Ristus notta...

...tuli verettyä viltteriin asti! Viimeinen tupakka meinaan. Uusiopohjalaasella uholla kohti uutta elämää! :D 11.11.2007 klo 21.30 Kyllä lähtee... :D
«13

Viestejä yhteensä

• editoi marraskuu 2007
    Pieni jäähyväispuhe ja kyynelten pyyhintä ja eteenpäin........

" Surutyö " on pahempi kuin avioerossa aikoinaan! Nikki-peikko maksaa kyllä myös elatusmaksuja, 4 eur per päivä!?
  • meijumeiju etelä-pohjanmaa
    editoi marraskuu 2007
    Ja hymyhän ei hyydy... :D Tässä kilpailussa ei kolmas sija riitä. Nyt on pakko voittaa!! :D
  • editoi marraskuu 2007
    Vähän kyllä hirvittää tuleva aamu! Ehkä lähden sitten aikaisemmin töihin.
  • nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi marraskuu 2007
    Huomenta! Yksi vinkki: hävittäkää kotoa kaikki tupakat. Se on mulla ainoa keino olla polttamatta... :oops: Retkahtaisin varmaan jos kotoa löytyisi yksikin kessu... :oops: Mutta peukut on pystyssä ja varmaan pysyykin!
  • blondiblondi p-savo
    editoi marraskuu 2007
    Kuuleeko Meiju!

Viime viikolla luin sinun viestiäs ja aattelin liittyä mukkaan.
    Otin kyllä jo varaslähön 7.11 :wink:

Notta laitamma pohojalaasen ja savolaesen sisun yhteen
    ja mennähän etteenpäin yhessä :thumbup:

Niin ja turkkusest mukkaan ja :!:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    Huomenta! Yksi vinkki: hävittäkää kotoa kaikki tupakat. Se on mulla ainoa keino olla polttamatta... :oops: Retkahtaisin varmaan jos kotoa löytyisi yksikin kessu... :oops: Mutta peukut on pystyssä ja varmaan pysyykin!

Ja 100% samaa mieltä nyt tai ei koskaan kanssa :):) VOIMIA!!!
    editoi marraskuu 2007
    Hyvä blondi!! :D Sullahan on sitten jo 5 päivää täynnä!! :D Upeeta!! Sä voitkin sitten kertoo meille mitä on odotettavissa!! :D Ei vaiskaan, kai se on aika yksilöllistä.Luulisin. Tää eka päivä aika helppo. Siis ainakin vielä. Viikonloppuna, kun vähensin aika rajusti, tuli muutaman kerran tarve sitoa itsensä sängyn jalkaan kiinni! :twisted: Kurkkupastillit rules! :D En taida sittenkään noita korvaustuotteita käyttää; tosi, tosi pahan hetken varalta kuskaan kyllä mukana! Nyt olis hyvä vetää Maukka Perusjätkän-Levottomat jalat!! (Ja kädet kanssa! :shock: ) Ei uskalla pysähtyä yhtään... jossain kohdassa tän vois hyödyntää siivoomiseen niinkuin inka03!

Turutar- Miten menee??? Mua jännittää sun puolesta... peukut on pystyssä. :thumbup: :thumbup: Meikä kävi reteesti kaverin kanssa "savuilla" tänäänkin! Ei se oo niin kamalaa, kun kuvittelin.

Kiitos Katja vinkistä, mutta kun se ei meillä oikein käy... mies saattais vetää herneet aika syvälle nenään, jos mä kaikki hävittäisin!! Ikävä kyllä. :cry: Mun on pakko vaan pitää näppini kurissa...
  • editoi marraskuu 2007
    Aamulla klo 6 poltin viimeisen, totaalisesti viimeisen sillä enempää ei kotoa löydy. Otin kyllä purukumin suuhun klo 9 ja 11, mutta päivä meni niinkuin arvelinkin, ihan hyvin.

Nyt se koitos vasta alkaa, kun saavuin kotiin. Siivoamista riittäisi ja nyt ruoan laittoa, mutta sitten meneekin " ajan tappamsieksi".......

Kuullaan parin tunnin kuluttua!?
    editoi marraskuu 2007
    Kyllä me tää iltakin pärjätään! :D Mä meen (taas!) tallille pariksi tunniksi illalla. Mutta tsekataan tilanne ennen sitä!! Nyt ei anneta periksi!! Joku :evil: kuiskii mullekin välillä, että ei kukaan tiedä jos käyt yhdellä...
    ...mutta minäpä tiedän ja mulla on ihan kauhee omatunto!! Onneks! :D
  • editoi marraskuu 2007
    NO NIIN NAISET,TSEMPPIÄ ERITTÄIN PALJON JA TUPAKAT SIT SILPPURIIN :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi marraskuu 2007
    Onkohan muuta ehdotusta illaksi kuin siivoaminen?? Sehän on kuin rangaistusta mulle???

