Otetaan uusiksi!

:-o Nyt kolmas päivä menossa savuttomuutta,, Täs kuukausi sitten olin polttamatta puoli toista kuukautta,, mutta,, :xmikä siinä on, ettei meikäläisen tarttis mennä kokeileen sitä yhtäkään savua,,, siitähän se taas helposti alkaa,, :?:Mutta nyt rupes kertakaikkiaan muoria ottaan niin päähän, et on se kumma jos ei muka pysty kokonaan tuosta :twisted: hirviön himosta luopumaan,, ja nyt näyttää kyllä siltä, että tahdon voimaa ei puutu,, ja vaikka se isäntä ei tosiaankaan ole aikonut lopettaa :roll: vaikka ostin isänpäivälahjaksi sen Carrin kirjan,, mutta ei tietenkään oo sivuakaan aukaissut.,, ainakaan vielä,, ite olen sitä lueskellut,, :lol:
Toivonki meille mm. mimosa ym, jotka olette samana päivänä lopettaneet mestystä tässä suuressa urakassa, kyllä me varmasti nyt onnistutaan. :lol:

Viestejä yhteensä

• meijumeiju etelä-pohjanmaa
    editoi marraskuu 2007
    Terve Allu, kolmas päivä menossa täälläkin!! :D Meillä myös isäntä polttaa, kuten myös useimmat kaverit, mutta olen päättänyt ettei se estä mua lopettamasta!! :D Työkaverin kanssa oon käyny "savuilla" niinkuin ennenkin, ilman tupakkaa vaan!! Ei se niin pahalta oo tuntunut. :D Oikeestaan mä oon ollu siellä tupakkakopissa vähän ylpee itsestäni!! :mrgreen: :mrgreen:
  • editoi marraskuu 2007
    Allu, onneksi täältä ei " potkita " pois vaikka repsahtaakin!!

Mutta se kokemus omasta tilanteesta antaa taas uutta potkua. Itseäni ainakin harmittaa tosi paljon ,että poltin tänään ja olen vasta alkumetreillä!!

Syitä tietysti löytyy ja loputtomiin.....
  • inka03inka03 Vantaa
    editoi marraskuu 2007
    Moikka Allu!

Täällä kans 3.päivä menossa ja champixin avulla. POltin 19v ja nyt riitti. En aio retkahtaa kertaakaan.
    Ihan outoa että voin olla polttamatta edes ajattelematta sitä kummemmin.
    Eielen teki mieli vetää savut,mut se on se tapa joka kummittelee.OIkeesti ei tee edes mieli.
    Tervetuloa mukaan sakkiin.
    Yhdessä mennään pitkälle!!!!!!!

:lol: :P
  • editoi marraskuu 2007
    meiju kirjoitti:
    Terve Allu, kolmas päivä menossa täälläkin!! :D Meillä myös isäntä polttaa, kuten myös useimmat kaverit, mutta olen päättänyt ettei se estä mua lopettamasta!! :D Työkaverin kanssa oon käyny "savuilla" niinkuin ennenkin, ilman tupakkaa vaan!! Ei se niin pahalta oo tuntunut. :D Oikeestaan mä oon ollu siellä tupakkakopissa vähän ylpee itsestäni!! :mrgreen: :mrgreen:

Meiju,kun mä lopetin,niin mieheni poltti tupakkaa,enkä missään kohtaa sanonut,kehoittanut ym....nyrpistin kyllä välillä nenääni,kun tupakan haju tuli sisään parvekkeen ovesta :evil:.Niin puoli vuotta mun lopetuksen jälkeen hän lopetti,lääkärin kehoituksesta kylläkin,mutta uskon minun lopetuksella olevani aika suuri merkitys :P :P :P
  • editoi marraskuu 2007
    :evil:Iltaa vaan kaikille,, :lol: On tosi mahtava huomata, että meitä on tässä samassa jamassa useimpia,,, turutar, ethän anna periksi vaikka sen yhen oot tänään polttanut, :roll:vähä se kyllä ottaa päähän, ku pittää muka mennä maisteleen,, mutta ei kannata luovuttaa,,, mä päätin nyt, että en en kertakaikkiaan anna periksi :twisted:tuolle hirviölle nyt yhtään, vaikka kuinka yrittäs ja kumma kyllä , se on nyt pysynny aika kaukana nämä kolme päivää,, ku päätin nyt ihan lopullisesti luopua siitä :twisted: :evil:
    Niin täällä kertaa en ole puhunut isännälle ollenkaan, että oon lopettanu ja hänkään ei ole sanallakaan maininnut,,mutta aika näyttää miten tästä eteenpäin!! :lol:
  • KassuKassu Oulu
    editoi marraskuu 2007
    Muistan kun olin eka viikolla ja oli hirveätä vuoristorataa :evil: Joku kirjoitti, että en syö multaa samasta syystä kun en polta tupakkaa -> mitäpä hyötyä siitä minulle olisi :-) Onnistutte aivan varmasti, koko ajan helpompaa :wink:
  • editoi marraskuu 2007
    :lol Onkohan tuo niin, että kun olin tuossa sen puol toista kuukautta polttamatta ja sit poltin kuukauden taas ja nyt lopetin,,, niin meinaan sitä, että nyt tuntuu tosi helpolta, olla polttamatta :D :)Toivottavasti tämä olotila jatkuu,, eikä tee edelleenkään mieli, :-) Viimeksi tuli siinä kolmen viikon vaiheilla tunne kamala, että varmasti pittää kokeilla miltä se maistuu nyt :mrgreen:m ja kokeilin , jota ei ois kannattanut, piti sit aina vähän päästä vähä polttaa ja sit joka päivä, joten nyt ei sitte yhtään :evil: :twisted:on uskottava se, ettei pienintäkään savua :evil: Kyllä nyt motivaatiota on!!! :!:
  • meijumeiju etelä-pohjanmaa
    editoi marraskuu 2007
    Allu kirjoitti:
    Viimeksi tuli siinä kolmen viikon vaiheilla tunne kamala, että varmasti pittää kokeilla miltä se maistuu nyt :mrgreen:m ja kokeilin , jota ei ois kannattanut, piti sit aina vähän päästä vähä polttaa ja sit joka päivä, joten nyt ei sitte yhtään :evil: :twisted:on uskottava se, ettei pienintäkään savua :evil: Kyllä nyt motivaatiota on!!! :!:

Kyllä me vissiin jo kaikki tiedetään miltä se maistuu... :lol: ei kai ne oo tälläkään viikolla menny sitä makua muuttamaan... :lol: :lol:

Nyt me ei maisteta enää mistään syystä, eihän! :lol: Maistetaan ennemmin vaikka sitä multaa...hmm...sitä en oo ennen maistanutkaan... :lol:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.