Kele..tana..

27 päivää savutta ja nyt kävin nykäsee oikeen nopeesti yhden.Ei maistunut hyvältä muttei pahaltakaan.Taju vaan meinas mennä.Röökiaski on ollut koko ajan taskussa nyt kai pitäis pistää johonkin poijes ettei uudestaan tulis poltetua.
«13456742

Viestejä yhteensä

• nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi joulukuu 2007
    Hihii... :lol:

Hyvä kun oot hengissä.... Oleks kuullut mistään haittavaikutuksista?? :?

Ei maar. Ihan tosiaan, annetaan ne syöpiskääryleet olla. Mä en ainakaan HALUA enää. :lol: :lol: :lol:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Onk ahtauma simmonen haittavaikutus?
    editoi joulukuu 2007
    Voi. :cry:

• editoi joulukuu 2007
    Rizla, nyt hävität sen askin taskustasi ja jatkat savutonta matkaa!! Noin pitkällä olet jo menossa, niin nyt ei voi alkaa pelleilee enää!! Se oli sellainen kokeilu, nyt tiedät taas, että se on pahaa ja siitä tulee kipeeksi, siispä sä et sitä tarvii!!!Sisulla eteen päin!!!
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    No ny se aski on poijes hävitetty. Entäs nyt? Milläs mä nyt testaan lakon kestävyyttä?Lelut jos aiheuttaa vaaraa vedetään pois myynnistä mut millonka tupakan myynti kielletään?Vai eik se olekaan vaarallista?Njoo. Onko avaruudessa reikä? Misä mä olen ja kuka mä olen?
  • PietiPekkaPietiPekka Haukipudas
    editoi joulukuu 2007
    rizla kirjoitti:
    No ny se aski on poijes hävitetty. Entäs nyt? Milläs mä nyt testaan lakon kestävyyttä?Lelut jos aiheuttaa vaaraa vedetään pois myynnistä mut millonka tupakan myynti kielletään?Vai eik se olekaan vaarallista?Njoo. Onko avaruudessa reikä? Misä mä olen ja kuka mä olen?
    Jos lakon kestävyyttä täytyy testata, niin se voi olla merkki siitä, ettet tosissasi halua luopua tupakoinnista. Tästä seuraa yleensä se ettei lakko onnistu. Ikävä kyllä.

Tupakan myynti kielletään noin 2040 Paavo Lipposen mukaan.

Kyllä. Avaruudessa on reikä.

Olet Helsingissä ja nimimerkkisi on rizla. :wink:

Toivottavasti tämä helpotti. Ei saa ottaa kaikkea niin vakavasti. Lopettaminen voi olla myös helpottava kokemus, jos sen osaa mieltää oikein.
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    No kylä helpoti. Mihinkäs siitä reijästä pääsee , jakui iso rekä se on? Mahtuuks siitä mersu , estonia vai stockmannen talo?
    editoi joulukuu 2007
    Ei mahu mikään muu kuin sinä itse.. :lol:

Ja kun oot punnertanut ihtesi siitä aukosta läpi, näät sinisen taivaan, haistat hyvät ja pahat tuoksut ja maistat kaikki herkut... :lol: :lol:

Sitten olet savuton!! :lol: :lol:

Eikä tätä juttua voi testata muuten kun olemalla polttamatta. :mrgreen:
  • editoi joulukuu 2007
    Kokeile Rizla samaa kuin minä. En heittänyt askia (metallinen rasia) pois, vaan heitin tupakat siitä pois :mrgreen: Tilalle laitoin pastilleja ja hammastikkuja. Rasia kulkee aina mukana ja jos oikein tupakan himo tulee, niin otanpa siitä pastillin suuhun. Sillä olen unohtanut tupakan :-D :-D Nyt siis yli kaksi viikkoa ilman savun savua :thumbup:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    On tää yhtä helvettiä.Kui neljän viikon jälkeen voi tula näin kova tupakinhimo?Ei ol ollu tämmöst ku sillo ku chappixia söin.
    editoi joulukuu 2007
    Sä siis sait lopetettua Champixilla?

