunanvaihtajan kanssa. Taloyhtiössämme uusitaan kaikki ikkunat. Hän oli entinen nikotinisti ja meille sukeutui mukava keskustelu aiheesta. Molemmat olimme aidosti onnellisia ja tyytyväisiä, että saimme lopetettua. Kiva hetki. Hän lopetti laastareilla ja minä purkalla. Muutenkin oli mukava seurata todellisia ammattimiehiä työssään.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Sama fiilis mullakin lopettamisesta @pirikake!
    Kerrassaan mahtavaa!
  • Heips, hijaiseloa poterossa. Tuleepi kohta 2 vuotta ilman tupakkaa. Aika mennyt kyllä nopeasti.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

No just, eipä ole pitkä aika, kun tässä poterossa ja HEP-poterossa juhlitaan isosti! :)

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kolmen kovan muskettisoturin kopla käy kohta kilvan huutamassa :)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.