Ristus notta...

13»

Viestejä yhteensä

• meijumeiju etelä-pohjanmaa
    editoi marraskuu 2007
    Hyvin menee edelleen, mutta menköön!! :D :D Neljäs päivä jo!! Wau! :D :D

Arvatkaas vaan ärsyttääkö noi joulujutut, kun niitä on pakko töissä katsella ja kuunnella!! Yhtään joululaulua en suostu enää jouluna kuuntelemaan!! :? :?
    Kotona otan joulun aika rennosti, kuusi pitää olla ja kinkku. Ihan vaan omille jotain pientä pakettiin ja kauheesti kynttilöitä. Se on siinä! :D

turutar, just noin toi vaeltaminen on hienoa! Siksi kysyinkin, että kenen kanssa, kun jotkut käy hirveen isolla porukalla. Mä en ainakaan oo koskaan oikeen viihtyny missään laumassa. Oikein alkaa ahdistamaan, jos ei saa olla ihan yksin tarpeeksi!! :shock:
    Mitenkäs lopettaminen etenee?? Et maininnut siitä mitään...
  • editoi marraskuu 2007
    Hei tytöt...pikainen vastaus ja jatkan taas matkaa.

Meiju, nyt treenaamaan ja ensi kesänä tuntureille!! En todellakaan vaella missään laumassa, en nauttisi siitä lainkaan. Meitä on syksyisin, paitsi ei tänä vuonna, ollut aina 5-6 naista Levillä josta me kaksi ollaan sitten kadottu maastoon. Muina aikoina olemme ystäväni kanssa olleet viikosta kahteen liikenteessä ja oikeastaan niin ettei mitään muuta tarkkaa aikataulua kuin että ollaan samassa junassa, joka lähtee Turusta. Muut ystävämme eivät lähde kanssamme, koska eivät halua " korpeen!"

En ole aikataulu-ihminen lomilla. Koska äitini ja sukuni on lapissa, niin niitä pakollisiakin kuvioita on ollut aika runsaasti, mutta vältän niitä silloin kun lähden rinkan kanssa.

Lomalla, mielestäni, pitää olla vapaa kelloista, puhelimista ja huomisen suunnittelusta. Elää kuin päivän kerrallaan ja niin miten hyvältä tuntuu. laumassa se ei voi onnistua enkä ole mitenkään muutenkaan joukkosielu vaikka muuten sosiaalinen olenkin. Eniten pakenen sitä " aikataulua" mitä pitäisi lomalla noudattaa. Kun on " kämppä" ja keittiö selässä niin on täysin vapaa majapaikkojen varauksista yms...

Paljon on ihania muistoja ja kokemuksia ja melkein kaikki vielä videonauhalla, koska olen kuvannut kaiken ja tyttäreni taas harrastaa valokuvausta joten aika moni kivi ja kanto on muistona kuvina.

Mutta, nyt eteenpäin, ja palaan illalla!
    editoi marraskuu 2007
    Tänään taas latino-tanssin vuoro!! :D Täällä sataa vihdoinkin lunta!! :D Maa on jo valkoinen. :D Pian saa kaivaa sukset esiin...

Tiedättekö muuten mitä Jeesus sanoi, kun sukset sai??

-Jee, sukset!

Hauskaa illan jatkoa koko poppoolle!! :lol: :lol:
  • nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi marraskuu 2007
    Voi kun täälläkin sataisi jotain muuta kuin vettä tai räntää.... Vaan kun ei. Kiva löytää ns sukulaissieluja täältäkin. Olen itsekin kotoisin pohjoisista, siellä on isän hauta ja paaaaaljon sukulaisia. Ehkä sitä "vainuaa" jotenkin ne muualta tulleet koko lauman joukosta. Ihana kuulla että olette jaksaneet hienosti sinnitellä savuttomina. :P :P :P Sitten kun on oikeen hel...tin vaikeeta, muistakaa: joka päivä tästä eteenpäin alkaa joku asia helpottamaan, tupakantuska pienenemään ja olo paranemaan. Vain ja ainoastaan seuraavalla konstilla: olkaa ilman tupakkaa! :twisted: :twisted:
  • TuideTuide Lakeuksilla
    editoi marraskuu 2007
    Heh... Jee- sukset :lol:

