Hei TUORE lopettaja tässä

Hei poltin viimeisen savukkeeni 8.6.2022 klo 19 illalla. nyt tämän viikon aikana kokonaisuudessaan 15 tupakkaa mutta perjantaina-lauantai-ja nyt tämä sunnuntai kokonaan ilman tupakkaa..
Kyselisin muilta mitä olette mieltä tästä minun lopettamisesta.

Minä olen näillä eväillä nyt lopettanut eli pidän vain 7 mg laastaria ja lisöänä 1mg pastilleja ja 2mg purkkia pahaa hetkeä varten.

Tarkoitus olisi nyt keskiviikkona lopettaa myös korvaustuotteet koska en halua pitkittää tätä nikotiinikoukkua.
mitä luulette kun minulla on mennyt noin 15-20mg nikotiini korvaustuotteita päivä että onko se liikaa?

Mutta siis kuitenkin torstai illasta klo 19 asti ollut savuttomana tähän hetkeen ja tällä kertaa rööki saa jäädä kokonaan pois polttanut sen yli 20 vuotta jo. En halua kuolla keuhkoahtaumaan lisäksi lapsi syntyy marraskuussa ja haluan elää hänen ja äidin kanssaan savutonta elämää.

Kovia himoja iskee mut kestän ja aion KESTÄÄ!!!

Lopetus 6.6 alkaen , retkahdus 13.6 Polttamatta täysin 14.6.2022 alkaen

JA NYT EI ENÄÄ RÖÖKIÄ n24vuotta polttaneena olen oman osuuteni röökiveroja maksanut ja keuhkoja tervannut, KIITOS JA ANTEEKSI mutta tupakka sinä et kuulu minun elämääni enää.

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervetuloa RedBoneEater!
    Itse suosittaisin niksatuotteiile pitempää käyttöä. Tuo määrä ei ole iso ollenkaan. On pienempi paha pitää vähän helpommalla itseään alkukuukaudet. Alkaa alussa kiristää pinnaa turhan paljon. Voit tietty kokeilla ja jos sorrut, aloita lopettaminen uudestaan. Mitään ei ole hävitty. Niksatuotteiden tarkoitus on helpottaa oloa niin pitkään, että oppii olemaan ilman tupakkaa ja myös tupakointitapaa. Se tapa on usein jopa vahvempi kuin nikotiinin kaipuu.
    Olet tehnyt hyvästä syystä hyvän päätöksen. Liity kesäkuun lopettajiin ja olet hyvässä porukassa mukana. Lue ja kirjoittele itestäs ja olostas, ota kaikki irti Stumpista. :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Jep en ole uskaltanut lopettaa imeskely tabletteja. Mutta laastaria enää en käytä. mennään pelkällä 1mg imeskely tabletilla nuita 1mg pastilleja menee noin 12kpl päivässä joten todella vähäisellä käytöllä. 8.6 alkoi tämä lopetus yksi repsahdus on joka sekin jo takana 13.6 piti saada ostaa tupakkaa no poltin muutaman ja heitin roskiin. Nyt tuosta saakka taas ilman.

Olen erinomaisesti pääsemässä lopullisesti irti tupakasta koska polttanut yli 20vuotta reilusti.
    Niin nyt olen varma siitä että minulle riitti.

Ja syön pastilleja niin kauan kun tuntuu niitä tarvitsevan TOISTAISEKSI ne korvaavat minulle sen tupakan ja tuo 12mg päivässä riittää joka on todella vähän JOS MIETTII ETTÄ jotkut pitävät 21mg laastaria ja syövät pastilleja. Niin olen omasta mielestäni onnekas jotta pääsen näin vähällä tästä riippuvuudesta eroon.

Lopetus 6.6 alkaen , retkahdus 13.6 Polttamatta täysin 14.6.2022 alkaen

JA NYT EI ENÄÄ RÖÖKIÄ n24vuotta polttaneena olen oman osuuteni röökiveroja maksanut ja keuhkoja tervannut, KIITOS JA ANTEEKSI mutta tupakka sinä et kuulu minun elämääni enää.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.