Ristus notta...

2

Viestejä yhteensä

• nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi marraskuu 2007
    Kukkuluuruu sinne kaikki savuttomat!! Miten on päivä mennyt?? Itsellä ihan loistava olo... 2 kk juhla kolkuttaa ovella. :lol: Huomenna illalla klo 20.00 juhlitaan! :mrgreen: Olkaa tiukkana ja pääsette selville samasta arvoituksesta kuin minäkin. Ilman tupakkaa on mahdollista elää ja vielä paremmin kuin tupakoivana!! Tsempit!
  • inka03inka03 Vantaa
    editoi marraskuu 2007
    Moro Meiju!
    Itellä toinen savuton päivä takana. Tämä päivä oli vaikeampi,mutta lenkki auttoi kummasti taas...
  • meijumeiju etelä-pohjanmaa
    editoi marraskuu 2007
    Toinen päivä melkein pulkassa, laskuri näyttää 1D 22h 52m... :D Ikinä en olis uskonut tämän olevan näin "helppoa"! :D Tai sitten mä odotin jotain ihan järkyttävän kamalaa :shock: . Tästä voi sittenkin selvitä hengissä!! :lol: Oiskohan vuosien aivotyö asian kanssa vihdoin mennyt mun kovaan kaaliin? Aina ennen mun lopettamiset on lopahtaneet melkein ennen alkamista... :oops:

Ja missä kummassa on blondi ja turutar?? :roll: Heti tänne kertomaan kuulumisia!
  • editoi marraskuu 2007
    Nonnii,toinen päivä pulkassa :P :P :P.HIENOO!!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    editoi marraskuu 2007
    Meiju kiittää ja kumartaa!! Ilman teitä tää ei olis tainnu onnistua!!:D:D
  • editoi marraskuu 2007
    meiju kirjoitti:
    Tästä voi sittenkin selvitä hengissä!! :lol:
    Hienoa! Huomenaamun voit aloittaa taas tyytyväisyyttä uhkuen ja samoin illalla voit käpertyä hyvällä mielellä nukkumaan :D Mukava kierre :D
    editoi marraskuu 2007
    Hyvä Meiju ja Blondi ja Turutar!!! Huomenna on taas uusi päivä!!! :lol:
    editoi marraskuu 2007
    Meiju! Kaivetaan turutar esiin!!!!
  • editoi marraskuu 2007
    Täällä yksi " Pahanilman lintu!"

Heti aamusta kaikki jostain syvältä...älytön pyöräilymatka töihin, hirveän kylmä vastatuuli, vaihteet jäätyneet ja lamppu sammui jo 200 m jälkeen. Töissä paineita ja pitkä päivä ja tänään viimeistään piti printata viimeistellyt sukujutut ulos, mutta PRINTTERI EI TOIMI!!! Olen taistellut sen laitteen kanssa pari tuntia. Kun on se pojan uusi kone ja nyt joku Portti väärin!! Sadattelin puhelimessa tyttärelleni ja sain päänsäryn ja äsken yritin mennä nukkumaan ja joku PORAA kiviseinää täällä....tähän aikaan?!

Olen kiukkuinen ja nyt olisi aviomies tarpeen!!!

Ajattelin juuri, että pyydän nuorimmaisen tyttären nyrkkeilysäkkiä ja hanskoja ja alan takomaan sitä!

Ihan oikeasti, ystävieni mukaan omaan lehmän aivot, mutta nyt olen täyttä kiukkua täynnä!

En ole tupakoinut, purkkaa on mennyt jonkin verran, ja leukaluut jokseenkin väsyneet.

Käperryn kohta peiton alle ja manaan omaamaani blondiutta ja nyk. ajan tekniikkaa, joka ei koskaan toimi!

Voi teidän, Meijun ja Nyt tai ei koskaan, viestit ovat niin positiivisiä ja onnellisia. Olen iloinen puolestanne! Minä nyt ryven tässä kiukussa......