Kuulin tänään kans hyvän jutun... olisko Jopen alunperin... että jollaki oli niin pieni vehje... että pissaki tuli karvaa pitkin :lol: :lol: :lol: :oops:
  • editoi marraskuu 2007
    hihiihihihhhhiiiiiii....... :)
    Nauru pidentää ikää!:) Tuli just muutama hetki lisää...
  • editoi marraskuu 2007
    Hyvä meiju, meillä on neljä päivää jo putkessa savuttomuutta :) jatketaan samaan tahtiin,,, kovasti oon tämän päivän yrittänyt rehkiä :P meinaan vähä saada paikkoja kunnostettua,, maalattua ja tapetoitua,, :roll:kun kerran olen kotona,, niin päätin kokeilla tuotaki hommaa,, saapa sit nähdä miten tuos käy,, onnistunko,, vai onko kaikki vielä vuoden päästä kesken,, heh, heh,, :shock: :lol: en kyllä ole sitä sorttia, että jätän kesken,, teen niin kauan, että onnistuu,, ja valmista tulee. :roll:
  • editoi marraskuu 2007
    Huh...mikä päivä!!

Nyt tai ei koskaan, Turus tuli eilen lunta, vähän, ja tänään lisää! Pyörätien pinnat ja varsinkin lätäköt jäässä ja kieli keskellä suuta saa ajaa ja ne perhanan vaihteet eivät toimi. Oikein jännää nämä työmatkat!

Kaipaan vanhaa kunnon suomalaista pyörää jossa OIKEAT ÖLJYT!!

Mutta nukkumaan menossa ja huomen sekä päivä- että yövuoro ja sitten loppuviikko huilaillen......

Nauttikaamme pakkaskeleistä ja tuossa tuokiossa on joulu ja taas kevät.....
  • editoi marraskuu 2007
    Minä kävin viime marraskuussa huollattamassa pyöräni ja siihen vaihdettiin myös talviöljyt. Ainakaan alle 20 asteen pakkasilla pyörä ei juurikaan hidastunut. Kannatti! Tuossa olisi yksi tupakkarahojen sijoituskohde.

Terveisiä koko porukalle, muistakaahan onnitella itseänne tarpeeksi usein ja iloita savuttomuudesta!

editoi marraskuu 2007
    Mä fillaroin ympäri vuoden.... kaameeta ajatella, että se loskakausi on vasta tulossa... :mrgreen: Rannikolla on talvi niin erilainen kuin siellä kotiseudulla! Mutta hyvää viikonloppua teille kaikille!! Olkaa tiukkoina ja savuttomina! Palaan tarkistamaan tilanteen sunnuntaina!!! :twisted: :twisted: :twisted:
    editoi marraskuu 2007
    Vähän mä oon itteeni tyytyväinen!! 8) 8) Viides päivä menossa jo!! Tää alkaa tuntua tosi hyvältä!! :D Huomasin just, että nenän kauttakin voi hengittää :lol: . Ja ekan kerran häiritsi tupakanhaju!! Tarttu vaatteisiin, kun kävin työkaverin seurana tupakkahuoneessa. :D Saa kohta käydä siellä ilman mua...

Mullapas on vanha kunnon mammaveivi!! :lol: Ei ole vaihteet jäässä, ei!! :lol: :lol: Mä oon vaan kesäpyöräilijä...työmatka on 20km yhteen suuntaan ja puolet matkasta ilman katuvaloja. Vaarallista puuhaa näillä pikkuteillä, pimeällä ja liukkaalla. Kesällä tuleekin sitten ajeltua joka paikkaan. Viime kesänäkin yli 1200km...

Saikos Allu tapetit seinille?? Se on kans mukavaa...Meillä alkaa remppa olla melkein valmis. Tuvan lattialle pitää vielä tehdä jotain...pitäisi osata päättää maalataanko vai lakataanko? Sen jälkeen voikin muutaman vuoden vaan katsella kun maali rapistuu!! :lol: :lol:

editoi marraskuu 2007
    Kuudes päivä jo pitkällä...jotenkin tuntuu,että jotain puuttuu lauantai-aamusta. :roll: Tarttee varmaan mennä vähäks aikaa portaille istuun pastilli-pussin kans... :lol:
  • editoi marraskuu 2007
    Hyvä Meiju!!! Tsemppit täältä sulle!! Huomenna on sitten eka seiska täynnä, upeeta!!!! Muista paukutella henkseleitäsi!!!!
    editoi marraskuu 2007
    Kiitti Meke!! :D
    Soitin just siskolleni ja se oli ihanan masentava!! :( Kerroin lopettaneeni ja se oli sitä mieltä että toisaalta ihan hienoo, mut tässä iässä se on ihan sama mitä sisäänsä vetää!! Kunhan tuntuu hyvältä!!(Ja yski siinä samalla keuhkojaan pihalle!!!) :hunf: :hunf:
    No, eiköhän tämä taas tästä... :D muut mun kaverit onkin olleet aivan ihania... ja te kaikki täällä!!! :D :D Kiitos ja rutistus joka iikalle!! :D :D Ilman teitä mä taitaisin olla aika hukassa välillä... :shock:
  • TuideTuide Lakeuksilla
    editoi marraskuu 2007
    :shock: Wautsi... Aluksi juuri jokainen päivä on voitto!!! Hienosti menee Meiju.. äläkä välitä negatiivisista kommenteista.. olo on niin hyvä ilman spaddua.... Mennähän me katto per'e edellä puuhun ja näytetään, että sinne pääsee kyllä. :mrgreen: Tyylillä ku tyylillä.. ku o päättäny.
  • editoi marraskuu 2007
    Just niin, negatiiviset kommentit kannattaa käyttää siihen, että kerää kunnon "uhmat" itsellensä ja päättää että hitto mä näytän kaikille pöllöille jotka vähättelee, keljuilee tai on muuten vaan hankalia....näytän että pysyn päätösessäni olla polttamatta!!!! "puuhun mennään-tyyli vapaa!!!"
    editoi marraskuu 2007
    Joo, nii mennäänki!! :D

