Huhtikuussa 2022 lopettaneet

editoi huhtikuu 4   Lopettaneet
Ota haaste vastaan ja lopeta tupakointi. Lopettamisessa on yksi tärkeä sääntö ja se on, ole itsellesi rehellinen.
Kevät keikkuen tulevi ja sama koskee savuttomuutta. Päivät ovat erilaisia. Eräässä hetkessä olet täynnä intoa ja heti seuraavaksi kärvistelet vieroitusoireissa. Sinnikkyydellä saavutetaan voitto.
Oletko valmis lopettamisen vuoristorataan?

"Mielummin pienesti niksaa kuin reilusti sätkää." Lopetin 15.1.2021

«13456717

Viestejä yhteensä

• Tässä yksi paluumuuttaja aloittaa kärvistelynsä.
    Lukemattomia kertoja olen yrittänyt lopettaa.
    Olishan se niin kiva haistaa kevään ja kesän tuoksut.
    Jospa paha köhäkin helpottaisi.
    Toivon muitakin aloittajia huhtikuuhun.

Yli 50 vuotta savuttelua takana

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Tervetuloa takaisin jukebox1! Tiedät, että oon sua odottanut. Toivottavasti saat myös uusia lopettajia seuraksesi. :)

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitos Melisa :)
    Aamu on mennyt suht koht jotenkin. :) Olen jo tottunut nikkis-suihkeeseen.
    Lunta tulee aikalailla.

• Nikkis-piru se kuiskuttelee, että kyllä yhden voi polttaa :)
    On se kumma juttu. Onhan se nähty mihin se johtaisi.
    Nyt kahvit. :) Kaikille tsempit.

• Tervetuloa takas jukeboxi!! Hirmupaljon tsemppiä koitokseen! :smile:
  • Tervetuloa Jukebox, tosi hienoa että yritystä riittää, jospa se ois nyt se oikea hetki :)
  • Kiitos SikSak ja Mirkkuliina :)
    Niin, jospa tällä kertaa on the lopetus :)

• Täältä myös paljon tsemppiä jukebox1!
    Nikkispiru tuoreessa muistissa vielä huutelemassa. Nyt sen ääni jo vaiennut pieneksi piipitykseksi :D
    Hetki kerrallaan eteenpäin vaan :)
  • Kiitti Rapulainen.
    Niinhän se on "Päivä vain ja hetki kierrallansa" :smiley:

• Tänään heräsin jo aamu-neljältä nälkään :)
    Sama se vaikka lihois 10 kiloo kun olen ihan hoikka. :)

Terve merkkihän tuo on. Tupakkahan hillitsee nälkää, siksi jotkut (naiset) pelkäävät lopettamista, kun siitä seuraa lihoamista.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Eilen aamulla ennen viisaudenhampaan poistoa poltin viimeisen tupakan. Oli tarkoitus olla eilinen polttamatta, ettei tule tulehduksia. Sitten päätinkin, että perhana lopetan kokonaan. 19 vuotta tupakointia takana, siinä välissä oon ollu 2 vuotta polttamatta. Nyt 26 tuntia tupakoimattomuutta takana.
  • Tsemppiä Marille.

• Tsemppiä Marille ja muille lopettaneille!
    8.1.2022 klo 22 paloi viimeinen tupakka.
  • Kyllä on ihan höntti olo. :(

Tervetuloa Mari H huhtikuun lopettaneisiin.

• Tsemppiä myös juxebox1 tupakan polton lopettamiseen.

• Kiitos auringonkukka ja sulle myös isot tsempit.

• Kiitos tsempeistä.päätin uudelleen lopettaa tupakan polton.maaliskuussa se ei onnistunut.

• Mites täällä sujuu? Ensimmäiset päivät voi olla pahoja, mutta se kyllä helpottaa!
    Superpaljon tsemppiä kaikille! :)
  • Työmatkat ja koiran ulkoilutukset oli tänään pahoja. Ulkoillessa siirrän ajatukset tupakasta pois, soittamalla kuulokkeista volumet kaakossa tsemppibiisejä. Kotona sitten juon lasin vettä tai pelaan Nintendoa, kun tulee tarve päästä tupakille. Selvisin tästäkin päivästä. Aikaisin nukkumaan, niin ei kestä kärsimys enää pitkään. Tsemppiä muillekin lopettaneille!
  • Nikkispiru kuiskuttelee vaan, että yhen kyllä voi polttaa.