Jos harjottelis tota allaolevaa pikkujouluihin, ikääkin riittäisi esiintyjään nähden???

http: //www.iltasanomat.fi/videot/?id=1452078&ap=1 (suora linkki poistettu)
  • editoi marraskuu 2007
    Jippii.....meillä sataa lunta!!!

Sitä kun tulee maan toisesta päästä niin kaipaa valkoista maata ja tulee mukava ja rauhoittava olo, kun luonto peittyy valkeaan lumeen.

Sulla Meiju kans oireita " lääkkeistä"...naureskelin itsekseni töissä, että laittaisin tuntemukseni lääkkeen piikkiin jos söisin niitä. Oli ihan epätodellinen ja huippaava olo ja hetken vielä päänsärkyäkin. Siksi oikeastaan otin purkan ja se auttoi, vaikkakin on vaan 2 mg, joka pitäisi olla askin päiväss polttaneelle liian pieni määrä. Mulle se riittää ja söin juuri kolmannen...tai en syönyt vaan pureskelin. Ei huippaa enään.

Ihmeen vähän niitä menee. tapasin pitkästä aikaa esimieheni, joka lopetti tupakoinnin, ja söi näitä purukumeja ja nyt syö tavallista purkkaa koko ajan!
  • editoi marraskuu 2007
    Blondi; Ja turust mukaa ja!
    editoi marraskuu 2007
    No voi p***a! Tällä mun etana-laajakaistalla (tää on joku mobiili-ihme, kun ei tänne metsään saa muuta!) mitään videoita voi kattoo!! :( :( Mutta harjoittele vaan, on se varmaan hauskempaa kuin imurointi!!

Taisin kehuskella vähän liian aikaisin... piti kans tunkea purkkaa kitaan... tän on pakko toimia...en varmana mee savuille...EN!!

Meillähän alkaa olla melko "kansainvälinen" poppoo koossa!! :D :D

Teetkö turutar käsitöitä? Nyt vois olla hyvä kohta panna puikot heilumaan ja vääntää vaikka noille mummon mussukoille jotain kivaa!!
    Mulla savuaa kynäkin (onneksi ei hihat tällä kertaa!) kun joutohetket kulutan sudokuja/ristikoita täytellen. Joko tuli lenkillä käytyä?? Elokuvat tai vaikka taidenäyttely?? Tee jotain mitä et oo ikinä tehnyt...uudet jutut on aina jänniä!
    Mitähän vielä??
  • editoi marraskuu 2007
    Tää viestien lukeminen ja kirj on mielestäni hieman hankalaa, kun ollaan ( me vasta-aloittaneet ) niin monella foorumilla. Pompin eestaas ja yritän pysyä mukana kaikissa.

Mutta Meiju, hattua nostan jos lopetat tupakoinnin sellaisen miehen seurassa joka polttaa!!!
    editoi marraskuu 2007
    Oon ihan samaa mieltä, joku järjestys tässä pitää olla. Sovitaanko vaikka, että meidän keskinäiset keskustelut on täällä? Mä vaan oon niin "puhelias", että on ihan pakko käydä kommentoimassa vähän naapurin puolellakin.

Nyt pitää lähtee, piipahdan täällä varmaan vielä joskus siinä yhdeksän maissa. Keksi nyt sinäkin jotain mukavaa tekemistä illaksi!! :D
  • editoi marraskuu 2007
    Viimeistelen sukujuttuja koneella ja huomenna tytär tuo vanhempieni hääkuvan, joka jäi viimeksi puuttumaan lopullisista papereistani ja sitten vaan postittamaan juttuja eteenpäin ja ....taas aloitan uuden haaran! Työ on hidasta mutta haastavaa.

Menen aikaisin nukkumaan, sillä eka työpäivä sl jälkeen tuntuu rasittavan. Huomenna pitkä päivä ja sitten kaupan kautta kotiin, sillä tyttärellä taas rahat loppu ja pitää ruokkia hänetkin.

Käsitöistä: Aikoinaan, ihan lapsuudesta lähtien, kudoin, virkkasin, ompelin askartelin. Ompelin kaikki lasteni vaatteet, enstex-puvuista lähtien, mutta nykyään paikat ei enään kestä. Olen voimistellut ( lapsuuteni ja nuoruuteni harrastus ) ranteeni löysiksi ja piti lopettaa virkkaus ja kutominen. Jännetuppitulehdusten vuoksi. Niskat eivät kestä enään jatkuvaa ompelua jne...tätä se ikä ja " urheilu" teettää!?

Mutta tämä tästä...ihan varmasti.