Ja Rehupiiklesin tyylillä:
    Mul ei oo kiirus mihinkään, mutta täysillä mennään notta kerkiää!! :lol: :lol:

editoi marraskuu 2007
    Nonniin, sitä sitten on seitsemäs päivä menossa... tänään mulla onkin täällä taatusti paras tsemppari mitä löytyy!! :D Pieni, mutta sitäkin pirteämpi... :lol:
    ...aivan, mummon pikku mussukka tietenkin!! :lol: :lol:

Jokos turutar on heräillyt??
  • editoi marraskuu 2007
    Voi kun ihanaa!! Nauti mussukkasi seurasta, se aika on puhdasta kultaa!! Ja Onnea eka viikosta!!!!

Laitoin onnittelut jo tuonne inkan poteroon, mutta savuttomuudesta ei koskaan onnitella liikaa!!!!! :)
    editoi marraskuu 2007
    Tuplakiitokset tuplaonnitteluista!! :lol:
    Tää mummo on onnensa kukkuloilla!! Ekan kerran voi halata pientä miettimättä, että haiseeko kauheesti tupakalta!! :D Mun oli tarkoitus lopettaa, kun eka lapsenlapsi syntyy, mutta jotenkin tää vähän venähti (yli 9kk).
    Parempi myöhään kuin ei silloinkaan!! :lol:
    editoi marraskuu 2007
    Onnea teille kaikille!!! Mulla kaikki paikat särkee, työnteosta kerrankin... Kiva välillä päästä purkamaan paineita oikeenkunnolla fyysiseen työhön. :mrgreen: Nyt pitäisi vielä jaksaa laittaa työporukalle ruokaa... Kuulumisia???
    editoi marraskuu 2007
    Vartin päästä pyörähtää käyntiin toinen viikko... :D
    Nyt on vahvasti sellainen fiilis, että tälläkertaa tää tosiaan onnistuu... :D
    Laskurin mukaan 140 tupakkaa jäänyt jo vetämättä!! :lol: Siis viikossa!!
    Ihan järjetön määrä näin lyhyessä ajassa :shock: ...panee ajattelemaan :roll: . Nyt on jo helpompi hengittää ja parasta on ettei tarvii hävetä!! :D
    Joku :twisted: piru-parka :twisted: yrittää tyrkyttää sitä yhtä, mutta vähän jo ehkä harvemmin...toivottavasti se luovuttaa ennen mua...
    Turutar on kadonnut! Pitääkö laittaa etsintäkuulutus??
  • editoi marraskuu 2007
    meiju kirjoitti:
    Nonniin, sitä sitten on seitsemäs päivä menossa... tänään mulla onkin täällä taatusti paras tsemppari mitä löytyy!! :D Pieni, mutta sitäkin pirteämpi... :lol:
    ...aivan, mummon pikku mussukka tietenkin!! :lol: :lol:

Jokos turutar on heräillyt??

WAU!!!!! Onnea ekasta viikosta ja nyt saapi suukotella pikkuista,eikäs mummo maistu tuhkakupille :mrgreen:.HIENOO,TOSI UPEETA :thumbup:
    editoi marraskuu 2007
    Onnittelut!! Olet loistava! Ja tuoksut hyvältä vauvelin nenuun.... Mutta missä ystävämme turutar piileksii??? Esiin sieltä!! :wink: Mulla on listassa jo melkein 2000 polttamatonta tupakkaa.... :oops: Kauhea korsteeni.. :oops:
  • editoi marraskuu 2007
    " Täällähän minä, täällähän minä....laulaen.......Osaatkos Meiju laulaa sitä pienellesi? Minun lapseni tykkäsivät siitä aikoinaan.

