Elämä ilman nikotiinia on alkanut!

Hei vaan kaikille! Päätin hakea teiltä kohtalotovereilta tukea ja liityin rinkiin mukaan.. :wink:

Oon ollut nyt viikon ilman tupakkaa enkä ole edes nuuskaan sortunut, kuten usein lakkojen aikana käy... Tähän asti on mennyt hyvin, pahoja tilanteita ei ole ollut haitaksi asti.. Sehän tässä pelottaakin, kun yleensä on ollut painajaista se lopettaminen.. ei tää voi olla näin helppoa..

Onnea kovasti kaikille lopettajille, tuetaan toinen toistamme!! :lol: Muuten sorrumme kaikki!!

Viestejä yhteensä

• editoi lokakuu 2007
    Jos on kerran helppoa niin nauti siitä, älä elä pelossa jossa odotat päivää milloin on vaikeaa sen tupakan kanssa. Ja nuuskaaminenhan on mulle ainakin sama päihde, mutta eri muodossa. Siitäkin pitäisi sitten luopua kokonaan. Joskus jotkut lopettamiset / vähentämiset ovat helpompia. Ei sen aina vaikeaa tarvitse olla toimiakseen, eihän? :roll:
  • editoi lokakuu 2007
    Tuo on ihan totta! Pitää vaan yrittää unohtaa ja nauttia terveestä elämästä.. mä oon samaa mieltä siitä nuuskasta, siinä on nikotiinia paljon enemmän ja koukkuun jää helposti... Kiitti sulle tsempistä!! :wink:
  • editoi lokakuu 2007
    Eipä mitään. On minullakin velvollisuutta joskus muita kannustaa kun itsekin olen tukea saanut. :) Mutta voimia ja nauti nyt hetkestä ja elämästä! 8)
  • nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi lokakuu 2007
    Hei vaan Tapsa ja teretulemast tänne savuttomien kasvavaan joukkoon! :lol: Me kaikki olemme samalla asialla ja toinen toisiimme tukeutuen teemme mahdottoman mahdolliseksi! :thumbup: :thumbup:
    Elämä on PALJON parempaa ilman nikotiinia! :wink:
  • editoi lokakuu 2007
    Tiukkaa tekee.. Puolitoista viikkoa mennyt ja homma meni vaikeemmaksi.. Alussa tuntu että täähän menee kuin itsestään, mutta toisin kävi! Xylitol Jenkkiä menee paketti päivässä ja muutenki vähä äreänä pyörin! :oops: Kai tää on sitä normaalia luopumisen ihanuutta??!!?

Mutta päätös senkun vahvistuu!! Kun kadulla näen tupakoitsijoita, yritän ajatella että "raukat, nuo on koukussa". :roll: (kuten itsekin muutaman vuoden..)
    Tää foorumi antaa mahtavan tuen.. Ajattelin ensin huumorilla liittyä rinkiin, mutta tästähän on tullut elinehto! :lol:
  • nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi lokakuu 2007
    Pidä itseäs niskasta kiinni, kyllä sä selvitän tän jutun! :twisted: :twisted:
  • editoi lokakuu 2007
    _Tapsa kirjoitti:
    Pitää vaan yrittää unohtaa

Ei kun just ihan päin vastoin! Mitä tietoisemmin yrittää unohtaa niin sitä sitkeämmin ne jutut tuppaa päässä pyörimään. Eli anna tupakan vapaasti nousta mieleen niin usein kuin on noustakseen. Muutat ainoastaan ajattelutapaasi! Eli aina kun nikotiiniseireeni aloittaa laulunsa niin tuulettelet sitä, että ei TARVITSE enää polttaa. Ne ajatukset kyllä harvenevat ja unohtuvat sitten aikanaan 8)
  • editoi marraskuu 2007
    Paljonpaljon tsemppiä sinulle Tapsa!!Suosittelen kyllä lämpimästi nikkis purkkaa,auttaa ainakin mua pahimman tupakin himon ohi parissa minuutissa eikä kyrsä otsassakaan kasva ihan mahottoman pitkäksi :mrgreen:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    Tervetuloa Tapsa ja onnittelut loistopäätöksestä :):) Ja upealla asenteella olet liikenteessä :)

Olen hapen kans samaa mieltä, että älä suotta yritä unohtaa sitä tupakkaa, anna sen huoleti pyöriä mielessä. Varmasti se pyörii päivä päivältä, viikko viikolta ja kuukausi kuukaudesta vähemmän ja vähemmän. Näin työstät samalla sitä irrottautumista :):)

