Hei kaikki!

Hei kaikille vanhoille tutuille täällä ja uusille lopettajille!
Tupakka hallitsi kauan mun elämää ja epäonnistuin todella monet kerrat!!
Tämä on kuitenkin ensimmäinen lopetus kerta kun tupakan haju käynnyt etomaan. ja päätös pysyä savuttomana on pysynyt yllättävän helposti tähän päivään asti vaikka elämä on potkinut päähän ja stressiä ollut(yleensä polttanut pienistäkin jutuista) .
Lopetin myöskin kahvin ja alkoholin juomisen. Ne mahdollistaisi tupakoinnin helposti. Mutta positiivista vain kun nekin jätti pois yli kuukausi sitten.
Mies polttaa mutta oma on päätöksensä. En ota siihen kantaa. Pääasia että oma päätös pysyä savuttomana pitää :smile: M
Mitäpä teille muille kuuluu? Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Viestejä yhteensä

• Onnea kolmesta viikosta! Mäkin oon epäonnistunut lopettamisessa monet kerrat, mut nyt on erilainen, varma ja turvallinen olo. Vaikka munkin mies polttaa, niin ei liikuta mua (hirveesti). Mä jätin kans alkon viikkoa ennen tupakkaa, mut kahvista en luovu :lol: menee kyl paljon vähemmän kun tupakkakahvit jäi pois.
    21.8.2022 loppui tupakointi
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Tervetuloa takaisin Sannuliini! Tosi kiva kun palasit. Liitytkö syyskuulaisiin vai oletko peräti elokuulainen. Sinne vain reippain mielin. Olen iloinen, että olet täällä :)

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Idutin, Hienoa! paljon tsemppiä! =))
    Melisa, olen elokuulainen:) lopetin 23.08.22 :) mukava on myös olla täällä varmoin mielin. sinut muistan täältä parhaiten!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.