Huomenna se loppuu!

2»

Viestejä yhteensä

• editoi marraskuu 2007
    Korjaan, siis viides päivä. Tässähän menee jo päivätkin sekaisin kun ei enää laske askeja :mrgreen:
  • nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi marraskuu 2007
    Ota laskuri. Kotimainen laskurit.net ja ulkomainen silkquit.org :lol:
    Pysytte kärryillä!!!! :thumbup:
  • editoi marraskuu 2007
    Äh, mä koodaan sellaisen että tekin voitte käyttää profiilissanne. Eli annetaan lopetuspäivämäärä ja se piirtää hienon graffan missä raittiinaolopäivänne lukumäärä ja jotain muuta kivaa. Kerron sit kun sellainen on valmis.
  • kirakira Kantahäme
    editoi marraskuu 2007
    Voi vitsi, ootte mahtavia, ite olen monesti ollut niin samantyyppisessä vaiheessa ja sortunut. Olkaa oikein ns. piruna ja pitäkää pinnanne. Koettakaa yhdessä oikeine tosissaan kirota ja päättää, että P...e ei polteta ihan P............TTE. Kyllä se menee sit ohi.

Ja yrittäkää kieltää ajatus siitä taistostakin. Eli kun tulee mieleen, väännä ajatus vaikka BB:hen, niin ne ärstää myös.

Olen yrittänyt ihan tosissani kokeilla mikä on tosi ärsyttävää, vaikka ajatus välillä menee niin, että tarvis saada hermosauhut niin silloin kiukuttelen itselleni, että en piruvie suostu...rääkkään itseäni. En suostu....ja pian se menee loppujen lopuksi ohi aika nopeesti. Tai siis pian huomaa, että ajatukset onkin muualla. Oikeetas vasta silloin hoksaa, että ei ajaatellut sitä omaa röökäämistään vaan jotain muuta.

Koitetaan ajatella muuta! :wink:
    editoi marraskuu 2007
    Hyväkivakiitos!!! Tee vaan sellanen, myö ootamma täällä. Ja sitten muista pitää kutisi ja autat vielä vaimoasikin pitämään omansa! HYVÄ! :lol: :lol:
  • editoi marraskuu 2007
    Spri, mä taidan siirtyä tuonne lopettaneiden puolelle. Kahdeksas viikko eikä tee enää tippaakaan mieli :)
  • editoi marraskuu 2007
    Hyväkivakiitos!!! Tee vaan sellanen, myö ootamma täällä. Ja sitten muista pitää kutisi ja autat vielä vaimoasikin pitämään omansa! HYVÄ! :lol: :lol:

Sain tehdyksi sellaisen, mutta tämä foorumi ei anna linkittää kuvia viesteihin tai allekirjoitukseen =(

Katso mun allekirjoitus ja ottakaa mallia siitä. Laittakaa siis osoitteenne teidän lopetuspäivän niin kuva kertoo kuinka monta päivää olette olleet tupakoimatta.
    editoi marraskuu 2007
    Ei näy ainakaan täällä töissä..... Katson kotona! KIITOS!!!
  • editoi marraskuu 2007
    Ei näy ainakaan täällä töissä..... Katson kotona! KIITOS!!!

Eiku siis tarkoitin että klikatkaa tuota linkkiä mun allekirjoituksessa: www.majgaj.com/laskuri.pl?v=2007&k=11&p=19 (suora linkki poistettu)
  • editoi marraskuu 2007
    Vautsi vau, tosi hyvä juttu toi allekirjoituksen laskuri. :-) Tollanen täytyy kehitellä itsellekin, kunhan viimeiset savut on vedetty keskiviikkona. Eikös se torstai ole toivoa täynnä :?: :?: Uskon Champixin ja oman tahdon voimaan. Täältä tullaan elämä!
    editoi marraskuu 2007
    Eikun meillä töissä on kauhean tiukat palomuurit ja muut riettauksien estimet.... Kotona ruutuun tuli vaan pari riviä, pitikö tulla kuvaa tms...?
    nimim. dorka koneella :mrgreen:
    Satuuli:
    kotimainen laskuri laskurit.net
    ulkolainen silkquit.org
    Kokeile. :roll:
  • editoi marraskuu 2007
    Täytyy nyt alkaa kokeileen noita laskureita, sillä yks kaks yllättäin mun tupakan poltto loppui eilen iltapäivällä (kaks päivää ennen tavoitetta). Ei vaan enää tehnyt lenkin jälkeen mieli, eikä tee vieläkään :thumbup: ja mä olen ollut oikeen aktiivipolttaja aski/päivä yli 20 vuotta. Hyvä me kaikki alkuun päässeet ja kaikki onnistuneet !
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.