Toukokuussa 2022 lopettaneet

1235

Viestejä yhteensä

• Heippa @auringonkukka! Hyvin menee. Olen selvinnyt ilman retkahduksia. Jostain syystä on nyt usein tupakka käynyt mielessä mutta onneksi se menee melko nopeaa aina ohi.
  • @rinrinrin ,hyvä että menee hyvin.siitä on hyvä jatkaa savuttomuutta.

• W1v1, miten menee?onko ollut helppoa olla polttamatta tupakkaa?

• @auringonkukka ihmeen helppoa. Kun otan olutta tai lonkeroa, on varsinainen zonnic.in suusuihke. Se halvempaa kuin nicoretten. Mutta sitäkin käytän tosi harvoin.
  • W1v1, hyvä että sujuu hyvin ja on ollut helppoa.

• @auringonkukka Kiitti. Ja tsemppiä sun lopetukseen.
  • Laitan nyt tännekin, ettei kukaan masennu että tuokin sit jo sortui.
    Eli ilman röögiä mennään. Ei henkostakaan. Ainut tuoksu on kun naapuri käy takapihalla röögillä. Sille en mahda mitään ja mun puolesta antaa pojan polttaa. Ei häiritse mua eikä tuu kiusauksia, ainakaan vielä.. ihmisiähän tässä vain ollaan, mutta kyllä mä oon päättänyt että nyt se on mun osalta ohi. 57 v. Ikää ja ihan liian monta röögiä takanapäin.
  • Minäkin olen edelleen pystynyt olemaan ilman tupakkaa. Muuten ei ole oikeastaan kiusaustakaan tullut paitsi yksi päivä kun join terassilla pari lonkeroa. Silloin kyllä tuli melkein sorruttua, mutta onneksi sain oltua ilman.

Pakko vältellä alkoholin käyttöä että ei tulisi sorruttua.

Tupakan haju on alkanut inhottaa. Mieheni polttaa yhä ja nyt todellakin haistan miten kamalalle se haisee. Ihan hävettää, että olen sen hajuisena kulkenut.
  • Itse myös edelleen ilman. Voisi sanoa ettänolen lopettanut. Ei ole ihmeempiä kiusauksiakaan niin en oo tuota suusuihkettakaan käyttänyt.
    Viime yönä näin unta että poltin. Olin unessa polttanut jotain puol tupakkaa kun muistin että oon lopettanut. Heitin röögin pois ja vitutti. Huomasin että mulla oli myös röögiaski. Mietin että mihin sen nyt sit tungen kun heräsin ja huomasin että untahan se.
  • Se ois 2 kk täys.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi heinäkuu 17
    Onnittelut w1v1, hieno saavutus. Alkuvaihe on kunnolla ohitettu.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• w1v1, isot onnittelut, olet jo tosi hyvässä vauhdissa!

16.8. 2020 klo 23.05 viimeinen tupakka

• Wautsi @w1v1 ! Paljon onnea! Kaikki me tiedetään, kuinka hieno saavutus toi on :)
  • Onnea w1v1! 2 kuukautta jo täynnä! Hieno homma. :smile:

• Hei vaan taas. Se tuli 3 kk täyteen ilman savuja.
  • Oikein isot onnittelut @w1v1 kolmen kuukauden johdosta! Mulla tapahtui ton 3 kk kohdalla selkeä käänne helpompaan suuntaan. Mites sulla on mennyt?
    Isot onnittelut w1v1. Legendaarinen 3 kk:n rajan ylittänellä olo helpottuu, kuten Rapulainenkin tuossa mainitsi. Toivottavasti sullakin, vai onko helpottanut jo aiemmin?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitos @rapulainen ja @melisa.
    Kyllä mulla jo hieman aijemmin. Välillä tulee niitä tapanikiksiä mistä on puhuttukin. Elikä että tässäkohtaa sitä tuli ennen vedettyä savut.
    Ja välillä unessa polttaa. Mutta eiköhän se tästä jatku hyvillä.mielin. ikenen vain vuotaa verta kun seula. Kun pesee hampaita ja välillä muutenkin..
    Ootko ajatellut, et kävisit hammaslääkärillä näyttämässä. Ientulehdustahan se ehkä on, mut heillä voi olla keinonsa. :#

• @melisa juu kyllä sielä täytyy käydä... luin jostain että hammaskiven kun poistavat, lähtee ikenet paranemaan.
    Vissoin monen tupakoinnin lopettaneen ongelma aluksi.
  • Onnea @w1v1 kolmen kuukauden etapista!
  • Tässä mennään. :-)
  • Onnea w1v1! Kohti puolta vuotta. Aikamoinen kasa tupakkaa jäänyt polttamatta! :smile:

16.8. 2020 klo 23.05 viimeinen tupakka

• @odeska kiitos. Sinne sitä mennään puoleen vuoteen ja ohi.
  • Onnea w1v1 neljästä kuukaudesta!
    Savuttomuus alkoi 25.4.2022, nikotiinittomuus alkoi 1.7.2022.
  • @Djmeik kiitti. Sulla kohta 5kk.täynnä
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.