• editoi tammikuu 2009
    Vo:
  • blondiblondi p-savo
    editoi marraskuu 2007
    Ihanaa aamua tännekkin :)
    Kävin aamulenkillä ennen töihin tulloo, 10 asteen pakkanen sai posket punasexi. Oli hyvä hengittää, itse asiassa, en minä muistanu koko nikotiinihirviötä :evil:
    editoi marraskuu 2007
    Voivoi. Minäkö positiivinen? Ajoittain ja vasta viime aikoina oikein huomattavasti. Onhan aikaa kulunut lopetuksesta: tänään klo 20.00 tulee 2 kk .... Siinä sulle positiivisuutta!! Olen kiljunut kurkku suorana apua täällä, kun kaikki on mennyt pieleen, vit...tanut oikeen roimasti ja muutenkin ollut paha olo... Tee se sama! Mutta älä polta tupakkaa.... :mrgreen: :mrgreen:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    Meillähän täällä stumpissa on teille sopivia paikkoja; Ärsytysosastolta löytyy Veskun alulle panema v*tutusketju, suosittelen lukemaan koko ketjun läpi ja jos vielä ottaa pattiin sen jälkeen niin eiku purkamaan vaan!!
    Onnistumisen iloa osastolta löytyy sitten useampikin ketju, jossa saa hehkuttaa hyvää oloa, sinne vaan :):)

Tsemppiä ja etäenergiaa pistelen teille kaikille tulemaan tälle kolmannelle päivälle :):):) TSEMPPIÄ!!!!!

editoi marraskuu 2007
    No mutta, täällähän te kaikki ootte!! :D Mä nukuin kerrankin tosi myöhään, eka savuton vapaapäivä edessä!! :D Nyt pitää olla tarkkana... 8)

Hyvä blondi ja aivan UPEETA turutar!! Jos tolla ketutuksella ei ole tupakkaan tarttunut, niin eihän sitä sitten tarvii koskaan!! :lol: :lol: Toivottavasti tästä päivästä tulee parempi!!

Varmaan meillä kaikilla on pahoja päiviä välillä. Onneksi ne kuitenkin menee ohi!! Mä en oo ihan hirveen synkkämielinen koskaan ollutkaan, mutta n.15v sitten oli niin paha päivä (mun mies ampui itsensä, alkoholi kai suurin syyllinen), että siitä kun selvisi niin ihan pienistä ei enää hermot mee!! Kaikki mikä ei tapa, vahvistaa!! :D Ja niin kauan kun kaikki on hengissä, ei mitään hätää. :D Kaiken muun saa aina korjattua ja ojennukseen!! :D

2päivää, 13 tuntia ja 3 min. kasassa NYT! :D
  • TuideTuide Lakeuksilla
    editoi marraskuu 2007
    Mitä yhteestä on pohojalaasella ja savolaasella..? Kumpikin kehuu ittiänsä, mutta pohojalaanen on tosissansa!!!

Tsemppiä tänne poteroon ihan täysillä :mrgreen:

T. yks pohojalaanen... alunperin pirkanmaalaanen :mrgreen:
    editoi marraskuu 2007
    Minkäs sille mahtaa... :mrgreen: Vaikka tavallista yrittää, priimaa vaan pakkaa tulohon! :mrgreen:

Moon jo naapurin isännän mukaan oikia pohojalaanen, ku 20 vuatta oon tän kylän raittia ajellu. Vaikka Hesasta alkujaan olenkin...

:lol: :lol: :lol:
  • editoi marraskuu 2007
    Tulin kääntymään kotiin ja jatkan kohta matkaa ja myöhemmin tyttäreni tulee luokseni ja käymme tulostimen kimppuun.

Meiju...mistä ihmeestä sinä olet ammentanut itseesi niin paljon tarmoa ja psyykkisiä voimavaroja? Elämäsi käännekohdat ovat olleet aika rajuja, etenkin miehesi suhteen. En uskalla verrata tätä tupakontia vastaan taistelua kokemaasi, mutta oman avioeron suhteen voin sanoa, että se oli huomattavasti helpompaa ja oikeastaan helpotus.

Ja hienosti pärjäät nyttenkin!!! Toista on nyt minun kanssani. Minä poltin yhden tupakan töissä, työkaverilta. On nyt ongelmia työmatkojen suhteen, kun nämä uudet upeat Tunturi-pyörät ( Pimpom-maassa tehdyt ) eivät kestä neljää astetta pakkasta!!! Mikään ei toiminut aamulla!!! Kirosin ja manasin ja yritin selvitä pimeässä pitkän matkan. Minulla on toinen työpiste vielä pitemmän matkan takana, kuin tämä varsinainen, josta lähden 2x vk:ssa siihen toiseen.
    Nukuin viime yön huonosti, heräilin jatkuvasti ja olin aamulla aivan poikki, mutta en polttanut!

