Kiitos palautteista & muuta ajankohtaista

27.1.2021
Kiitos kaikille vastanneille palautteista!
Otamme kehittämisideat ja parannusehdotukset huomioon ja toteutamme niitä sen mukaan kuin suinkin on mahdollista.

Huomaathan, että sivuston ohjeet ja säännöt on vihdoin saatu keskustelupalstan yläreunaan välilehtinä näkyville. Niitä päivitetään tarpeen mukaan.

Terveisin,
Stumppi tiimi

Vastaathan tammikuun aikana oheiseen lyhyeen kyselyyn, joka koskee vuotta 2020 ja kokemuksiasi Stumppi -neuvonnasta. Linkistä siirryt anonyymille Webropol -lomakkeelle. KIITOS!

Toivomme ja tarvitsemme palautettasi toiminnan kehittämiseen ja meitä velvoittavaan toiminnan seurantaan, arviointiin ja raportointiin.

"STEA-avustuksilla rahoitetun toiminnan tuloksellisuuden raportointi uudistuu. Uuteen tuloksellisuusraportointiin siirrytään vuonna 2021, jolloin kaikki STEA-avustusta saavat järjestöt raportoivat vuoden 2020 toiminnasta. "
Lisää asiasta voit lukea STEAn sivuilta. Siirryt toiselle sivustolle.

Viestejä yhteensä

• editoi tammikuu 5

avasin linkin niin aukeni joku kirjautumissivu (Login to Webropol). eihän mulla semmottisia tunnuksia ole. siis jos tuo sinisellä oleva teksti on linkki siihen kyselyyn niin ei ainakaan mulla ohjaudu sinne

Lopetin tupakoinnin 4.2.2021 motto: parempi kuolla seisaaltaan kuin elää polvillaan tupakalle.
  • Kiitos tiedosta ja ripeästä toiminnasta; virhe nyt korjattu! :) eli linkin pitäisi toimia.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Minun ei varmaan enää kannata vastata.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Vastata saa ja voi jokainen, joka haluaa. Onhan aina mahdollista kysymyksen 3 vapaisiin tekstikenttiin lisätä jokin omaan tilanteeseen sopiva kommentti. Kaikesta palautteesta on apua ja hyötyä; tuskinpa palautetta koskaan "liikaa" kertyy.

Terveisin Stumppi tiimi

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Samoin.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi tammikuu 5
    Kiitos. Nyt toimi linkki kyselyyn. Kävinkin jo vastaamassa
    Lopetin tupakoinnin 4.2.2021 motto: parempi kuolla seisaaltaan kuin elää polvillaan tupakalle.
  • Kävin vastaamassa B) :) !

• Kiitos kaikille jo vastanneille!

• Jaa-a - en tiedä tarvitaanko palautetta siitä, että antoi palautetta, mutta vastattu on :)

• Vastattu :) .
  • editoi tammikuu 12

Liityin tänne jo 2018 tienoilla enkä ole saanut tupakkaa pois kuin vasta 28.9.2020. Joten siitä voi laskea kuinka kauan olen ollut polttamatta. :) Yrityksiä kyllä riittää viimeisen 4 vuoden aikana mutta epäonnistuin aina. Nyt on hyvä ote ja uskon et nyt pääsen tupakasta lopullisesti. B) :)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.