Syyskuussa 2021 lopettaneet

1789101113»

Viestejä yhteensä

• Kiitos onnitteluista! :smile: seuraava etappi taitaa olla sitten kokonainen vuosi! Ensimmäinen kesä edessä ilman tupakkaa, mutta hyvin oon kyllä sisäistänyt sen, että pihalla voi istuskella muutenkin kuin tupakka sormien välissä. Oli ehkä hyväkin ajankohta lopettaa syksyllä niin ei tarttenut heti kohdata kesän houkutuksia. Mulla on saunanjälkeisrutiinina se, että meen istumaan pihalle ja ihailen puutarhan kasvua juoden samalla yhden alkoholittoman oluen. San Miguel on mun suosikki, ihan aidosta menee.

Mulla on kämppis joka polttaa, mutta ei se oo mun savuttomuutta haitannut. Hänkään harvoin polttaa siten että olen paikalla.

Just nyt tupakointi tuntuu aika vastenmieliseltä ajatukselta, vaikka edelleenkin se käy mielessä joskus harvoin hyvän aterian jälkeen. Oon kyllä jo hyvin vahvoilla. Ja siis miten paljon on oikeesti vapautunut aivokapasiteettia ajatella ihan kaikkea muuta kuin onko tupakkaa, pitääkö sitä ostaa, mistä sitä saa, koska pääsee polttamaan jne. Siskon perheen luonakin on ihan erilaista käydä kun ei tarvitse kärvistellä, että koska pääsee kotiin polttamaan. Sitä voi olla erilaisissa tilanteissa rauhallisin mielin kun ei ole kiire minnekään.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.