Nyt saa loppua

Tänään tyttöystäväni teki melko selväksi, että saan joko valita hänet tai tupakan. Tottakai olen valmis luopumaan tupakoinnista rakkaani takia, mutta tuntuu, että tulen tarvitsemaan siinä apua ja tukea, ehkä täältä?

Olen jo muutamaan otteeseen yrittänyt lopettamista, mutta kuitenkin sortunut. Olen antanut hänen ymmärtää, että lakko sujuu hyvin, vaikkei näin olekaan ja kerroin sen tänään hänelle. En halua enää pettää itseäni, taikka tuottaa hänelle pettymystä.

Tukea haen täältä, koska hän myös sanoi ettei jaksa uskoa olevani tosissani, kun minulle on ollut vaikeaa tämä lopettaminen. Toivottavasti viimeinen savuke juuri poltettu. Mitäs nytten.. ?

Viestejä yhteensä

• T.ST.S Espoo
    editoi marraskuu 2007
    Ei se muuta vaadi kuin lujan päätöksen,ja nikotiini purkkaa. :D Itse päätin vain kokeilla miten kävisi, olla ilman ja nyt pari viikkoa jo tupakatta :D. Vaikeaa se alussa oli,mutta ei niin vaikeaa kuin olin kuvitellut. Ryhdistäydyt ja päätät olla ilman siinä se, paljon on saman asia päättäneitä täällä, et taatusti ole yksin. Tsemppiä sulle!!
  • editoi marraskuu 2007
    Mitä teit väärin edellisissä lakkoiluissasi ja lopetuksissasi, kun et onnistunut? Oliko syy väärässä korvaushoidossa? Päättäväisyydessä? Vaikeissa tilanteissa, joita et etukäteen pystynyt välttämään? Mieti syitä tupakoimiseesi, niin se auttaa sinua lopettamisessasi. Ilmaise tyttöystävällesi myös tunteesi, ettei hän luule, että valitsisit tupakan ennen häntä. (Muuten on aika ilkeää, kun ruvetaan uhkailemaan lopeta-tai-jätän tavalla. :evil: Kuitenkin tupakoiminen on riippuvuus... Paha sellainen :!: )

Lopettamisen salaisuushan on se, että elää täysillä, mutta vain käymättä välillä tupakalla! :wink:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    Tervetuloa savuttomien joukkoon Crea :):) Tupakan polton lopetus ei vaadi sinulta yhtään enempää kuin, että jätät sen seuraavan tupakan sytyttämättä :) Tietty siinä auttaa asiaa että tupakkaa ei ole lähimaillakaan ja että saat tukea ihmisiltä, jotka tietää että se ei ole ihan noin helppoa :):) Täältä saat sen tuen :

Tsemppiä hurjan paljon ja muistathan; Viime kädessä se olet SINÄ itse, jonka takia lopetat, eikä kukaan muu :):) Sinun terveydestä, rahoista, ulkonäöstä ym. tässä on kuitenkin kyse :):)

Onnea matkaan!!
  • editoi marraskuu 2007
    Kiitos vain paljon tuesta ja neuvoista:) Varmaan siihen päättäväisyyteen kaatunut edelliset lakot. Naisen mielestä on kysymys pelkästään tahdonvoimasta, ja kaikki jotka eivät samantien pysty lopettamaan ovat vain säälittäviä. No onhan se helppo varmaan sanoa noin kun ei ole ikinä itse polttanut ja ollut siinä tilanteessa.

Fiilikset hommasta vielä hyvät. Pelottaa vain kun huomenna koulua ja töitä, että miten niissä kestää..
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    Tsemppiä Crealle tällekin päivälle :):)
  • editoi marraskuu 2007
    Savuttomat eli ne jotka eivät ole ikinä tupakoineet voisivat mielestäni pitää päänsä vähän pienemmällä, kun puhutaan lopettamisesta! :evil: :!: Tupakkaa on joskus verrattu jopa heroiiniin sen koukuttavuudessa! (En nyt tiedä heroiini, mutta huumeet oi kyllä!) Joten joten, jos sitä ei tiedä millaisessa koukussa siihen voi olla, niin turha tulla neuvomaan tahdonvoimasta! :evil: Voisi melkein jo suututtaa tuollainen ajattelutapa.

Mutta elä välitä siitä, eikun voimia jatkoon! :roll: :thumbup:
  • editoi marraskuu 2007
    Jees hengissä vielä ja sortumatta :D Ei edes tunnu vielä missään. Nainenkin kertoi taas luottavansa minuun, ja siitä tuli parempi olo. Myös teidän vastaukset ovat tuoneet paljon tukea :) Kiitos toivottavasti ei tule olemaan tämän vaikeampaa jatkossakaan.
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    Sulla on tainnu just kolmas vuorokausi startata?? Sanovat että suurin osa nikotiinista haihtuu elimistöstä kolmessa vuorokaudessa eli voit onnitella itseäsi ens yönä :):)

Tsemppiä!!

• editoi marraskuu 2007
    TSEMPPII :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    Jos tulee tiukkapaikka pure vaan hammasta mutta älä sytytä sitä ensimmäistäkään :twisted: :twisted:
  • editoi marraskuu 2007
    Crea kirjoitti:
    Jees hengissä vielä ja sortumatta :D Ei edes tunnu vielä missään. Nainenkin kertoi taas luottavansa minuun, ja siitä tuli parempi olo. Myös teidän vastaukset ovat tuoneet paljon tukea :) Kiitos toivottavasti ei tule olemaan tämän vaikeampaa jatkossakaan.

