Syyskuussa 2021 lopettaneet

145791012

Viestejä yhteensä

• Hyvä @Marianne!
    Sekä puusta, tekemisestä ja savuttomuudesta! :)
  • Huomenta kaikille :) , hyvä Marianne onnittelut puusta myös minulle :D .

Minä aloitan taas tänään työviikon, teen enään nelipäiväistä työviikkoa sairauksien ja jaksamisen takia, vaikka olen vasta 52 vuotias. Mutta hyvä näin, onneksi on joustava työnantaja ja pienet menot että pärjää pienemmällä tilillä. Onhan se vaan tosi kivaa kun on maanantai vapaa, niin on pidempi viikonloppu :) .

Nyt ei enään tihkase niin paljon tilipäivänä kuin ennen kun jaksaa ihailla omaa banneria B) .

Hyvää syyspäivää kaikille.
  • Onnea mosteri kolmen viikon etapin saavuttamisesta!

"Mielummin pienesti niksaa kuin reilusti sätkää." Lopetin 15.1.2021

• editoi lokakuu 2021
    Onnea @Mosteri kolme viikkoa onnistumista/päivittäisiä onnistumisia! miltä nyt tuntuu?

Nyt viimeistään on aika mennä peilin eteen ja antaa aplodit itselleen. Tässä keksi onnistumisista :cookie:
    Ensi viikolla saat jo ensimmäisen tähtitarran :smiley:
  • Onneksi olkoon Mosteri :) , kolme viikkoa jee, hyvä sinä.
  • Onnittelut Mosterille! Hienoa! :)

• Olipa paljon luettavaa kun en ole muistanut käydä täällä pariin viikkoon, pahoittelut siitä. Muutin uudelle paikkakunnalle vajaa 2 viikkoa sitten ja kiirettä on pitänyt. Nyt ajattelin kuitenkin tulla tänne hehkuttamaan, että savuttomana olen pysynyt edelleen hirveästä muuttostressistä huolimatta! Muuton aikaan teki kyllä todella tiukkaa pysyä savuttomana kun tupakan mentäviä paikkoja tuntui olevan siellä ja täällä. Mutta mun lopettamistaktikointi toimi täydellisesti. Lopetin tupakoinnin 3 viikkoa ennen muuttoa, kun ajattelin että sitten pahimmat vieroitusoireet on kärsitty jo ennen muuttoa ja näin tapahtuikin. Muuton jälkeen olen jättänyt nikotiinittoman sähkötupakankin pois kuvioista, kun en halua tuoda koko tapaa enää tänne uuteen kotiin ja toistaiseksi se on toiminut hyvin. Myös jatkuva mässääminen ja karkinsyönti on vähentynyt merkittävästi ja liikuntaakin olen lisännyt. Aion jatkaa samaan malliin! :smile: Onnittelut muillekin savuttomana pysyneille!
  • Oikein isosti onnea elin! Hyvin sujuu, hienosti olit suunnitellut homman.

16.8. 2020 klo 23.05 viimeinen tupakka

• @Mosteri onnea kolmesta viikosta!
    @elin sulla kuukausi ja uusi kamppä, onnea! Sulla on loistava strategia :D
    Ja pian paukkuukin @Marianne ja @Piili 3 vkoa, jes!
  • Elin, hieno juttu! Uusi kämppä, uusi elämä. Onnittelut!

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Hieno juttu elin, onnittelut ekasta kuukaudesta. Olet saanut hyvin nyt palikat kohilleen.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Hienoa elin, ensimmäinen kuukausi täynnä :smiley: tässä tähtitarra kuukauden saavuttamisesta :star:

• Kiitos kaikille tsempeistä ja @Marianne lle tähtitarrasta :smile: tuntuupa hyvältä saada kannustusta! Ja hyvältäpä tuntuu sekin, että tosiaan kuukausi savuttomuutta jo takana! Ja olen tainnut nyt säästää yhden puunkin viitaten aiempaan keskusteluun :smiley: En olisi itsekään uskonut että multa löytyy selkärankaa tähän. Vieläkin tekisi välillä mieli polttaa, vaikka tupakan makua ei oo kyllä ollenkaan ikävä.

