Lopetin 8.11

Tupakasta en sen jälkeen ole muuta saanut kuin kavereitten mukana ollu kun ovat käyneet röökillä... ja nyt täällä hetkellä on testissä mitän pärjätä ilman röökiä ku vetää kaljaa olan takaa.. Sitten on semmonen kysymys.. kun kiinnostaa että miten teillä on vaikuttanut tämä lopettamisen alku? minä oon kokoajan yhtä väsyny ku minut oisi herätetty kesken unien.. ja pitääkö itseä kiusata tupakalla.. vahvistaako se? ku ite kannan tupakkia mukana ja vielä lootaa vaikka normisti poltan sätkiä...? niin ja vielä vaikuttaako väsymykseen syökö vierotus lääkkeitä vai ei??

Kiitos kaikille olen lukenu teidän kokemuksia joka päivä ja ovat auttaneet tosi paljo..

Perus tietoo olen polttanut n.12vuotta.

Viestejä yhteensä

• KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    Heipsan heipsan Phobos ja ONNEA! Sulla on jo viis vuorokautta savutonta aikaa takanapäin :):)

Ekaks suosittelen lämpimästi, että silppuat ne tupakat ja heität pois, silloin se kiusaus sortumiseen on ainakin yhden kioski/kauppamatkan takana, jossa ehtii tulla järkiinsä (nimim. kokemusta on)

Mä olin kuin zombie ekat viikot lopettamisen jälkeen, nukuin kuin tukki sellaiset 10-12h yössä ja päikkärit päälle. Sen lisäks olin ns. nuutunut tosi kauan, ilmeisesti kropalla kesti aika kauan huomata että sitä pystyy olla energiaa ilman tupakkaakin. Mutta en kyllä oo ketään tuntenu tai kuullu että se väsymys jatkuis lopun ikää eli kyllä varmasti sullakin helpottaa. Mä käytin alkuun inhalaattoria ja lopetin sen eka viikon jälkeen ja en huomannu eroa siihen väsymykseen.

Tsemppiä sulle ihan hirmuisen paljon ja johan tässä päästään kohta juhlimaan viikon savuttomuutta sun kanssa :):):)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.