Lopetitkohan sitten vaan liian aikaisin niiden syömisen?? Mitä jos kysäiset lekurilta, josko alkaisit uudestaan...
    Lopetin samoilla pillereillä ja söin 12 vk ja lopetin ne pikkuhiljaa vähentäen annosta. Eikä mitiä hätiä tullu. Olo on loistava, mielitekoja silloin tälloin ohimenevästi. :lol:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Nojoo campixila joo alotin jo lokakuun alust , eka viikko meni normaalist ,tupakkia kulu.Sen kahdeksannen päivän olin poltamati ilman mitään onkelmia ja aloin ottaa ohjeen mukaan kaks campixia päiväs .Ja seuraavana päivänä see sit repes , tupakkaa rupes kulumaan tupla määrä normaaliin.Koko ajan olis pitäny ola rööki huules.Campixia kulus yli kaks pakettia ja tupakkia tosi paljon.Kolmannen campix paketin alotin mut kun sil halvatun aineel oli päinvastainen vaikutus niin heitin loput roskiin.Ilman pillerei oli sit pal helpompi jatkaa.Tähän asti.Kui ny tulee tupakinhimo näin kovana?Koht on sentäs kuukaus takana.Kyllä tekee niin prkeleesti miäli tupakkaa.Simmottis.
  • nipanipa Eteläsavo
    editoi joulukuu 2007
    Niin tekee, kuitenkin tuon kuukauden jalkeen se on kuitenkin aika helppo jattaa polttamatta :oops: On omakohtaisia kokemuksia
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Ei kylä tunnu yhtikäs helpommalt.Kiskan perkeleki taitaa olla kii.Pitääks lähtee pysäkil kattelee pitkii tumpei?Jumalauta.Tämmöttis.Helvetti.
  • nipanipa Eteläsavo
    editoi joulukuu 2007
    Toki jos silta tuntuu, kuitenkin kannatais ehka miettia pari kertaa. Pienikin saavutus tuossa polttamattomuudessa on voitto, siis aattele etta olet jo melkein lopettanut tuon turhan touhun. Nyt vaan keksit sille paikalle jotain muuta tehtavaa :thumbup:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    No kylä päivät viäl jotenki menee mut yät ne vast vaikioit on.Tätä halvatun ruutuu tuijottaa.Kun ei kuulemma saa enään ajella kuntpyäräl eres.Siit lähtee ääntä .Suhiseehan se.Pituushypyn kiältämisen mäkyl ymmärrän.Kylhän se on ulkolaji.Oonhan mää käyny ulkon pyäräilemäs yäl , mut ei seekään nii mukavaa ol.Kylä ny maistus käsin kääritty sätkä.Ilman viltteriä.
  • editoi joulukuu 2007
    :)
    Voi sua, otahan nyt ihan iisisti. Istut ja hengität. Ulkoilu auttaa ja vaikka reippailu justiinsa raittiissa ilmassa...tulis ehkä yöllä se unikin paremmn. Koita sinnitellä, se ei kestä ikuisuuksia tuo vaihekkaan, ja sitten elämä helpottaa ja palaa takaisin rauhallisemmaksi.... Jaksaa jaksaa jaksaa!!!!!
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Nyyt kylä maistuis tupakki.
    editoi joulukuu 2007
    Okei, Rizla!

Mä tarjoon, ole hyvä!
    Kai muistat vielä, miten paskaa muistuttava on sen maku?
    Ja miten melkein taju lähtee, kun muistat vaan kiskoo ne kaikki tappavat myrkyt keuhkojes pohjaan asti?

Ja miten tyytyväinen voit olla itseesi, kun poltat tupakkaa????

