Joko olisi aika lopettaa

Terve, Olen polttanut 12v. asti - 3:n raskauden ajan polttamatta ja nyt olen 65 v. Päivässä savukkeita on mennyt 2-5 ja kun tupakointi ei ole lisääntyny vuosien varrella , niin en ole koskaan harkinnut tosissani tupakoinnin lopettamista. Nyt Korona-aikana tupakointi tuntuu niin typerältä, että haluan todella lopettaa . Olen todella riippuvainen tupakasta illalla ennen nukkumaan menoa. Se on minulle unilääke. Auttakaa !! Lea

Viestejä yhteensä

• Tervehdys sammutuspeite, täällä noin 40 vuotta tupakointia takana, ja voin sanoa: oli jo aika lopettaa. Lueppa lopettaneet poteroista kokemuksia ja niksejä. Tämä stumppi on ollut itselläni se paras apu ja tuki. Toki se päätös on se kaikkein tärkein tehdä.

16.8. 2020 klo 23.05 viimeinen tupakka

• Täällä yks 40 v polttaneiden kerholainen lisää. Huomenna lopetan viimeisen kerran. Aiemmat yritykseni ovat kaikki kaatuneet jo alkumetreillä, kun on niin "vaikeaa". Sanoin tämän terveydenhoitajatukihenkilöllenikin ja hän sanoi mielestäni hyvin eli, "jos se olisi helppoa, kukaan ei polttaisi". Itse olen ajatellut, että ekat päivät voi olla yhtä helvettiä, mutta sitten siitä seuraa pelkästään hyvää. Henki alkaa kulkemaan, jaksaa siivota, ulkoilla ja tehdä muita mukavia asioita. Täällä aion vierailla useasti ja liittyä marraskuussa 2020 lopettaneiden onnistujen joukkoon. Sisulla mennään nyt.
  • Tervetuloa stumppiin ja onnea huomisesta alkavalle savuttomuudelle tiina57! :) Ei se helppoa ole, mutta ei välttämättä niin vaikeaa, kuin antaa itsensä kuvitella!

• Tervetuloa Tiina57. Päätös, stumppi ja niin halutessasi korvaustuotteet, siinä on onnistumisen avaimet. Liity marraskuulaisiin ja lue mahdollisimman paljon näitä poteroita täällä, kerro omasta savuttomasta matkastasi. Siitä se lähtee! :smile:

16.8. 2020 klo 23.05 viimeinen tupakka

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.