En tee omaa työtäni josta luovuin jäätyäni äitiyslomille 4 kertaa ja otin dementikkoäitini vielä hoitoon ja mies teki vuorotyötä. Mutta tänään ajattelin, että olisi aika palata hoitoalalle. On aika montaa asiaa, kun pitää järjestää uudelleen ja siihen kuuluu myös tupakointi!

Mutta, Nyt tai ei koskaan, SINULLA UPEA SUORITUS!!! Voi kunpa joskus yltäisin tuohon samaan! Kadehdin sinua, mutta olen iloinen puolestasi, ja vain me tupakan kanssa taistelleet voimme ymmärtää minkälaisen " urakan" ja taiston olet suorittanut!! En ajatellutkaan, että se olisi ollut helppoa, kuulostat vaan niin positiiviseltä kuten Meijukin.

Minulla tuo energiakäyrä tuntuu menevän ihan väärään suuntaan.

Kuullaan illalla ja tsemppiä kaikille!!

Minä tästä tokenen enkä halua olla porukan " petturi!"
    editoi marraskuu 2007
    Ja nyt turutar ylös sieltä suosta!! Elämä on ihan liian lyhyt murheessa piehtarointiin!! :D Kun paat asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen, niin huomaat kuinka hyvin kaikki on!

Mä vaan en yksinkertaisesti enää suostu tuhlaamaan yhtään päivää turhaan murehtimiseen. PISTE. :D :D :D Niin ja toinen juttu... Teen sitä mitä todella haluan!! Siinä pysyy korvienväli mukavasti ojennuksessa, kun elämä on mielekästä! Eli työmaa vaihtoon vaan, jos siltä tuntuu!! :D :D

editoi marraskuu 2007
    Turutar! Kuuntele meitä..... Jos et halua, että ylitsesi kävellään, lopeta se maassa makaaminen.. Ei meillä ole sen enempää energiaa kun sullakaan, ehkä me vaan tapellaan vähän paremmin.. :wink: Jokainen minuutti ilman tupakkaa on tärkeä. PISTE. Sen asian kun saa vauhtiin, hyvä kun pysyy mukana. Kaikki kurjat jutut kuuluu ottaa vastaan ja käsitellä ne yksitellen pois. Mua on masentanut, todella laidasta toiseen on mennyt mielialat ja illat yksin kotona on edelleen KAAMEITA! Uskon tietäväni, miltä susta tuntuu. :oops: Käytän ulkona kävelyn lisäksi siivousta yms kotihommia siihen vaivaan... Ja huusholli kiiltää.. Tee minkä voit ja pysy meidän seurassamme. Kukaan ei moiti eikä mollaa, tapahtui mitä hyvänsä. :P :P Sitä paitsi, mulla menee muistikin tai ajantaju bragaa pahasti: mun 2 kk-juhlat on siis huomenna.... :oops: :oops: :oops: :wink: Ja jos oikein ottaa pannuun, ainahan sä voit saada kävelyhepulin ja tulla tänne kahville. Piankos kiukkunen nainen 140 km kävelee.... :wink:
    editoi marraskuu 2007
    Taitaa maku- ja hajuaistit ruveta elpymään...olut maistui omituiselta!! :shock:
  • editoi marraskuu 2007
    meiju kirjoitti:
    Taitaa maku- ja hajuaistit ruveta elpymään...olut maistui omituiselta!! :shock:

:lol:Olut maistuu sellaiselle,mille sen oikeesti kuuluu maistua :thumbup:.HIENOO,makuaistisi alkaa maistamaan "outoja"makuja :wink:
  • editoi marraskuu 2007
    Nyt tai ei koskaan...etpäs tiedäkään mitä heitit, sillä tämä tyttö tarpoo 140 km tosta vaan!! On näet harrastuksena se vaeltaminen, tosin tuntureilla.

Eniten " kävelyssä" inhoan kaupungilla kaupoissa juoksemista!! Se ei ole minua varten.

Tytär lähti äsken ja sain VIHDOIN JA VIIMEIN monen vuoden työt printattua ja huomen töissä monistan ja lähetän maan toiseen päähän. Aloitin työn 2001.

