Kestetty on....!

Tänään tuli 3 kk ilman tupakkaa! Olen tosi tyytyväinen. Yksinkertaisesti elämäntapani on muuttunut. Osaan olla sosiaalinen ilman tupakkaakin. Tavoitteeni 100 päivää on kohta täynnä. Enkä ole katunut päivääkään että lopetin tupakan. Olen unohtanut aamusavut ja kahvisavut jne....hei haloo Suomi olen savuton ja nautin siitä! Voimia ja tsemppiä kaikille jotka tupakan lopettaa. Tupakoimattomuus kannattaa aina enkä viime kesänä ajatellut vielä että tulee päivä etten polta enää ollenkaan! Hei haloo kiitos kaikille jotka ovat mua tukeneet! :)

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tuo on hieno uutinen. 3 kuukautta on pitkä aika ja 1/4 vuotta. Olet juuri tehnyt sen, mitä pitääkin, muuttanut elämäntapaasi. Isot onnittelut!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitos Melisa! Eikä enää tartte miettiä esim. onko aamulla vielä tupakkaa sillä aamusavut oli pakko saada ennekuin pistin suuhuni mitään. Aikamoinen muutos! Yli tunnin olen saanut aikaa kulumaan muuhun esim. shakin peluuseen livenä netissä jne....! Ja mikä tunne hengitän paremmin! Raittiin ilman tuoksu tuntuu toisin kuin tupakoidessa! B) :)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.