mun taistelu alkaa

Huomenna se sitten alkaa,ensimmäinen kessuton päivä :shock: Olen nyt ollut zybanilla reilut kaksi viikkoa,lopetus päivän lykkäsin näin pitkälle koska mun ihanat poikani lähtevät syyslomalle isällensä ja ovat poissa ainakin ne ensimmäiset kriittiset päivät..koska en yhtään tiedä millanen raivotar musta voi tulla ilman tuota käärylettä :roll:

En kyllä tiedä sitten muuten että tuliko valittua hyvä päivä lopetukselle,lähden illalla 7 yön työvuoro putkeen eli klo 24 jälkeen meitsi on savuton :?

kaikkein eniten odotan mielenkiinnolla koska lapset hoksaavat että mutsi ei enää röökaa :D

Mut anyway..onnea mulle :thumbup:
«1

Viestejä yhteensä

• KatjaKatja Helsinki
    editoi lokakuu 2007
    Onnittelut upeasta päätöksestä!!

Tsemppiä!!!
  • editoi lokakuu 2007
    tsemppii :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    Kyllä sinä siihen pystyt :-D :-P
  • editoi lokakuu 2007
    ONNEA ANUSKI :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi lokakuu 2007
    Hyvä Anuski! Kyllä sinä pystyt siihen (niinkuin me muutkin täällä olemme pystyneet...) :P
  • editoi lokakuu 2007
    Anuski, ei sinusta välttämättä mitään raivotarta tule. Minäkin lopetin zybanin avulla ja vain kerran oli palaa päreet, muuten oikeastaan jo heti alussa huomasin, että tupakoimattomuus jo elämäntilanteena on kiireettömämpää ja vähitellen huomasin muutenkin, että suhtauduin asioihin maltillisemmin. Ennen taisi olla aina kiire tupakalle. Niin, ja verenpaine laski ihan reilusti.

Taisi kyllä osaltaan olla syynä se, että tein kuten sinäkin: pyrin siihen, että olisi tavallaan mahdollisimman leppoisaa muuten. Siinä kerkesi sitten puuhastella mitä huvitti ja lueskella tupakoinnin lopettaneiden keskusteluja tai asiatietoa.

Joillekin sopii taas se, että on mahdollisimman paljon touhua alussa. Taitaa olla pääasia, että antaa ajan mennä alussa mahdollisimman nopeasti. Koko ajan tulee helpommaksi, joskin aaltoillen - vähän kuin pörssikursseilla: sahaamista on, mutta suunta on pitkällä aikavälillä jonkinlainen. Tässä tapauksessa tupakanhimojen määrä menee kyllä nollille vähitellen.
  • editoi lokakuu 2007
    Tsemppiä tosi paljon!!! Päättäväinen ja reipas mieli on jo puolet onnistuneesta lopetuksesta, toinen puoli tulee sitten sisusta, jaksamisesta ja siitä että haluaa lopettaa ja ymmärtää, ettei sitä tupakkaa mihinkään tarvita!!!!! Tupakoimattoman ihmisen tarvii hermoilla paljon vähemman (oikeesti) yhtään mistään, kun elämää ei tarvii enää aikatauluttaa nikotiinin tuskan helpottamiseksi.
  • editoi lokakuu 2007
    Nyt voimia taistoon -sinä onnistut kyllä usko pois.
    Elämä on oikeasti helpompaa ilman tupakkaa -minua ainakin tupakka "kyykytti" aamusta iltaan. :oops:
  • editoi lokakuu 2007
    KIITOS kaikille tosi paljon tsempistä :P Yövuoro puolessa välissä ja viimeisen kessun kävin kiiressä hönkäsemässä puolen yön maissa.
    Nyt vihdoin osastolla rauhallisempaa,joten tulin tänne hakemaan lisä motivaatiota ja sitä sain :-)..kuulemisiin :thumbup:
    editoi lokakuu 2007
    Heippa Anuski! Miten on savuttomuus lähtenyt käyntiin? :P
  • editoi lokakuu 2007
    Hieno päätös. Itse myös yövuoroissa ajoittain ja nyt kun rööki on jäänyt pois, olo on huomattavasti parempi kestää tuo "jetlag" ilman tupakkaa. Päivällä huomattavasti puhtaampi ja raikkaampi fiilis, ulkoilma tekee hyvää myös. Kaikkea hyvää sinulle!

