Tasapainoilua

Phuuh, savuttomuutta takana tarkalleen 2kk, 1 vk ja 5 pv, silti täällä taas tutuissa tunnelmissa, tupakkaa tekee mieli niin että oksat pois. Onneksi tähän on syy selvillä, olin tuossa torstaina baarissa ja vaikka sain oltua itse polttamatta niin tietenkin siellä sitä savua hengitti väkisinkin ja naps vaan heti iski nikkikset, hyvä osoitus että ei todellakaan ole sitä yhtä turvallista tupakkaa, en edes uskalla ajatella miten tuskainen olo olisi jos olisin sortunut. :roll:

Viestejä yhteensä

• EsaEsa Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Hyvä että järki on päässä. Kyllä se taas ohi menee niinkuin aina ennenkin.
  • editoi huhtikuu 2007
    Nii joo muuten, mäkin olin torstaina ja eilenki baarissa ja vaik en polttanu, ni passiivisesti se nikotiini kai mun aivoihin meni ja tänään päivällä on ahdistanu nii pirusti ja nyt illalla pinna on iha infernaalisen kireellä :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi huhtikuu 2007
    savussa olo on mullekkin tehnyt joskus tuon et seuraava päivä on vaikea!senkin tähden ois hyvä saada niitä savuttomia rafloja..
  • MM_2MM_2 Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Savuttomia ravintoloita minäkin odotan innolla!
  • lumikkilumikki Helsinki
    editoi huhtikuu 2007
    Oh boy... Täällä rohkeat kanssakärvistelijät on sentään uskaltautuneet baariin :shock:

Siis shaakeli sentään... Oma savuttomuuteni alkoi 15.1.07... Samalla alkoi näemmä jonkun sortin erakkokausi. Ei uskalla baariin, ei ainakaan viettämään iltaa pidemmän kaavan mukaan, eieiei. :evil: :evil: :evil:

Kalsarikännejä lähinnä tulee temmottua kotosalla, ja mitäs ihmisen elämää se sellainen on, kysynpä vaan... Mä en uskalla enkä halua, tiedän oman heikkouteni siinä hommassa. Osaan kuvitella tilanteen, että hyvissä pohjissa tulee käytyä paikallisessa. Pari tuttua pölähtää viereen riekkumaan, ja kas, alta parin minuutin on rööki handussa. Good old friend of mine :?:
    Voi tietysti olla, että pelko em. visiosta on aiheeton, mutta näin veikkaan sen menevän. Pari kertaa on tullu käytyä ihan yhdellä (ja tosiaan YHDELLÄ!), ja kyllähän se savu + haju tyrmää, ja silti tuntuu niin kodikkaalta. Sitä pahaa hajua ja makuako tässä pirulauta kaipaa???

Pääsiäinen menny tosiaan kärvistellessä, niinkuin rivien välistä osaa hölmömpikin lukea :D Mutta kai tää tästä, kuhan haikailen vanhaa kaveria, hullu kun olen :oops:
  • ELinaELina Jyväskylä
    editoi huhtikuu 2007
    Lumikilla on sama lopetuspäivä kun mulla! :) Ite olin lauantaina kännäämässä, ja huomasin yöllä kotiin tullessani, etten ollut ajatellut tupakkaa koko iltana, eikä tehnyt yhtään mieli. Mullistavaa! Tosin yksi huono puolikin löytyi, istuttiiin savuttomalla puolella kun tupakkapuoli oli nii täysi. KUn kaikki muut meni tupakalle, niin oli hieman orpoa istuskella yksin pöydässä... :roll: MIkä on ollu teidän paras kannustin pysyä savuttomana? itellä ainakin toimii hyvin tää oma pöllämystyneisyys, siis että mie vieläkin oon pysyny päätöksessäni, VAU! ja tietenkin miehen rakastava kannustus :D
    unohtamatta työkaverien toverillista kettuilua...
  • editoi huhtikuu 2007
    Mä oon jättänyt alkoholin ihan siks, etten luota itseeni humalassa tupakan suhtee. Kohtuu käyttäjä oon ennenkin ollut. Eikä ole tehnyt mieli yhtään, enkä oo ees huomannu sen pois jäämistä, kuin oikeastaan äsken. Hauskaa voin pitää ilmankin. Aika jännä juttu ;-)
    Mua kannustaa oma terveys, rahan säästö, pirteämpi ja freesempi minä:lol:
  • ELinaELina Jyväskylä
    editoi huhtikuu 2007
    samat peruskannustimet mullakin, ne vaan kummasti tuppaa unohtumaan...:mrgreen: Miekii oon polttanu nii vähän aikaa säännöllisesti, ettei vielä näkyny radikaaleja muutoksia terveydessä tms.
  • MM_2MM_2 Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Pari kertaa olen baariin uskaltautunut ja ei se yllättäen ollutkaan ihan niin kamalaa olla polttamatta, tosin olen ollut suht selvinpäin mutta kyllä se vaan silti vaikuttaa se savussa istuminen, ei näin kamalat nikkikset ole ollut sitten sen kolmen ensimmäisen viikon.

Muuten samoissa fiiliksissä kuin Elina, että jo pelkkä ällistys pitää savuttomana, että olen ollut polttamatta, siis se sauhuttelijoista pahin! :D Se antaa voimaa jaksaa nämä kärvistelyt taas, varsinkin kun nyt on aika moni kaverikin jo nolona tunnustanut että "mä en kyllä oikeesti uskonut että sä pystyisit siihen".

Terveydestä ei voi puhua kun sairastuin flunssaan viikko lopettamisen jälkeen ja sitä samaa flunssaa nyt kestänyt koko tää 2 kk, olo on oikeestaan paskempi kuin koskaan mut silti huomaa eron, on helpompi hengittää ym. Mut varmaan yksi parhaista tsemppareista on se miten oksettavalta just tupakoinut ihminen haisee! :shock: Aivan järkyttävä löyhkä, oikeen tekee pahaa aatella kuinka monta vuotta ite haisi samalta :thumbdown:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.