Vinkkejä lopettamisen valmisteluun

Hei kaikki lopettaneet! Voisitteko tähän kertoa ajasta ennen lopettamista, mitä asioita funtsailitte ennen lopettamista, miten valmistauduitte, mistä motivaatio syntyi? Motivaatiota olen itse kerryttänyt kokemuksilla savuttomuudesta, lukemalla stumppia ja muita artikkeleita. Tupakointitapojen tarkkailu on saanut itseni ymmärtämään että aika tyhmää touhua tämä savuttelu.

Viestejä yhteensä

• Meidän kaikkien kokemuksia juuri kyselemistäsi asioista,löytyy eri poteroista :) Moni meistä on kertonut miten ja miksi päätös savuttomuudesta on syntynyt.Joten helpoin tapa saada vastauksia on lukea stumpin materiaali :) Leppoisia lukuhetkiä ja toivottavasti irtoaa jotain hyödyllistä.
  • Noiden poteroiden lukeminen, ainakin mulle, oli jotenkin helpottavaa. Sitä tajusi, etten ole ainoa, joka lopettamisen kanssa painii. Ettei ne mun fiilikset ole mitenkään ainutlaatuisia tai outoja.
    Ja voimaa sain etenkin niistä vanhoista, jotka tänään ovat olleet kuukausia tai vuosia polttamatta. Että ehkä minäkin jonain päivänä olen siellä, vaikka nyt takkuaa…
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.