Seuraavat päivät yhtä työtä ja lupasin mennä pe päivävuoron jälkeen vielä yöksikin joten se sopii minulle kuin naula päähän. Poika on isällään ja en ehdi edes pohtia mitä tekisi. La voisi siivota ja su taas sotkea eli löhöillä ja levitellä papereita ympäriinsä.

Tulisi nyt talvi ja lunta, jotain piristystä. Nikkipeikkoko se yrittää nitistää minua?? Olen yleensä positiivinen, mutta nämä päivät kuin tervan juontia.

Olette ihania ja edelleen niin positiivisiä, väitteistänne huolimatta, mutta olen kuiteski aika sinnikäs tyyppi, tästä muuta kuin yksi suunta eli ylöspäin.

• editoi marraskuu 2007
    Turkulaisvitsi: Korihoito-oppii naisil

Naisil o tapana tehrä usse asjoi vaikkiamma kaut. Sen takia heijä tuliski otta oppi miähist, niihee pääsisivä mones asjas paljo helpommal ja säästäsivä itteäs, hermojas ja muittenki hermoi.
    editoi marraskuu 2007
    Niin kai sit vissii.... No, en minäkään rakasta kaupoissa juoksemista, joskus on kyllä ihan kiva kierrellä rauhassa, katsella ja hypistellä... Ja vaeltamisesta puheen ollen, en ole syntyjäni länsirannikkolainen, vaan ihan jostain muualta. Tosiaan hyvä, että jatkat samaan malliin! :P :P :P
    Meiju jo uskalsit olusen ottaa?? Jos olette lukeneet mun kertomustani, tiedätte, ettei mulla ole mitään ongelmia ravintelissa käymisen suhteen. Ei tee yhtään mieli tupakoida, vaikka vähän ottaskin.. :roll: Sitä asiaa en ikinä lakkaa ihmettelemästä... :roll:
    editoi marraskuu 2007
    No niin turutar, kuulostaa jo paljon paremmalta!! :D Onnittelut ison urakan valmistumisesta!! :D On sulla ilmiselvästi jotain mitä multa puuttuu...pitkäjänteisyyttä!! :mrgreen: :mrgreen: Sille on varmasti vielä käyttöä tässä lopettamis-projektissakin...mulla on tapana kyllästyä yhtä nopeasti kuin innostunkin :? ...siihen ei nyt ole varaa.

Mä varmaan tykkäisin vaeltamisesta kans. Ei vaan oo tullut koskaan lähdettyä...kuinka pitkiä retkiä olet tehnyt? Ja kenen kanssa? Saatanpa joskus vielä ängetä mukaan... :D

Nyt tai ei koskaan, pitäähän sitä jollain itsensä palkita!! :D Ei edes tullu mieleen koko tupakka... en sitten tiedä, miten mahtaa käydä useamman olusen kanssa :roll: ...ehkä se selviää viikonloppuna. Tai sitten tuun sun juhliin huomenna...mitäs olikaan tarjolla? :lol: :lol:

4. päivä lähtee käyntiin vajaan tunnin kuluttua!! :D :D :D
  • TuideTuide Lakeuksilla
    editoi marraskuu 2007
    Mun piti tulla kertomahan sellaanen asia...

Ärsyttääkö ketää muita, kun kaupoos alakaa olemahan joulutavaraa melekeen juhannukselta!? Hyvä, kun kiiruhus johonki nurkkahan syksylläki keriitähän koululaasia varte jotaki tavaroota laittamahan, ku on jo kynttilöötäki seas pyörimäs... ja tonttuja...

Keskusrario kaupas huutamas silloon jo, että "kurkistetahan vähä jouluhun" .. meinasin lähtiä jo sen takia pihalle ja mairot jäi melekeen ostamatta. (no, ei ny aiva juhannukselta... muttei kauaskaan heittäny, kun marraskuukaan oikeen alakanu viä silloon..)

Voi joku viä ruveta sen takia polttelemahanki, ku ei syyke kestä jouluhössötystä... No, ei kai sen sitte väliä oo... tonttuullahan prkl sitte koko vuosi oikeen kaikki tupakinlopettaneet yhyres.. jooko...

Ärsyttää toi tavaroittenpaljouskin joka puolella... lopetan pian koko joulunvieton... mun mielestä ajatus on tärkein.. tää teherähän pian puusta jokainen toisellensa joku ihimeellinen vekotin ja lahajat on siinä...

