Kele..tana..

2456742

Viestejä yhteensä

• rizlarizla Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Ai simmosii värei. - Mun horisontis näyttäis ny lentelevän tupakit vaan.Sain
    tunnin verran nukutuks ja heräsin oikke tosi kovaan tupakinhimoon.Mitä
    helvettiä mä olen tehny väärin?Olenk mä?Enk mä ol?Kuka mä olen? Misä mä
    olen?Kävin äsken jopol ajelul mut ei se mitään auttanu.Kui se tupakinhimo
    tuleeki yäl.Ja viäl herättääki.Saatana,perkele.
    Kyl mä olen vallan kovin kateelinen niil ihmisil jokka on lopettanu ,eikä heil
    tul tämmösii helvetillisiä tupakinhimoi.
    Ny mä lähden jopottaa uudestaan.Vähän pitemmäl jos se sit auttais.
  • editoi joulukuu 2007
    Sain uuden naapurin. :mrgreen:

Se pas**ainen vi**u POLTTAA!? :?: :shock:

Se ravaa aktiivisesti tasatunnein ikkunan takana muistuttamassa mulle, mitä mä en sais muka tehdä. :?

Lähden vi**uun täältä... :evil:

Onneksi pääsen sukulaisten luo, joista kaikki tupakoivat vähintään satunnaisesti. :wink: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ensi vuonna.. Jos en polta?
  • KötäleKötäle Helsinki
    editoi joulukuu 2007
    Neidonvarjo kirjoitti:
    Se ravaa aktiivisesti tasatunnein ikkunan takana muistuttamassa mulle, mitä mä en sais muka tehdä. :?

Tarkasteleppas sitä kun se hytisee ulkona tupakalla. Näyttääkö se erityisesti nauttivan? Sun ei tarvi ravata pihalla, mietippä sitä :wink:
  • editoi joulukuu 2007
    Neidonvarjo kirjoitti:
    Sain uuden naapurin. :mrgreen:

Se pas**ainen vi**u POLTTAA!? :?: :shock:

Kovin väkinäiseltä nyt kuulostaa parahin NV tuo sun lopettamises.
    Löydät nyt vaan sen motivaation ja HALUN lopettaa, niin sen naapurinkaan kessuttelut ei enää häiritse.
    Mulla juoksee mies parvekkeella, eli olohuoneen ikkunan takana tunnin välein muistuttamassa mitä mun ei enää TARVITSE tehdä :mrgreen:
    Tupakka ei enää hallitse mua, eikä mun tarvitse kuolata ikkunan takana kun muut vetää sitä elämää hallitsevaa nikotiinitervamyrkkypötkylää, joka koukuttaa heroiinin tavoin..
    Ei riitä että sä tiedät, että sun pitää lopettaa. Sun pitää myös haluta lopettaa.

Ei muuta kuin tsemppiä motivaation metsästykseen :thumbup: :D

• nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi joulukuu 2007
    Rizla. Mää tahtosi jopo mut mullo naishiki.

:mrgreen: Kade.

Kui pitkii lenkkei teet öisi? :shock: :shock:

Koit kestää nyvvaa. Suamalaist sisuu pelii, sitä määki käyti. :twisted: :twisted:

Äläkä simmottis miäti oleksää vai eksää ol... Olekkaisää..

Lopettanu tupakipolto. :evil: :evil:
  • editoi joulukuu 2007
    Totta totta et motivaatio on kadonnut johonkin. Ehkä se ärsyttää enemmän kuin se savuttomuus itsessään. Ja joulu pelottaa oikeasti kun kaikki muut tupakoi. :( Edes satunnaisesti. (Niin kuin minäkin tähän asti olen tehnyt). Että... Niin. :( :twisted:

Pitäisi vierailla täällä taas useammin hakemassa motivaatiota ;)
    editoi joulukuu 2007
    Tsempit sulle Neidonvarjo ja Rizlalle myös!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kyllä te voittajiksi pääsette, kärsivällisyyttä vaan!!! :lol:

Ja jouluiloa.. :lol: :lol: :lol:

