NIKOTIINI KORVAUSTUOTTEET MÄÄRÄ (VRK)???

Hei paljonko käytätte nikotiinikorvaustuotetta lopetukseen MÄÄRÄ X VRK ja kauanko olette polttaneet.

a=vähemmän kuin 10mg b= vähemmän kuin 20mg c =enemmän kuin 20mg d =enemmän kuin 30mg

Lopetus 6.6 alkaen , retkahdus 13.6 Polttamatta täysin 14.6.2022 alkaen

JA NYT EI ENÄÄ RÖÖKIÄ n24vuotta polttaneena olen oman osuuteni röökiveroja maksanut ja keuhkoja tervannut, KIITOS JA ANTEEKSI mutta tupakka sinä et kuulu minun elämääni enää.

Viestejä yhteensä

• Itse polttanut 24vuotta Lopetuspäivästä saakka käyttänyt 12mg pastilleja 1mg x 12 vrk eli liuska päivään. Todella pienellä tulen toimeen. Lisäksi haluan mahdollisimman vähällä tulla toimeen koska en halua kauan pastillejakaan syödä.

JA NYT EI ENÄÄ RÖÖKIÄ n24vuotta polttaneena olen oman osuuteni röökiveroja maksanut ja keuhkoja tervannut, KIITOS JA ANTEEKSI mutta tupakka sinä et kuulu minun elämääni enää.

• En laske tässä alkuvaiheessa. Menee mikä menee mutta luulen, että yli 20 mg vaihtelee päivän fiiliksen mukaan. Ryhdyn kiinnittämään nikotiinin määrään huomiota vasta paljon myöhemmin
  • Poltin yli 20 vuotta tupakkaa ja 2 mg niksapurkkia meni alkuun 6-8 kappaletta päivässä ja siitä sitten vähentänyt noin kahden viikon välein. Tällä hetkellä menee 3 kpl 2mg niksapurkkia per päivä. Täydet 12 viikkoa ajattelin purkkia syödä maksimoidakseni onnistumiseni pysyvään savuttomuuteen.
  • levollinen purkkaa päiväs eli 15,mutta johtuu ehkä siitä ku otan kaks kerralla
  • Mä en tiedä mut onneksi on keksitty tämä imeskely pastilli. Tuntuu että ainut joka tarpeeksi nopeasti vaikuttaa itsellä. Ja 12 kpl riittää tosiaan vrk. 1mg siis kyseessä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.