Terveisin Tuide :oops:

• editoi marraskuu 2007
    Moikka Meiju! Minulla oli ( siis oli ) hyvä naisystävä, joka vaelsi kanssani, kunnes löysi elämänsä miehen ja hänen patikoinnit päättyivät tänä kesänä mersun kanssa ajeluun viikossa koko lappi ympäri ja vielä Norjaa myöten...ne hes...mersukuskit?!

Ystäväni kaipaa kyllä luontoon, mutta minä en halua sitä miestä sinne maastoon ruikuttamaan eikä varmaan lähtisikään.

Reittien pituus riippuu täysin siitä missä vaeltaa ja miten majoittuu. Itse nukun aina teltassa, yksi kokemus avotuvasta riitti. Viimevuodet olen vaeltanut käsivarressa ja olen aivan rakastunut Kilpisjärven seutuun.

Usein myös nuorin tyttäreni on ollut mukana oman tyttöystävänsä kanssa eli meitä on ollut 4 tyttöä. Tyttäreni toivoo pääsevänsä taas ensi kesänä, jos talous ja työt sen hänelle sallivat.
    Talvisin käymme siellä hiihtämässä jos varat ja lomat riittävät.

Tuntureilla mieli lepää, se hiljaisuus ja rauha, ja huikeat maisemat. On ihana tunne käpertyä viileään telttaan yöksi, kun takana on hikiset kilometrit ja lihakset huutavat kireyttään. Jotenkin kokee elävänsä ja olevansa todella osa luontoa. Aamukahvit nuotiolla lintujen viserrysten säestämänä, ilman kiireitä ja hässäkkää, antavat todella poweria koko päivälle. En voisi kuvitella viettäväni lomaa missään muualla.
  • editoi marraskuu 2007
    Minua ei jouluhässäkät häiritse, koska en oikeastaan osallistu siihen mitenkään.

Nautin kauniista ja hartaasta musiikista, kynttilöistä ja läheisistäni. Emme osta enään juurikaan lahjoja, kun ei pieniä lapsia, ja kaupassa käyn vain ruokaostoksilla.

En tee " joulusiivouksia " vaan siistin ihan normaalisti, nautin juuri siitä joulun rauhasta mikä kuuluu jouluun. Itse ainakin odotan jo joulun tunnelmaa ja vapaapäiviä.

Säälin ihmisiä joiden pitää ostaa koko suvulle niitä ainutlaatuisia lahjoja joita kukaan muu ei tajunnut ostaa, tai että ylipäätään pitää lahjoilla etsiä itselleen hyvää mieltä.
  • TuideTuide Lakeuksilla
    editoi marraskuu 2007
    Kyllä se energiakäyrä siitä turutar nousuun josain vaihees lähtee...mulla oli täs kuukaus oikein masista asian tiimoilta vissiin... JA SE MENI KU MENI OHI!!!!! Puoli vuotta saa varata jos jonkulaisiin kummallisuuksiin pääkopan suhteen.. näin oon ymmärtäny.. joten.. ei mitää hätää. Vaikka positiivisuus onki välillä hanurista... valoa näkyvissä edessäpäin.

Se alkuaika on (lue ainaki mulla oli) aika repivää välillä... Minoon teheny kuitenki teillekki latua!!!! Kohta neljä kuukautta.. yhyren illan repsahtamisella.

Tästä selvitään voittajina. Ei yhtäkään vedä, helpommalla pääsee... sitä nopeemmin tästä selviää. Nimim... läksyt on luettu :wink: (ja moneenkin kertaan) :mrgreen: Poweria teille kaikille!!!! Ku ensimmäisen päivän yli on selvinny, ootte koviksia jo siinä!!!!! SE on se kaikista tärkein päivä.. siitä se lähti.
    editoi marraskuu 2007
    Joulusiivous...? Mikä se on...? Minun ei tarvitse. Olen jo tehnyt sen noin 30 kertaa... Joululahjat...? Mitä ne on...? Lähden jouluksi matkaan! Ihanaa!!! Elämäni ensi kerta kun on näin ideaali tilanne!!! Lahjoista sovittu: ei tänä vuonna. Ei siis muuta stressiä, kuin mitä ottaa matkalle mukaan. En suostu lähtemään etelään, vaan ihan kunnon kulttuuripläjäys kerrankin! Tuskin pysyn housuissani siihen asti.... :lol: :lol: Ja hyvä te savuttomat!!!!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.