Periksi en anna vaikka repsahtaisin joskus!
  • editoi marraskuu 2007
    Mua auttaa kun kirjoittelenyhtä sun toista koneella. Sitä sun tätä ja mitä sylki suuhun tuo! Jos alkas vaivata ankara röökin himo hyppään koneen ääreen ja annan tulla!
    editoi marraskuu 2007
    Turutar, mikä antibiootti sulla menee? Sain itse Surlid-kuurin perjantaina ja mua on huimannut ja tuntunut "kummalliselta" tänään. Käyttärin mukaan se on harvinainen sivuvaikutus ko. lääkkeelle.... Mun tuuria.. Upeesti olette Meijun kanssa suoriutuneet tästä päivästä! Muistakaa että alku aina hankalaa... Eli pari, kolme päivää tulee olemaan niitä kaikkein pahimpia, sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa valkenemaan.. Pysykää palstalla! :D :D :D
  • editoi marraskuu 2007
    Sain 10 päivän Doximysiini-kuurin eli kauppanimi Dosyklin. vahva, mutta minulle tuttu lääke ja tehoaa hyvin.

On vastaavanlainen lääke kuin sinullakin.
    editoi marraskuu 2007
    Hyvää ja savutonta huomista päivää teille kaikille! Telkusta alkaa Täydelliset naiset, jota aloin seuraamaan tänä syksynä. Ihan vaan varmuuden vuoksi, jos minusta vaikka tulee sellainen... :twisted:
  • editoi marraskuu 2007
    hmm...täydellinen nainen..kuulostaa kamalalta!?

Itse lueskelen kirkonkirjoja ja homehdun......

Mukavaa telkkari-iltaa ja linjoilla pysytään vielä, ei tämä " sota" ole päättynyt!?
    editoi marraskuu 2007
    Täällä yks täydellinen nainen on aika ylpee itsestään! Eka kokonainen päivä ilman tupakkaa tulee täyteen puolen tunnin päästä!! YES!! :D Jos mä pystyin siihen tänään, niin onnistuu se varmasti huomennakin! :D :D
    Vai mitä tytöt?? Ollaan me hyviä!! :D
  • editoi marraskuu 2007
    Muistelehan sitten joka ilta kiittää itseäsi siitä, että sinäkin päivänä selvitit monta uuttakin erilaista tilannetta ilman tupakkaa. Sitten on palkintona herääminen uuteen savuttomaan päivään!

Onnittelut ensimmäisestä päivästä ja voimia toiseenkin!

• editoi marraskuu 2007
    meiju kirjoitti:
    Täällä yks täydellinen nainen on aika ylpee itsestään! Eka kokonainen päivä ilman tupakkaa tulee täyteen puolen tunnin päästä!! YES!! :D Jos mä pystyin siihen tänään, niin onnistuu se varmasti huomennakin! :D :D
    Tulee ihan oma eka savuton päivä mieleen tuosta sinun "tuulettelusta" :D :D. Tuolla onnen tunteella ja valtavalla tyytyväisyydellä itseesi ylität vaikka mitkä esteet tielläsi. Ajattele, teet unelmaasi todeksi, eka päivä jo takana. Huominen menee jo rutiinilla ja tiedät selviäväsi hengissä. Mikä mieletön fiilis sulla onkaan huomen illalla :D Tsemppiä!
    editoi marraskuu 2007
    Hyvä te! Ja hyvä me!! Aion omasta puolestani pyrkiä täydelliseen suoritukseen tämän tupakoimattomuuden suhteen... Jatkakaa samaan malliin!! :thumbup:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    ONNEA ONNEA ONNEA Teille jokaiselle ekan päivän voittajalle !!!

Ja hirmuisesti tsemppiä tälle tokallekin päivälle, tästä se lähti se savuton elämä ajatelkaas; Ette ole enää tupakoivia ihmisiä JEEEE!!!!!
    editoi marraskuu 2007
    Te ootte sitte IHANIA! Kiitos! :D Ihan tässä herkistyy!! Illalla molemmat tyttäret halus kans tietää, onko äiti selvinnyt ekasta päivästä ja kannustivat eteenpäin! Siitäkin tuli ihan tippa silmään... Ei kai musta nyt tuu ihan kauhee pillittäjä?? :cry: :lol: :cry: :lol: Taitaa ottaa lujempaa, kun suostun itselleni myöntämään....

No niin, nyt pyyhitään silmät, niistetään nenä ja lenkille!! :D :D
  • editoi marraskuu 2007
    WAU!!!!! ONNEE ENSIMMÄISESTÄ PÄIVÄSTÄ TEILLE KAIKILLE :P :thumbup:
    editoi marraskuu 2007
    Huhuu turutar... mites siellä länsirannikolla sujuu??
    Kyllä vaan kunnon reipas lenkki tekee hyvää! :D
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.