Champix

Lääkäriltä sain champix reseptin jo maaliskuussa. Olen siitä saakka miettinyt lopettamista. Ja nyt tunnen olevani siihen valmis. Olen tupakoinut 20 vuotta ja tuskin lopettaminen onnistuu pelkällä tahdonvoimalla. Olen lukenut tuon lääkkeen vaikutuksista ja myös haitoista. Kuitenkin aioin sen ostaa. Kallis se on mutta niin on tupakkakin.

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervetuloa ellunkana! Täällä Stumpissa on paljon Champixilla lopettaneita. Sulle taitaa tulla sen kanssa lopettamispäivä elokuussa, jos kohta aloitat.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Hyvähyvä ellunkana! Champix tekee sen vähän helpommaksi, ja oikea aika aloittaa kuuri on juuri nyt kun tunnet olevasi kypsä siihen. On sivuvaikutuksia, mutta kaikki ei johdu Champixista vaan osa vain siitä että lopetat. Täällä saat tukea toisilta saman kokeneilta, niin jaksat pahimman yli!

• Apteekissa ei ollut Champixia. On jotain toimitus häiriöitä. Luvattiin vasta syys lokakuulle. Miten saan pidettyä motivaation joka on nyt vahva.

• Lehdessähän oli tässä vasta joku aika sitten, että Champixissa on jotain häikkää, minkä takia sitä ei nyt toimiteta. En lukenut juttua, joten en tiiä mitä oli.
    Se on nyt vaan yritettävä säilyttää motivaatio muilla keinoin, en kyl osaa neuvoa miten, mutta tsemppiä.

• Yritän säilyttää motivaation lopettamiseen.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Oothan jo pitkällä, kyllä sä selviät.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.