Hedda 1961 campix kuuri aloitettu ja vielä kärytän...

editoi maaliskuu 16   Harkitsijat

Poltan yhä..Huomenna alkaa se vahvempi osio. Pelottaa jo valmiiksi että pystynkö lopettamaan. Äsken todettiin keuhkoahtaumatauti,joten on pakko päästä tästä moskasta eroon. Olen polttanut ainakin 45 vuotta

Viestejä yhteensä

• Kertokaa miten pääsitte alkuun campixkuurin kanssa pliis...

• Moikka! Kannattaa käydä lukemassa tammi- helmi- ja maaliskuun keskusteluja. Siellä osa ihmisistä on lopettanut Champixin kanssa ja uskon että saat kokemuksia sieltä parhaiten irti! :blush:
    Ja vanhoja keskusteluja kannattaa selata myös, vaikka ne ei olisi aktiviisia enää
  • champixin avulla lopettaneet, on myös keskustelupotero, josta saat vinkkejä. Ja tervetuloa stumppiin, hyvän päätöksen olet tehnyt, itsellä noin 40 v savuttelua takan lopettaessa.

16.8. 2020 klo 23.05 viimeinen tupakka

• Kiitos Vilppi ja Odeska!! Täytyypä käydä lukemassa.

• 3:s savuton päivä..Ja tupakanhimo on koko ajan..

• Mulla toinen yritys nyt champixilla.Tupakoinut 37 vuotta.Sepelvalimotauti todettiin.Poltan vielä kylläkin vähemmän,ylihuomenna lääke vaihtuu vahvempaa.Ja olo eikun huononee.Todella vaikeaa.....toivottavasti onnistun .Kiva jos joku jakais kokemuksia champixixta miten vaikuttanut?Tsemppiä kaikille.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Korvaushoidot ja lääkkeet -kategoriasta löydät Champixilla lopettaneiden juttuja. Moni on lopettanut Champixilla ja onnistunut.
    Olet tehnyt hyvän päätöksen.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Hei anne maatta. Sain lääkäriltä puolen vuoden kuurin champixia. Poltin ensimmäisen kuukauden ja napsin pillereitä sitten tuli vaan tunne että tämä oli tässä tupakka ei vaan maittanut.9.12.2020-27.12.2020 siis melkein kuukauden. Pillereitä olen syönyt toukokuun 13 .2021 asti siis lopettanut aivan äskön ja yksi resepti viellä apteekissa. Kannattaa syödä niin kauan kun tuntuu tarpeelliselle ja lääkäri kirjottaa on helpompaa itselle. Nyt niin motivoitunut että uskon selvinneeni Jos ongelmaa tulee haensen 2kk kuurin apteekista. Taemppiä sulle ja usko itseesi.❤
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.