Aloitin samoihin aikoihin lopettamisen kanssa kyykkyhaasteen, jossa teen 30 kyykkyä joka päivä. Siitä on muuton takia ollut vähän taukoa välillä, mutta onpa tullut sitten juostua portaita senkin edestä. Ei muuta kuin eteenpäin! Odottelen jos vaikka hapenottokyvylle olisi luvassa parannusta lähikuukausina! :smiley:
  • Onnittelut minultakin elin :) . Hieno suoritus.
  • Onnea kolmesta viikosta @Piili ja @Marianne!
  • Tuo oli hyvä :) .
    Jees Marianne me pystyttiin siihen B) . Ollaan me vaan NIIN hyviä :) .
  • Hyvä @Piili ja @Marianne ! Hienosti tehty! :smile:
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Toinen kolmonen suoritettu Marianne ja Piili! ( 3 päivää, kolme viikkoa ja kolme kuukautta. On monta juhlapäivää välissäkin, kuukausi sit seuraavana.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitos kaikille onnitteluista :) . Hyvältä tuntuu :) .
  • Huomenta kaikille :) , ompas mukava olla hoitamassa vähän yli vuoden vanhaa lastenlasta, kun ei tarvitse koko ajan miettiä miten ja koska pääsee tupakalle, sitten hävettää kun katsoo ikkunasta kun mummusta tulee savua, saati sitten se haju miltä mummu haisee kun tulee ulkoa, voi yök sitä häpeää tätä ennen.
    Nyt on hyvä o:) .
  • Noi on viisaita ajatuksia @Piili, ne kantaa kyllä :heart:
  • Huomenna tulee kolme viikkoa siitä mökkireissusta, jolla kokeilin vielä askin verran polttaa. Enkä ole sen jälkeen polttanut, se oli hirveän hyvä temppu siinä mielessä, että näin miten helposti se orjuus napsahtaa taas päälle. Käytin nicorette-suihketta kerran päivässä aluksi mutta en ole nyt viikkoon sitäkään käyttänyt. Tupakointi käy mielessä joitakin kertoja iltapäivällä ja illalla mutta se ajatus kestää sekunteja. Tuntuu tupakoimista paremmalta aatella, ettei enää tarvi tehä niin. Harmittaa, etten lukenut sitä Stumppaa tähän! jo 20v sitten!!! En tiedä kuinka aktiivisesti tulen käymään täällä, kun en koe tarvitsevani tähän sittenkään tukea. En vain oikeasti halua polttaa enää. Se on mahtavaa.
  • @Apinainen hienoa! Tukea saat täältä kuitenkin, jos joskus tulee sellainen päivä, että sitä kaipaat :heart:

@Piili ihan totta, ajatuskin isoäitistä röökillä vähän puistattaa päätä. Olet hyvällä tiellä ja ajattele kuinka paljon vapauttaa syyllisyyden tunteista ym. Kuinka paljon helpompaa loppujen lopuksi on olla savuton.
  • Kiitoksia kaikille! Jatketaan...
  • @Piili rikoit jo 500 tupakoimatta jääneen rajan, huh se on aika käsittämätön määrä. Näkyy varmaa sormien värissä jo muutosta? Ensimmäinen kuukausi jo häämöttelee :smiley: hyvä me!

Tänäänkin raikas ja tupakoimaton :heart:
  • Onnea @Apinainen kuukaudesta :)
  • Kiitos Marianne, on se vaan valtava määrä :) . Ei sinullakaan kaukana ole.
    Hyvä me o:) .
    Minä olen kipeä, sain kaikkea mahdollista, nuhaa, pääkipua, palelee ja yöllä oksensin. Juuri tuossa mietin miten kivaa kun ei tarvitse tässä ilossa rämpiä pihalle röökille.
    Onnea apinainen ekasta kuukaudesta :) .
  • Huomenta :) , kyllä sormien, ihon ja hampaiden värissä huomaa muutosta.

Mutta hups Marianne, sinullahan meni 500 polttamattoman tupakan raja yli. Ja huomasitko, ollaan oltu neljä viikkoa polttamatta, HYVÄ ME :) .

Mites meinasit itsesi palkita?
  • Onneksi olkoon Mosteri ensimmäinen kuukausi täysi :) .
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.