Heinäkuussa 2021 lopettaneet

145791012

Viestejä yhteensä

• editoi heinäkuu 31

:D
    Kiitos. Sähkörööki on hätävara, se viimeinen, jos käpy palaa. Mutta pääasiallisesti tavispurkka ja paljon käsille puuhaa.

• Tervetuloa joukkoon Katarolli!
    Hienoa, että otit varaslähdön jo ennen kuin kuu vaihtuu...
    Mites muuten Sadelaululla ja Idamariialla menee? Ei ole teistä hetkeen kuulunut mitään....
  • Juu tänne vaan @Katarolli ! Joka päivä on paras päivä lopettamiselle <3

• editoi heinäkuu 31
    Tervetuloa Katarolli! Vielä ehtii hyvin mukaan heinäkuisiin.

Itsellä tänään ollut hankalampi päivä, mut selvitty siitäkin. Hirvee väsymys vaivaa, ei oo voimia mihinkään. Vaikea sanoa johtuuko tupakattomuudesta, liian pitkistä yöunista vai onko vaan mun taudin kuvaan kuuluvaa. Vai onko kombo kaikkia noita.

Minusta on ihanaa lukea muiden kokemuksia kunnon nousemisesta ja hienoista urheilusuorituksista. Itsellä kun nuo ovat haaveita, joita kohdin pyrin menemään. Toki tiedän, etten kaikkea enää pysty saavuttamaan, mutta en aio katkeroitua, enkä ole niin tehnytkään.

Positiivisin ajatuksin huomista kohti kaikesta huolimatta.
  • Lopetin Tupakan 31.7.2021

• Tervetuloa Stumppiin MarkoJ1313! Täällä lueskelemalla ja kirjoittelemalla saat parhaan mahdollisen vertaistuen.

16.8. 2020 klo 23.05 viimeinen tupakka

• MarkoJ1313,
    parhaan tuen viimeinkin onnistumisen olen täältä saanut.
    Sitä ennen on miltei kaikki kommervenkit ja vinkeet testattu.
    -Tää toimii, ainakin miulla, ja kuten huomaat, lukemattomilla muillakin.
    Tsemppiä!
  • Tervetuloa Heinäkuisiin MarkoJ1313.

Ei se niin mene ettei jotenkin mene.

• Hei,
    nyt 48 tuntia ilman tupakkaa! oli viime yö painajan unessa mutta muute kaikki on mennyt hyvin
    nicorette 2 mg kanssa

• Hienoa. Kolme ekaa vrk:ta on pahimpia, sitte helpottaa.

• Huomenia. 1 viikko ja 5 päivä nyt menossa. Pari päivää sitten oli oikeastaan ensimmäinen kerta kun mietin kuinka hyvältä nyt maistuisikaan savuke. Näin sen mielikuvan, kun istun pihalla löhö asennossa ja imeskelen tupakin siinä. Tätä miettiessä koko keho tuntui hallitsemattomalta, että nyt on mentävä. Mutta puskin ajatukset pois mielestäni ja jo 10 min päästä ei tehnyt enään mieli. Pysykää lujana toverit.
  • ilman tupakkaa 60 tuntia nicorette 2 mg auttaa minulle kesittymis vaikeus kun esim nyt kun kirjoittaa en luovuta

• Hyvä MarkoJ1310. Siitä se lähtee.

16.8. 2020 klo 23.05 viimeinen tupakka

• Heips,
    Miten tuntuukin, että tää yksi kuukausi polttamatta tuntuu mielettömän pitkältä ajalta, aivan kuin en ois tuprutellu moneen kuukauteen....mutta vasta yks hikinen kuukausi takana. Ja työt alkoi tänään, viime yönä hirvee painajainen, huusin unissaan niin, että mies joutu herättään, kun luuli että joku hirvee hätä....no työstressi alko heti :s
    Tsemppiä kaikille lomansa lopettaneille ja tupakattoman elämän jatkajille <3

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Huomenna 4 viikkoa Mirkkuliina!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Jep ja sen kunniaksi varattu ripsien ja kulmien värjäys sekä kampaaja, kyllä kelpaa :)
  • Ps, tekiskö joku elokuulle oman poteron, varmaan sinne jo tunkua B)
    Mä kävin tekemässä. :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Tänks Melisa!
  • 3 vuorokautta ilman Tupakkaa

• editoi elokuu 2

Nyt näkys olevan kaks poteroa elokuulaisille :) Saatko Melisa poistettua toisen, ettei suotta sotke kirjoittelua.

En saanut poistettua itse. Pyysin palauteosiossa poistamaan.

• Onnittelut idamariialle neljästä viikosta. :p

• @Mirkkuliina, @idamariia ja @AMM66 neljästä viikosta onnittelut!
    @MarkoJ1313 tsemmpiä päivään nro 4!
  • 3 päivää ja 10 tuntia ilman tupakkaa eka yö kun nukuin paremmin ilman painajaisia.

• 3pvä 14 tuntia polttamatta motivaatio on korkealla en edes ymmärä miksi on pitännyt edes alottaa tupakakka nicorette 2 mg auttaa minulla

• Hieno juttu, MarkoJ1313! Kohta on sullakin jo puolet viikosta takanapäin. Itselleni oli myös aikoinaan korvaustuotteista tosi paljon apua, jatka samaan malliin!
    PS. Mainio typo toi "tupakakka": sitä se tupakka nimenomaan on! :D

• editoi elokuu 3

Vihdoin kuukausi täynnä! Viime viikonloppu kaikkein vaikein ku oli kotona riitaa. Kerran suutuspäissäni olin jo savuke suussa mut en sytyttäny, sain pysäytettyä itteni. Ihan voittaja fiilis siitä. Päätin etten anna kenenkään pilata tätä mun lopettamista!

• Isot onnittelut ekasta kuukaudesta, haukka35! Ja hienoa, että selvisit vaikeasta tilanteesta. Huh, itse en olis varmaan pystynyt tuohon. Nuo on tärkeitä hetkiä! :)

• 3 pvä ja 20 tuntia ilman tupakkaa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.