Nyt on vaikeeta :( Kauppa menee just kiinni tältä päivältä.
    Niinpä ei haksahda sanomaan kassalla tupakkamiehen loitsua :)

• Tervetuloa takas, auringonkukka! :smile: Kiva kun tulit, ei kannata antaa periksi.
    Ja tervetuloa Mari H.! Ja go jukebox1, go!!
    :sunglasses:
    Kannattaa tosiaan keksiä noita korvaavia juttuja tupakoinnin tilalle ja pitää ittensä ylipäätään mahdollisimman aktiivisena, puuhastella kaikkea. Oma lopetus on yhä tuoreessa muistissa, ei ollu helppoa, muttei mahdotontakaan. Selviätte kyllä. Ja jossain vaiheessa ihmettelette, kuinka koskaan saatoitte polttaa. Isosti tsemppiä kaikille!
  • @jukebox1 mua nauratti toi sun tupakkamiehen loitsu! :D
    "Kaks isoa sinistä chesterfieldiä vielä kiitos!"...
    Huh ton haluan unohtaa.
    Mähän siis käytän nikotiinisuihketta edelleen ja en aio lopettaa ihan heti. Ilmasta ei sekään ole, mutta melkeen 30 vuoden polttamisen jälkeen aattelin että kaikki keinot on sallittuja, jos onnistun lopettamaan niillä. Ja tosi hyvin on toiminut, päivisin ei kauheesti mene, aamulla ja illalla jonkun verran.
  • Meni taas päin mäntyä.
    Menin lähikauppaan ja sanoin Tupakkamiehen loitsun.
    No uutta yritystä vaan myöhemmin.

• Ei olis pitäny kirjottaa tota loitsua...
    Uutta yritystä joo kehiin @jukebox1 !
    Voi jukebox1! Alussa oleminen on tyhjää ja kärsimistäkin. Sitä pitää sietää ja yrittää keksiä sopivia ajantappojuttuja, jotka vie ajatukset pois tupakasta. Kärsimistä taittaa apukeinoin ja hellimällä itseään jollain vaarattomalla tavalla.
    Kärsivällisyyttä, sisua ja halua/motivaatiota. Motivaatiota täytyy joskus oikein kasvattaa, paisuttaa niin suureksi, että se peittää epävarmuuden ja pelon.

• Jukebox, minua auttoi alkuaikoina se, että olin jumalan selän takana mökillä, kaukana kaupoista ja kioskeista, ilman autoa. Siis jos olisi tullu ihan hirveä kiusaus, se olisi jonkin aikaa käveltyäni ehtinyt jo laantua.
    Pitäisköhän sun ens kerralla mennä johonkin savuttomuus-retriittiin pois kiusausten ulottuvilta? :lol:
    Siis ihan vain pahimman yli, alkupäiviksi. Viekkarithan ei suinkaan kestä ikuisesti, yhtä pahoina ainakaan.
  • Harmi Jukebox. Tsemppiä seuraavaan kertaan! Itsellä tämä päivä on ollut eilistä helpompi. Olen kyllä ollut kiireisempikin. Hampaan poistokohdan kipukin vie sopivasti ajatuksia pois tupakasta (kerrankin iloinen hammaskivusta) :smiley:
  • Eikun vaan jukeboksi uutta yritystä kehiin.sulla oli jo hyvä alku.

• Kiitoksia tsempeistä kaikille.
    Toi lähikauppa on kyllä ihan liian lähellä. Siis röökin lopetus mielessä
    Muuten ihan kiva :) On mulla kyllä tekemistä motivaation kanssa,
    kun 53 vuotta jo olen tottunut polttelemaan.
    Yritän kyllä uusiksi piakkoin.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.