No niin meni viikonloppu, koneella juuri ollut, kuten olette huomanneet...ihana huomata, että minuakin joku kaipaa!

Oli töitä yötäpäivää ja la ystävän kanssa hautuumaakierroksella ( harrastuksensa kullakin ) ja la-illaksi pikkuserkun vaimon juhliin ja su PÄÄ KIPEÄ!!!

Minä sitten poltin la-yöllä!!! Meni päähän enemmän kuin viini!? Ja morkkis oli su melkoinen, niin fyysinen kuin psyykkinenkin!! Sen olin kait ansainnut? Oli helppoa polttaa, kun kukaan ei tiennyt etten polta enään!? Tuo on sitä itsensä narraamista. Tyttäreni ei onneksi ollut paikalla koska hän niin iloinen jättäessäni tupakat.

Epäröin osallistua tulevana vl pikkujouluihin.....

En taida olla vielä täysin valmis totaaliseen lopettamiseen, tai sitten minulta puuttuu se " tahto!"

Mutta Meiju, aivan upea suoritus sinulta ja ilman korvikkeita!!!! Sinä olet psyykannut itseäsi todella hyvin ja kyllä sinä nyt jatkosta selviät varmaan jo innostuksesi voimalla, sitä mukaa kun päiviä kertyy. Voit olla ylpeä tupakoitsijoiden edessä!!! Arvaa kuinka moni haluaisi olla sinun asemassasi ja kun ei pysty niin mielellään tarjoaisi sinulle tupakkaa. Näin olen huomannut työkaverissani.

Mutta perässä tullaan, en anna periksi, ja olo on kyllä muuten virkeämpi ja iloisempi kuin viimeviikolla. Silloin oli mieli ja sää samanvärisiä ja samalla tasolla, ja välillä tuntui että menee kohta pitkin seiniä tuskissaan.

Ymmärrän kuitenkin ettei tämä yli 30 v jatkunut tapa ihan itkutta jää ja on parempi lopettaa ( minun ainakin ) kun tulee talvi ja joulu ja kaikki lapset paikalla, sillä silloin olen virkeämmillään ja aion selvitä tästä ennen uutta " kesäkautta" ja jokilaivoja.......Mökki, makkarat ja oluet saavat savukkeen huulille norm enemmän!!

Tulin juuri tösitä ja koti on sen näköinen etten todellakaan ole muuta kuin kääntynyt täällä vl aikana! Tarttis tehrä jotain!

Kuulumiisin teille kaikille minuakin sisukkaimille sisseille!!!
    editoi marraskuu 2007
    Tervehdys kaikille!! :D Ihana päivä tänään!! :lol: :lol: Mitään ihmeellistä ei oikeestaan ole, mutta on vaan niin mukavaa olla vihdoinkin itseensä tyytyväinen!! :lol: (Hulluilla on halvat huvit ja mulla ilmaiset!!) :lol: :lol:
    Varasin just ajan kuntotestiin. On tehnyt jo kauan mieli mennä. Ajattelin saada jotain konkreettista irti tästä lopetuksesta. Jos käy nyt ja vaikka ens syksynä, niin luulis jonkun eron näkyvän ihan mittaustuloksista!! Ainaskin hapenottokyvyn osalta, jos ei muuten... :lol:

editoi marraskuu 2007
    No mutta turutar!! HYI, HYI!!
    Talvella on tosiaan vähemmän houkutuksia... lisää vaan yritystä!! Kiva kuulla, että sun viikko on alkanut paremmin!!

Niin siitä tahdosta... horjuu se vielä täälläkin, mutta mä oon nyt elvistelly asialla niin paljon, ettei enää kehtaa millään lipsua...Kerro vaan kaikille, se nostaa polttamisen kynnystä...

Ja minähän laulan vaikken oikein osaakaan!! Äänellään se variskin...
  • editoi marraskuu 2007
    " Hullu " on se joka polttaa, ei se joka nauttii savuttomuudesta, ja omien mielitekojensa hallitsemisesta!!

Itse harrastan edelleen paljon liikuntaa ja fysiikka siinä mielessä kunnossa, mutta tämä minun paheeni......

Josko minulla seuraava ( tammikuussa ) lapsenlapsi saisi " savuttoman ja hajuttoman " mummin!?
    editoi marraskuu 2007
    Siinä ainakin hyvä tavoite!! Ja eikös se isompi mussukka saa ihan siinä samalla...
    editoi marraskuu 2007
    No niin, otin ison askeleen eteenpäin ja kävin pystyttämässä telttani tonne lopettaneiden leiriin! Tervetuloa nuotiolle!!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.