Nikotiinista vapaa

Olen polttanut noin kymmenen vuotta, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Lähiaikoina ollaan menty vähintään askilla päivässä ja ollakseni rehellinen, aina sekään ei oo riittäny.

Aloin sitten pohtia, että mitä teen itteni kanssa. Jatkanko tällä polulla ja hankin ennen pitkää jonkin sairauden vai jätänkö tupakat kauppaan?
Aiemmin olen kokeillut lopettaa korvaavien tuotteiden avulla mutta mikään niistä ei poista sitä kaikkein pirullisinta oiretta, eli tupakanhimoa.

10.9.2020 mulle sitten riitti. Poltin viimeiseni yheksältä aamulla ja siitä asti olen ollut sen nikotiinin varassa, mitä elimistööni jäi noista aamulla poltetuista tupakoista. Eilen sitten sovelluksen mukaan oli kulunu se pari päivää minkä aikana nikotiinin pitäisi hävitä.

Koko tänä aikana ei ole tehnyt tupakkaa mieli mutta pakko sanoa että mieli on maassa ja välillä jopa mietin että kuka olen ilman tupakkaa. Ahdistus on vahvasti läsnä ja saan tosissani välillä miettiä kaikkia niitä syitä miks tämän teen (terveys, raha, ensi vuonna saapuva koiranpentu...). Se tunne kun olemus on raikas ja hengitys kulkee lenkillä. Jotenki pitäisi vain selvitä tästä alakulosta ja tajuta se fakta ettei se tupakka ainakaan onnelliseksi tee. Kyllä se hymy sieltä vielä jonain päivänä löytyy.

Viestejä yhteensä

• Kyllä se alkaa hymyilyttämään taas ja jopa paremmin! Tervetuloa stumppiin ja lokakuun ryhmään! :)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.