Savuton elämä on nyt mun elämä!

100 päivää tulee tänään täyteen ilman tupakkaa! Tavoite on saavutettu! Nyt ei tuumaakaan enää periksi tupakalle! Ja elän muutenkin muutoksen aikaa! B) Vaikka vähän uhoon nyt olen loppuelämäni tupakatta! Tunsin vielä jokin kuukausi sitten elää ilman tupakkaa mahdottomana! Mahdoton on nyt saavutettu! :) Elämä on yes ja hieno juttu!!! B) :)

Viestejä yhteensä

• Hyvä ja tsemppiä jatkoon.
    Lopetin tupakoinnin 4.2.2021 motto: parempi kuolla seisaaltaan kuin elää polvillaan tupakalle.
  • Täältä neljänneskrouvista myös iso peukku sinne!

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Satasesta onnittelut, sehän on jo reilu 1/4 vuotta. Upeaa.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitos Itkeva_Siili, Ancient ja Melisa :) :) :) !!!!

• Hieno homma Tarvitsen Voimaa, onnea sulle kolmesta kuukaudesta (ja vähän päälle)!

16.8. 2020 klo 23.05 viimeinen tupakka

• Loistavaa! Onnittelut täältäkin!
    On se vaan mieletön tunne kun jokin, mitä luuli mahdottomaksi, osoittautuukin täysin mahdolliseksi. Ennen ei voinut kuvitella elämää ilman tupakkaa. Sitten ei osaa enää kuvitella, miten pystyi koko ajan vetämään sitä sontaa sisäänsä :)

• Kiitos odeska ja SIKsak :) :) !!!

• T-Voimaa, onnea!
    Luulenpa että siustakin joskus tuntunu tältä ku miulla tänään.
    Koko aamupäivän oli pinna tiukalla niin työ-, kuin siviiasioittenkin takia, alko hitto mönkiä mieleen, että paskaako tässä kipristelen, pelmahti mieleen yhen kerran, että vetäsenkö jymyn ja annan periksi.
    En antanu, en sitä iloa antanu kenellekään tuottaa, varsinkaan niille, ketkä ylenaikaa kärsäheinää nythtää.
    Ihme juttu sinänsä, kun välillä on menny aikoja jolloin en ole edes muistanu joskus polttaneenikaan.

Taas selkävoitto siis nikkisestä!
  • Juu Tampsu kyllä välillä tuntuu kun ihan rehellinen on itselleen paskaako tässä mut sisältä tulee aina voima ettei sittenkään! Itse olen päättänyt vaikka mitä tapahtus en polta! B) Hyvä ettet antanut periksi se ottas itseen aikalailla ja eikä me tätä lopettamista turhan takia ole alettu! :) Teit upeen selkävoiton! B) :) Voimii ja tsemppiä!!!

• Kyl tää elämä ilman tupakkaa ottaa välillä koville! Turha tässä on teeskennellä! Mut periksi en aio antaa niin paljon mukavampaa tää savuton elämä on! Olen nyt ollut polttamatta 100 päivää ja yksi viikko päälle! :) Tsemppiä kaikille jotka haluatte tupakasta eroon!!!!

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Onnittelut sulle satasesta. Olisjos tuo jo kolme kuukautta. Maaginen luku :) . Laitappa itelle tuo banneri tuohon alas. Meidän muiden on helpompi seurata sun savutonta tietäs. Tarkat ohjeet on ainakin tammikuulaisten poterossa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.