mun taistelu alkaa

2»

Viestejä yhteensä

• editoi marraskuu 2007
    Anuski kiittää ja kumartaa onnitteluista :D... ja taas joutuu juhlimaan..2 viikkoa täynnä ilman kessua :thumbup:
    Vapaa viikko meni suht hyvin,ei mitään suurempaa kärvistelyä ja tupakan tuskaa,viimeiset kolme päivää en ole käyttänyt edes laastaria,loppuivat enkä jaksanut niitä hakemaan lähteä..purkkaa kuitenkin menee vielä ja aamuisin sellanen imeskelytabu,kun ei pysty sellaista makeeta purkkaa heti aamusta suuhun laittamaan.
    Zybania otan edelleen sen yhden napin päivässä ja sillä tuntuu pärjäävän ja nukun paremmin.

Täytyy sanoa että mua jännitti ratkeenko polttelemaan PMS oireissa kun silloin mulle yleensä kasvaa tatti otsaan ja ahdistus saa yliotteen,mut jotain tos Zybanissa on kun mun menkat alko ilman minkään näköisiä vitutus oireita :shock: :?: :shock:
    Yleensä mä olen valmis vetämään itseni kiikkuun mut nyt ei mistään PMS oireista tietoakaan :thumbup:

Muttamutta..mitä keksisi tupakin korvikkeeksi seksin jälkeen 8)
    Siihen ei Zybanit tunnu tehoavan :mrgreen:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    vink vink,,,,, 8)Kokeilehan ihan sitä hiljaista nautiskelua siinä oman kullan kainalossa 8) mä en edes aikasemmin tajunnu miten "tylyä" se oli kun säntäsin suoraan sängystä tupakalle :shock: Eipä tarvii enää häipyä :)

ONNEA ONNEA ONNEA Tokastakin viikosta :) Kolmas alkoi ja joku jossain sanoi että silloin kannattaa olla varpaillaan sen nikkispeikon kanssa :):) Minä olen kyllä aina :)

Tsemppiiiiiiiii!!!!!!
  • editoi marraskuu 2007
    Onnea kahdesta viikosta! :lol: :lol: :lol: Tuo Katjan nautiskelu ehdotus kuullostaa ihan hyvältä ratkaisulta. :D
  • editoi marraskuu 2007
    Onnea Anuski kahdesta viikosta :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi marraskuu 2007
    Onnea Anuski!
  • editoi marraskuu 2007
    Kiitos vinkeistä ja onnitteluista ja kyllä,nautiskelu kainalossa kuulostaa aina paremmalta vaihtoehdolta kun pihalle ryntääminen kessulle..on niin kylmäkin..ja kohta sataa räntääkin eli ONNEKSI en enää polta :wink:

Jotenkin eilinen ja tämä yö olleet vaikeita,ihan sairaasti tehny kessua mieli,taitaa se kolmas viikko tosiaan olla se koetinkivi :evil:
    Ja yötkin olleet hiljaisia joten aikaa on kieriskellä nikkis tuskissa :evil:
    Noo..kello lähenee aamua ja asukkaat alkaa heräilee niin saapi tekemistä ja sitten pääseekin jo taas nukkumaan..ei tää yötyö kyllä oo ihan viisasten hommaa...ja palkkakin on ihan persiistä :evil:

Menipäs nyt kiukutteluksi :oops:
    Käväsen nukkumassa ja lupaan huomenna olla positiivisemmalla tuulella :!:
    Onneksi ootte olemassa jossain siellä :thumbup:

• editoi marraskuu 2007
    minne kaikki on kadonneet :roll:nooo,tulinpa vaan kehumaan itseäni,kolme viikkoa sitten täynnä 8) ja kyllä,tämä kolmas viikko ollut kaikista vaikein,huhuh..mutta selvitty on :D

Meitsi jää vapaa viikolle,joten terkut kaikille ja kuulumisiin :P
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    ONNEA Anuski :):) ja tsempit neljännelle ja kaikille sitä seuraavillekin viikoille :)
  • editoi marraskuu 2007
    PALJON ONNEA ANUSKI JA MUKAVAA VAPAATA 8) :wink: 8)
  • editoi marraskuu 2007
    Kukkuluuruu kaikki :D
    Pitipä tulla ilmoittelemaan itestään,savuttomuus kestänyt nyt siis reilut 4 VIIKKOA,kummallista miten nopeasti aika kulunut :shock:

Käväisin lukemassa ihmisten vieroitus oireista ja täytyy sanoa että olen kyllä päässyt tosi helpolla,painokin tippui pari kiloa,ei siis noussut niinkuin yleensä,vatsa toimii,ei päänsärkyä,olo siis ihan sama kuin vielä tupakoidessa,luulisi että parinkymmenen vuoden tupruttelun jälkeen näkyisi edes pienoisia vieroitusoireita :-o mutta aina parempi tietysti näin :D
  • editoi marraskuu 2007
    Onnea yli-neljästä viikosta!!!!!

Kaikille ei tuu pahoja viekkareita lopettamisesta, minullakin meni niin helposti tämä lopetus, että välillä ihan hävettää :oops:, kun muilla on vaikka minkälaista tuskaa matkan varrella..... mutta sitäkin suuremmalla sydämmellä haluan kannustaa ja tsempata muita ja tuupata kaveria ylämäessä...... Yhdessä onnistutaan!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.