Nyt se lähtee...

Nyt käyn vielä viimeisen tupakan polttamassa ja tästä se uusi puhdas elämä alkaa puhtain keuhkoin:o)

Viestejä yhteensä

• minnaminna Turku
    editoi lokakuu 2007
    Hiphei kirsikka! Niin sitä pitää, olet hyvän tien alussa. Tee alusta asti itsellesi selväksi, että sä et ihan oikeasti tarvitse tupakkaa mihinkään. Tupakasta pääset eroon vain olemalla polttamatta. Alussa voi olla omituisiakin olotiloja tai sitten ei. Joka tapauksessa selviät niistä kyllä!

Voimia ja rohkeutta sulle niin paljon kuin tarvitset!
  • editoi lokakuu 2007
    NO NIIN KIRSIKKA :lol:TÄSTÄ ALKAA UUSI,IHANA SAVUTON JA ERITTÄIN MUKAVA UUSI ELÄMÄ :thumbup:.Ainakin mä koen itselleni näin tapahtuneen :wink: TSEMPPIÄ!!!!!!
  • editoi lokakuu 2007
    Tervetuloa Kirsikka savuttomien joukkoon ja tsemppiä uudelle, ihanalle elämällesi!!!!
  • editoi lokakuu 2007
    Tsemppiä Kirsikalle! :D :D
  • editoi lokakuu 2007
    Kovasti tsemppiä yritykseen!! Täällä on tukijoita ympäri suomen!! :D
  • tepatepa Länsi-Vantaa
    editoi lokakuu 2007
    Tsemppiä Kirsikalle :lol:
  • adonicaadonica Tampere
    editoi lokakuu 2007
    :thumbup:Hyvä kirsikka!
  • inka03inka03 Vantaa
    editoi lokakuu 2007
    Onnea Kirsikka päätöksesi johdosta. Itse käyn taistelun läpi myös. 12.11 ensimmäinen tupakaton päivä... Kanssa ihmiset pysyy varmasti kaukana...hih :lol: :lol:
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi lokakuu 2007
    HiiHoo ja hienoa sanon minä. Nyt on niin, että teitille rakentuu uusi imago. Savuton imago. Miettikääs mitä sellainen meinaa,... raikas, hyväntuoksuinen, hyväkuntoinen, kirkassilmäinen ja -ihoinen ja ties mitä. Henkisesti tulette vahvemmiksi juuri tämän lopettamisen takia. Ei varmaan heti alussa siltä tunnu, mutta se tapahtuu. Olettehan uskaltaneet tehdä jotain todella suurta itsenne ja kanssaihmistenkin hyväksi.

Voimia matkaan ja uskokaa itseenne kirsikka99 ja inka03 - se onnistuu kyllä.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.