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Misä se on?Kiitos vaan.Nyt maistuis vaik kui paskanmakune.
    editoi joulukuu 2007
    Älä edes haaveile siitä myrkkypökäleestä! :hunf: :hunf: :hunf: :hunf:

Työnnä se ajatus taka-alalle ja tee jotain muuta. Jos et keksi mitään, voit tulla tänne siivoomaan. Oon ollut yli viikon kipee ja kotityöt jääny vähän retuperälle. Että villakoirat alkaa olla nimisensä kokoisia.... :mrgreen: :mrgreen:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Ai mää vai? Eihän ny täs vaihees enää simmonen tulis miäleenkään. Kaik menee nykyisin tosi hyvin ku ei ol tupakki koko ajan miäles. Ainoastaan noin 23,55 t / vrk on tupakkiajatuksia.
    Nyt tai ei koskaan , se on ikävä jos oot ollu kipiä , mut toivottavasti menee ohi nopiaan.Siivoomaan lähden heti kun saan klupun asiat järjestykseen.On tää tupakkilakko sekottanu niin pahasti .Kyl mä alotan helvetin monta tyätä päiväs mut ei niit ehri saada valmiiks.Et en mä viäl rätei ja vatei pakkaa.
    On niin kirkas taivas et voi tulla pakkanen.Meen yällä kattoo ku Meri jäätyy.
    Näkeeks sen jäätymisen vai pamahtaaks se vaan jäähän?
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    No ei siäl mikään nyt jäädy. Mä kekkasin et lähdenkin yäks savuttamaan oikeen kunnolla. Pistin jo pari keittiötuolia klapeiks. Niillä saa tulen syttyy.
    Lähden tonne niemennokkaan polttelee risui ja käpyi . Eik nee savuta hyvin?
    Evääks otan 4kpl suklaalevyjä ,2rasiaa konvehtia , 5 banskua ,1pll Grantsia
    2pll keppanaa ja 3 nakkia. Eiköhän niillä yän pärjää.Ja nyt pakkaamaan.
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Jumankekka ! Ei ookkaan viikkoon menny näin yätä ,ettei ajattele tpakkia
    juur ollenkaan.Ja nukutuksiki tuli enempi.Rantaa ja mettää tuli siivotuks
    vaik oli niin pirun pimeetä.Ny haisee kuteet savult kyl muttei röökisavult.
    Syätävää jäi viäl yliki mut juamii ei.
    Jos tupakinajatuksista pääsee tämmöttis ni mä ruppeen kattelemaan
    synkintä korpee mitä kartalt löytyy ja muutan sinne.
    editoi joulukuu 2007
    Hei...
    Et sit tosiaanka jättäny mulle edes pientä huikkaa grantsia??? :twisted: :twisted:

Nyte näyttää hiukka huonoo naamaa... :twisted: :twisted:

Hyvä kun jotain siivoot, ranta käy hyvin. :lol: :lol:
    Mä odotan ääntäni tulevaksi, on kyllä nyt niin piukassa, että! :wink:

Emmää siit mere jäätymisest tiä kui noppeesti se tapahtuu, mut mun orkidea aukas yhen kukan nii koval pamauksel, et melkeeste tualilt tipahri... :hunf: :hunf: :hunf:

• rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Et sä siin mitään hävinny.Se oli varmast pilal menny ku oli vanhaaki ja lisäks
    kaapissaki makas pari vuatta.
    Mut se paukkuva kukka vast miälenkiintone on.Ilmota sil hemulil siitä.Eiks hän
    o oikia henkilö tutkimaan sitä.
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    SIUNAA JA KLÄPPÄÄ onk tääl joku turust?
    editoi joulukuu 2007
    JESTASPRÄISKIS.

Emmää ainaka. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Kuka osas färjätä taivaanki punaseks?Ainaki täsä kohdas näyttäis olevan.
    Vai näänks mä näkyi täsä tupakinhimos.
    editoi joulukuu 2007
    Ei kuule, joskus se vaan on. Ja joskus viel enempi ku joskus.

Saak sää nysselvää ku tuli vähä sekavaste präntättyy?

Mummielee on enite semmone enempi liilaammenevä ja sit vaste se punertava. :hunf: :hunf: :hunf:

Mut horisontti on ain vähä niiku tulevaisuuski, semmone epäselvän värinen. :roll:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.