• editoi lokakuu 2007
    26 tuntia viimeisestä kessusta!!Näin kauan en ole ollut ilman savuja 23 vuoteen siis en edes raskaana ollessa :oops:ja synnytyksetkin piti hoitaa parissa tunnissa et pääsi nopsaan tupakille :lol:

Yllättävän helposti on mennyt eka päivä,tosin apuna kunnon arsenaali korvikkeita..zyban,inhallaattori,laastari..

Ja mikä ihmeellistä,en ole ainuttakaan limaklimbbiä röhinyt tänään :P

Olen kyllä super ylpeä itestäni jo tästä päivästä :thumbup:
  • editoi lokakuu 2007
    Ja vielä,ISO KIITOS Gemma ja Tanya,ilman tätä palstaa olisin hukassa :!:

Noniin..eikun hommiin takaisin :-)
  • editoi lokakuu 2007
    Ja KIITOS tietenkin kannustuksesta kaikille muillekkin :D

Nää yövuorot tekee musta kyl pöpin :XD:
  • editoi lokakuu 2007
    Tsemppiä ihan mielettömästi sinulle!!!! Ole vaan ylpeä itsestäsi, aiheesta, ja muistahan kehua itseäsi aina välillä!!!!
  • tepatepa Länsi-Vantaa
    editoi lokakuu 2007
    Anuskille tsemppiä :lol: Itsellä kans vasta 5 päivä ilman tupakkaa.
    On kyllä kiva jo nyt huomata kun tuoksut tuoksuu ja tupakka todella lemuaa.
    Työpäivät menee yllättävän hienosti, mut kotiin tullessa mä jotenkin lamaannun. Ens viikosta lupaan aloittaa ulkoilun.

Mulla oli n. 25 vuotta tupakka kaverina jopa myös silloin kun kahta
    tyttöäni odotin.
    Toinen heistä polttaa salaa ja toinen ei ole polttanut ikinä.
    Ei ole ilmeisesti kovin vaikuttanut heidän elämäänsä mun tupakointi.

Tää on kyllä hyvä tie purkaa omia tuntojaan ja saa sitä kannustusta mitä tässä kyllä tarvitaan..
  • editoi lokakuu 2007
    Tosi upeeta! Mä lopetin 24.9. zybanilla. Olin raivotar.. nyt helpottaa :mrgreen:
    Onnea paljon!
  • tepatepa Länsi-Vantaa
    editoi lokakuu 2007
    Moi Puppu!
    Olit raivotar, siis olit etkä ole enään se on hieno kuulla :lol:
    Mä nimittäin olen ollut nää päivät kuin p.....n ammuttu karhu.
    Neitikin sanoi mulle kun jotain taas komensin,"mutsi hei, mee nukkuun tai röökille mut sua ei jaksa kohta kuunnella.
    En mennyt röökille tulin koneelle.
    Tää on kyllä hyvää terapiaa. Täällä ihmiset ymmärtää toisiaan ja elää niin samoissa elämän tilanteissa.
    Miehenikään ei oikein jaksa ymmärtää mua me vaan olla möllötetään. Mut eiköhän se tästä kun saadaan muutama päivä vielä menemään, alkaa elämä näyttään valoisempia puolia.

Savutonta viikonloppua meille kaikille :mrgreen:
  • tepatepa Länsi-Vantaa
    editoi lokakuu 2007
    Puppu, käytätkö vielä zypania? Oletko todennut hyväksi ton lääkkeen?
    Musta tuntuu et toi champix on ainakin mulle toimiva.

• editoi lokakuu 2007
    Kukkuluuruu kaikille,kolmas vuorokausi kohta täynnä!!Hyvä minä :D ja enkä ole ollut edes v..uuntunut :-o joten kai tuosta zybanista on ainakin se hyöty.