HIENOA!!!!!.Niin kauan,kuin pysyt erossa siitä ensimmäisestä savukkeesta,oot voitolla :thumbup: :thumbup: :thumbup:TSEMPPIÄ :thumbup:
  • editoi marraskuu 2007
    :thumbup: :thumbup: :thumbup: Crea
  • editoi marraskuu 2007
    Puuh ei ole täällä ehtinyt vähän aikaa käymään. Yhä savuttomana. Huomenna alkaa yhdeksäs päivä.

Tänää tuli kyllä tiukka paikka kun viitisen tuntia reissasi junalla ja tottunut siellä aina päästä polttamaan. Pysyin kuitenkin lujana enkä sortunut. Hieno fiilis siitä, että pystyin noin pahan tilanteen voittamaan.

Kauankohan menee että pääsee lopullisesti eroon riippuvaisuudesta?
  • editoi marraskuu 2007
    HANKALAA

ei saa untakaan... tuntuu, että pää hajoaa.
  • nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi marraskuu 2007
    Tsemppiä! :thumbup: Ja savutonta alkavaa viikkoa! Noi unihäiriöt vaivaa aika monia, mutta ovat ohimenevä vaiva. Jos toi nyt yhtään lohduttaa... :oops:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    Tsemppiä Crea, kohta jo kaks viikkoa täys :):) Pahimmat viekkarit oikeesti helpottaa varmasti silloin kolmen viikon jälkeen eli kestä vaan vielä, kohta helpottaa :):) Tsemppiiiiiii!!!!!
  • editoi marraskuu 2007
    Nyt vaan tsemppi päälle,kohta helpottaa :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi marraskuu 2007
    Kyllä on helpottanut :) Nyt 11 päivää ja vedettynä 1 nikkepurkka kun tuntu että muuten räjähtää. Tuli tuossa pari päivää sitten jostain ihmeen syystä halu maistaa miltä se rööki nyt maistuu. Otin kaverilta YHDEN(1) hatchin totesin että paskaahan tuo ja annoin takasin.
  • editoi marraskuu 2007
    Pari kertaa nähnyt nytten unta tupakoinnista.

Yhdessä unessa en muistanut että olin lopettanut, niin sytytin koneella röökin ja ehdin polttaa hetken verran kunnes muistin että perkele minähän olen lopettanut. Tumppasin tupakan ja tuli todella huono omatunto unessa. Herätessä oli kyllä niin helpottunut olo kun tajusi sen olleen vain unta.

Ennen lopettamistani näin myös välillä unta että poltin ja nauttien. Pelottavasti yhden yön aikana jona olin tälläistä unta nähnyt oli palohälytin yläpuolella soinut kuulemma ja viimeinen tupakka, jonka olin säästänyt aamuksi kadonnut..
  • nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi marraskuu 2007
    Olen oikeastaan yhden ainoan kerran nähnyt tupakkaunta. Hukkasin kultani norttikartsan matkalaukkuuni ja olin ihan paniikissa. Sieltä ne askit löyty yksitellen kassin pohjalta ja yllärinä aski jotain kevyempää tupakkaa. Ja se aski sanoi mulle olevansa mua varten... ja ettei kukaan saisi tietää jos polttaisin sen. :lol: Heitin sen johonkin metsikköön ja juoksin... Heräsin ihan tuskissani kun se oli niin todentuntuinen... Ja päätin taas kerran, etten siihen pa...n koske. :twisted:
  • TonttuliTonttuli Helsinki
    editoi marraskuu 2007

WAUTSI!!! Mies joka sanoo: " Tottakai lopetan tupakoinnin, jos rakkaani niin haluaa". Ihanaa! :-) Tsemppiä!
  • editoi marraskuu 2007
    Tonttuli kirjoitti:
    WAUTSI!!! Mies joka sanoo: " Tottakai lopetan tupakoinnin, jos rakkaani niin haluaa". Ihanaa! :-) Tsemppiä!

Kiva kuulla, että joku sentään arvostaa noin paljon :)
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    :oops: Nii.... täällä me "akat" niin usein mollataan meijän ukkoi, mutta kyllä se on meijänki mies lakannu totaalisesti polttamasta mun aikana kun kuuli tosta keuhkoahtaumasta. En oo halunnu painostaa lopettaa kokonaan kun mun mielestä se pitää lähteä omasta tahdosta.

Tsemppiä Crea tällekin päivälle :):)
  • editoi marraskuu 2007
    Neidonvarjo kirjoitti:
    Savuttomat eli ne jotka eivät ole ikinä tupakoineet voisivat mielestäni pitää päänsä vähän pienemmällä, kun puhutaan lopettamisesta!
    ***Savuttomien ei tarttis tupakasta mitään puhuakaan, siis sellaisten, joilla ei ole rööki koskaan palanut. Tai raivoraittiin tarttej uoppoa alkaa neuvomaan. Mitä tulee heroiiniin yms. niin niistä pääsee varmaan helpommin eroon kuin röökistä! No onnea vaan kaikille yrittäjille. Sanovat, että ns. tahdonvoimalla ei oikeestaan tee mitään näissä kuvioissa. No jaa. Entäs mitä se on niin kuin tuo "itsekuri"?? Olipa mikä oli olen onnistunut vuosien kamppailun jälkeen pysyyn erossa myrkkypötköstä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.