Mä oon eri mieltä tuosta nikkispurkasta, että jos oot jo näin pitkällä jenkin voimin niin koita vaan sinnitellä sen kanssa. Itse just tällä viikolla mietin että nyt jos mun pitäis irrottautua tässä vaiheessa nikotiinipurkasta niin en tiedä pystyisinkö olemaan sortumatta. Olen siis nyt kiitollinen kun lopetin ns. äkkikuolemalla :):) Xylitol purkat saattaa aiheuttaa ilmavaivoja ja tehä vatsan löysäks eli kannattaa välillä sitten ottaa ihan perinteistä purkkaa tai kurkkupastillia jos maha alkaa turpoamaan :):)

Tsemppiä ihan ihan hurjan paljon ja olen hengessä mukana :):)
  • editoi marraskuu 2007
    Melkeen tulee tippa silmään kun lukee nuita teidän tsemppausviestejä.. :lol: Kiitti kaikille vaan hienoista sanoista ja vinkeistä!
    Tuntuu etteihän tässä edes kehtaa repsahtaa, kun pettäisin Teídät kaikki! :D

Mä oon kyllä havainnut hyväksi tän täydellisen irtaantumisen.. Mitä lujemmin se tupakanhimo iskee vasten kasvoja, sen lujemmin päätös vahvistuu. Tietysti asenne on oltava valmiiksi säädetty taisteluvaihteelle, ettei ainakan ensimmäiseen "seireenin" lauluun lankea!
    Ps. mulla on vielä vatsa pelannut, mutta pidän mielessä sen purkanvaihto-ohjeen! :wink:
  • editoi marraskuu 2007
    TERVETULLOO TAPSA :P :P :P.Juu,ei kehtaa eikä haluu repsahtaa,siksi tämä stumppi on kiva olla olemassa,tsemppari :thumbup:.TSEMPPIÄ PALJON TULEVIIN PÄIVIIN :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • tepatepa Länsi-Vantaa
    editoi marraskuu 2007
    ONNEA TAPSA JA TERVETULOA PORUKKAAN :thumbup:
  • editoi marraskuu 2007
    Tsemppiä Tapsalle! :D
  • editoi marraskuu 2007
    Onnea Tapsa täältäkin ja tervetuloa mukavaan porukkaan!!!! Tsemppiä!
  • editoi marraskuu 2007
    Neljäs viikko alkanut...
    Olen edennyt tässä projeksissa siihen pisteeseen, että uskalsin jättää purkan pois.. Useat tyhjät jenkki ja airwawes paketit taskuissa ja autossa muistuttavat purkan suurkulutuksesta! Sitä meni paljon, mutta tupakkaan verrattuna se oli halpaa ja terveellistä.. ja henki ei haissut koskaan pahalle, aina raikasta kuin vuoristoilma!! :mrgreen:
    Nyt pari päivää mennyt pelkällä sisulla! Ei tää silti mitään helppoa ole ollut, pahoja tilanteita tulee päivittäin. Halu on kova silti taistella, periksi en anna! :evil:
  • editoi marraskuu 2007
    HienooTapsa :thumbup:Saat kyllä olla ylpee ja kulkee "rinta rottingilla".Ja nikkis-pirulle ei tosiaan kannata antaa periksi :thumbup: :wink:
  • inka03inka03 Vantaa
    editoi marraskuu 2007
    Hyvä Tapsa!

Ite toinen savuton päivä menossa champixin avulla. Polttelin 19v ja koskaan en ole ollu näin päättäväinen kun nyt. Periksi ei anneta.
    Täytyy ruveta kyselee vaan lenkki kaveria useammin ja liikkua enemmän.
    Kyllä me yhdessä nujeeretaan se mörkö mielestä pois!
  • KassuKassu Oulu
    editoi marraskuu 2007
    Hienon päätöksen olet tapsa tehnyt :) Mulla 7:s viikko menossa ja viikko viikolta helpompaa :thumbup:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    ONNEA KOLMEVIIKKOINEN _TAPSA!!!!! :lol: :lol:

Mulla on jenkkipaketti edelleen mukana koko ajan, mutta eipä sitäkään tule enää otettua muutoin kuin ruuan/kahvin päälle että ei ole enää tupakan korvike :):)

Tsemppiä tälle neljännellekin viikolle :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.