Mun ukkelikin hokasi "jo" tänään etten ole tupakilla käynyt,päätin meinaa tehdä silloin lopettaessa pienen testin että koska huomaa ja jo kolmantena päivänä hokasi :mrgreen:

No, tästä jatketaan sisukkaasti vai mitä toverit :thumbup:

Kuulumisiin ja tsemit kaikille!!
  • editoi lokakuu 2007
    Hyvä Anuski!!! Niin sitä pitää!! Zyban varmaan auttaa monessakin asiassa, uskoisin. Sitä on toisaalta vaikea sanoa, että missä kaikessa se Zyban auttaa, kun ei voi samaanaikaan lopettaa sekä sitä käyttäen että ilman.....
    (meniköhän ihan hankalaksi tuon asian sanominen????) No, toivottavasti ymmärsit mitä meinaan. Minulla oli jotenkin sellainen fiilis zybania syödessä, että ihan kun olis ollut hieman "pumpulissa", niin että vierotus oireet meni huomaamatta ohi ja´kaikki tuntemukset oli ikäänkuin "pehmustettuja".... varmaan ilokaasusta tulee vähän samanlainen olo?
    Mutta anyway, sisukkaasti vaan etiäpäin, kyllä se sitä!!!
  • editoi lokakuu 2007
    Moikkelis Meke!Joo,tajusin mitä tarkoitit vaikka toivoton blondi oonkin :mrgreen:

Ilokaasun kokeneena(on muuten hyvää kamaa :wink:)et ei ihan niin pöllynen olo ole,mut töyssyt ovat varmasti zybanin kanssa loivempia..tai jotain sellasta :D

Tänään tosin päätin jatkaa kuuria yhden pillerin turvin,koska unet jää kyllä tosi vähäisiksi..yövuorosta pääsin kotiin 9.30,kesti ennen kuin sain unen päästä kiinni,heräilin tasaisesti vähän väliä,unet on tosi OMITUISIA ja tikkana olin jo pystyssä klo 14 ja kolme yötä olisi vielä pakerrettava :shock:

No tietysti jatkan uudestaan kahdella napilla jos alkaa tuntuu hankalalta..

Mutta anyway..4.vrk savuttomana!!Mieletöntä!HYVÄ ME!!!!!!!!!!
  • editoi lokakuu 2007
    Justniin, hyvä hyvä , me kaikki!!!! :)
  • editoi lokakuu 2007
    Se on sitten 6.päivä lähtenyt käyntiin,tänään on kyllä tehny kessua mieli joka välissä,kotona pennut kävi hermoille ja duunikin ketuttaa..plaah :cry:

Mutta tämän tytön selkäranka ei hevillä katkea :twisted:

Eikä teidän muidenkaan vai mitä :!:

Ja kohta koittaa vapaa viikko,vielä yksi yö,jippii :P
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi lokakuu 2007
    Hyvä hyvä ja hienoo :):) Huomenna siis juhlapäivä, eikö???

Tsemppiä!!!
  • editoi lokakuu 2007
    :P Kiitoksia,se on tosiaan juhlapäivä 8) Viikko on täynnä savutonta elämää,täytyy sanoa etten olisi kyllä ikinä uskonut että tähän pystyn!
    Eikä ole ihmeempiä vieroitusoireitakaan ollut..mitä nyt ajoittaisia "normaaleja" vitutuksia :lol:

Se on viimeinen työyö menossa ja kotona en ikinä koneelle ehdi,joten Anuski KIITTÄÄ kuluneesta viikosta,tsempistä,myötätunnosta,ilojen ja surujen jakamisesta jne..olette kaikki olleet megaihania :thumbup:

Ensi keskiviikkona jälleen aloitellaan uutta työviikkoa,joten kuulemisiin :D
  • sisu_2sisu_2 Tampere
    editoi lokakuu 2007
    Hieno homma ja toinen viikko on jo helpompi :) Mä olen pitänyt yövuoroissa Nicoretten inhalaattoreita, niin voi ihan hätätapauksessa käydä pihalla virkistymässä sen kanssa. Vielä ei oo onneksi tarvinut.. Enemmän sellanen henkinen tuki ehkä :) Onnea matkaan!!!
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi lokakuu 2007
    PALJON ONNEA EKA VIIKOSTA ANUSKI!!!!!!!!!!!

Tsemppiä tälle tokallekin viikolle ja muistathan; Jos meinaa tiukkaa tehdä niin etsi kotonakin mieluummin aika tulla koneelle ja stumppiin kuin kärvistellä tuskissa!! Täältä saat tukea varmasti :):):)
    editoi lokakuu 2007
    Onnittelut viikon ikäiselle Anuskille! Hienoa!
  • editoi lokakuu 2007
    ONNEA ENSIMMÄISESTÄ VIIKOSTA :P :P :P
  • editoi lokakuu 2007
    Onnea ekasta ja vaikeimmasta viikosta. :D :D :D
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.