Joulukuu 2021

Ensimmäistä kertaa täällä, nyt reilu pari viikkoa menty laastarilla ja 1mg imeskelytabletilla. Aion pysyä päätöksessäni, ei enään yhtään tupakkaa. Päivä kerrallaan mennään :)

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervetuloa Stumppiin maritta62!
    Sullahan on jo hyvä savuton matka takana. Ilmeisesti olet löytänyt oikeat keinot lopetukseen.
    Poltitko kauan?
    Pysyhän kanavalla kerro miltä tuntuu. Lue ja kirjoittele usein. Täältä löytyy tarinoita eri pituisien matkojen varsilta.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitos! Olen polttanut monta vuotta, mutta nyt joulukuun 9 päivä tuli mitta täyteen tupakkaa ja ostin laastareita ja imeskelytabletteja. Nyt oon mennyt niiden avulla päivän kerrallaan. En väitä etteikö joskus tee mieli, mutta yritän olla lujana. :)
    Mut sulla tulee just jo eka kuukausi täyteen. Olet hyvin jo onnistunut, vaikka kaikki tiedämme, et alku on vaikeaa.
    Oletko keksinyt itelles keinoja pahojen hetkien varalle?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• No olen kova tekemään palapelejä ja nyt olen huomannut, että sen tekeminen helpottaa, pääasia on, että saan käsilleni jotain tekemistä. Lupasin myös tyttärelleni, jonka luona olin joulun, etten enää polttaisi, hän kun ei voi sietää tupakkaa, mutta ennenkaikkea teen tämän itseni vuoksi. Nyt jo huomaan, että ruokahalu on kasvanut, koska ruoka maistuu tosi paljon paremmalle, hajuaisti on parantunut enkä enään palele niin paljon kuin tupakoidessa. Paljon on tullut hyviä puolia ilman tupakkaa. Uni vaikeudet on vielä aikamoinen haaste, nukun tosi huonosti, mutta eiköhän sekin siitä helpota jonkin ajan kuluttua, ainakin toivon näin. Miten sinä aikoinaan pääsit tupakasta eroon? Onko mitään hyviä vinkkejä? ;)

Kaikesta on niin kauan. No, tietty jyystin sitä vaffaa niksapurkkaa varmaan 6 kk. Mut sit lähdin ulos aina kun pinna kotona kiristyi. Se on aina auttanut. Kiukkuinen nainen lähtee lenkille ja sopuisa palaa. Käsillä tekemistä, en vaan muista mitä tein, varmaan siivosin, pesin pyykkiä, tein ruokaa jne.

• Se on neljä viikkoa @maritta62, onnea :heart:
  • Kiitos paljon Tatusa! Hyvältä tuntuu, nyt kun oon päässyt jo näinkin pitkälle, ja taistelen kaikin mahdollisin keinoin, etten enään sortuisi. Tiedän, että vielä tulee varmasti monta houkutusta, mutta päivä kerrallaan, tai oikeestaan tunti kerrallaan menen eteenpäin. Kun oikein järjellä aattelee, niin tupakoinnissa, ei oo kertakaikkiaan mitään järkeä, enkä kyllä haluis kuolla mihinkään keuhkoahtaumaan, saatikka syöpään. Terveys ennen kaikkea. :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.