Lääkärikäynti

editoi marraskuu 18   Harkitsijat

Moi kaikki uudet ja vanhat, kävin tuossa eilen lääkärillä ja hän siis tyyliin luetteli kaikki mahdolliset sairaudet mitä tupakointi voi aiheuttaa, keuhkoahtaumasta bronkiittiin jne. ja miten keuhkojen limakalvot palaa ja värekarvat tuhoutuu ja elimistö yrittää saada edes jotenkin happea.. Hän kysyi että haluanko Champix-reseptin, sanoin että otan mielellään avun vastaan. Mullahan on tällä hetkellä sellainen elämäntilanne, että ei kannata oikeastaan ehkä vielä ainakaan viikkoon yrittää lopettamista. Mutta sellainen olo tuli siitä lääkärikäynnistä, että nyt heti kun kynnelle kykenen niin olisi tarkoitus yrittää lopettamista ihan kunnolla, ei ehkä vähiten sen takia että tuo Champix-kuuri tuskin ihan ilmanen on. Mä ehdin jo melkein heittää kaikki röökit tyyliin roskiin. Mutta nyt ei ole ihan vielä se aika. Jos ne keuhkot jne. hetken aikaa vielä kestäisi. Sitten otan taas lopettamisen tosissaan.

Tuo laskuri nyt näyttää mitä näyttää, nollaan sen kun lopetan.

Juttuhan meni niin että tuskin olin ehtinyt Hep sanoa kun olin jo parvekkeella röökaamassa. Mun pinna oli kiristynyt niin äärimmilleen sen vuoden aikana, että ehkä se sitten katkesi. Kauhistuttaa katsoakin tuota laskuria, en ollut tajunnut että olen käytännössä puoli vuotta tässä jo tuprutellut.

Ei mulla muuuta, ajattelin vaan ennakolta ilmoittaa että ilmestyn toivottavasti marras/joulukuun lopettajiin.

Viestejä yhteensä

• editoi marraskuu 18

Champix-lääkkeen myyntiluvan haltija Pfizer on vetänyt pois lääketukkukaupasta valmiste-eriä nitrosamiiniepäpuhtauden vuoksi. Uusien erien saaminen on keskeytynyt jatkotutkimusten ajaksi.
    Champixia rupeaa saamaan apteekeista kevät talvella sitten uudelleen.
    Facebookin tupakoinnin lopetus ryhmässä kerrotaan että lääke palaa apteekkeihin viikolla 13

"Mielummin pienesti niksaa kuin reilusti sätkää." Lopetin 3.8.2021

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.