Rizla, kun jopoilet öisin, muista varoa liukasta tietä..... :twisted: :twisted:
    editoi joulukuu 2007
    RIZLA!!!!!
    Meniksää ny kaatuun sil jopollas??? :mrgreen:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi tammikuu 2008
    Sussiunakkoon!-Taitaa olla vähä myähäst vastata noihi viästeihi.Toivottavasti Neidonvarjon asiat on järjestyny jotenki.-Kyl mulki on simmosii tupakoivii naapurei.Yks on oikke huvittava.Hän ku tulee parvekkeel tupakal ni ensteks istuu tualil sit sytyttää tupakan ja koht päästää oikke kuuluva pitkän piarun.Eikä se oo mikään piäni tussahdus.Petoniseinät ku onympäril ni se kaikuu viäl.Kyl mää nauroin ku ensimmäist kertaa sen kuulin.Ny en oo vähä aikaan käyny parvekkeel kuuntelemas ku ite koitan tai miätin olla ilma tupakka.Ja miättiny mää olen vähä perkeleesti öisin.Kyl yät on niin saatanan vaikioit.Se yks yä sillo ennen joulua ku piti lähtee toisen kerran lenkil , se oli oikke tosi vaikia.Mää miätin sillo et pyäräillään ny toi metrorata päästpäähä ni
    eiköhä ala nukuttaa.Ja kyl ne tupakkaajatukset häviski jo ennen Herttoniämee.-Mää ain pyäräilles rallattelen ittekseni.Miälessäni vaan.Yleensä sitä rallatust mis kiärrellään ympäri maailmaa vaan.Ja sit miälessäni keksin mitä siäl repus olis.-no sitä mää sit rallattelin ku olin päässy siihe Hakaniämen torin kulmal, ni sitte siihe reppuun pätkähti sikari.Jostain saatanast johtus mun
    miäleen et mul on koton se yks hiano sikari.Simmonen plootupötkös oleva.Sain sen joskus jonku suk.lapsen syntymän johrost.n15v sitte.
    -No sen jälkke en tiärä kuka ohjasi ,mää vaan poljin.Kotia kohti takas.
    Vaik tupakka olis saanu siit matkalt valhettelijoitten klupilta.Mut mää vaan poljin kiiruusti kotiapäin.Koton mää kolusi heti kaik ryjälootat läpi mut en
    löytäny sitä hianoo sikari.Vaiik mää muistin kyl varmast nähneeni sen viäl
    7v sitte muuton yhteyres.Yhrest komerost löysin kyl sit simmosen muuton-
    aikasen lootan.Mää revin sen heti auki mut ei siäl mittää sikari ollu.Saatana.Vanhoi valokuvi,paperei ja pari pulloo viinaa.Toine iso ja toine
    piäni.Mikähä munst tulee isona?-No, mää istusi sit miätimään.Ilman sikari tai tupakka.Ja hörpin niit juamii.Tuleekohan munst juappo taas.Perkele.
    Se piänempi puteli oli jottai punssii.Nyt mää tiärän milt kusi maistuu.
    Mut se iso oli hyvää viskiä.Sitä mä join ja miätin sikarii mut ilman tupakka.
    Ja sit meinasin tänne voorumil jotain kirjottaaki mut vahinkos painoin jottain väärää knappii.Meni pimeeks koko laitos.Mää yritin jonkuaikaa
    painella näit knapei mut ei tullu valoi.Sit mää hermostusin niin kovin et
    kläppäsin tätä kirjotusosaa.-Ei alkanu toimii mut kuulus kyl simmone ääni
    et jotain tapahtus.Mää sammutin koko höskän ja rupesin murjottaa ja
    juamaan sitä viinaa.Viäläki ilman sauhuu.-Kiikkutualist ku heräsin illal ja
    kattosin tähän koneel ni kyl tuli miäleen simmonen rallatus se :hämmästyttää kummastuttaa jotain kulkijaa.Tää kirjotusosa oli osiks purettuna pöyräl ja tyäkalui pirusti ympäril.Kyl mää nauroin sit perkeleesti.
    Ilman tupakka. Et kaikkee saatanaa se tupakka teettää.Tai viina.
    Joutusin sit liiman kans korjailee mut kyl tää nyt toimii.
    -Enkä mää viäl tänä talven ol kaatunu pyäräl mut viäl sitä ehtii.Kyl mää
    joka vuas ainaki kerren kaarun.Yleensä sillo ku vähit orottaa.
    -Ny rupes nukuttaa ku valvosin koko yän.Ilman tupakka.Tommottis.
    Peräst roikaa.
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi tammikuu 2008
    :lol: :lol: :P :P Hyvin männöö ja anna mennäkkii :):)
  • editoi tammikuu 2008
    rizla :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    editoi tammikuu 2008
    RIZLA!!!!

Menitsitte jumapliuta juamaa viskit, ekkä mua kutsunu mukaa???
    Tää onny vähä paha. :twisted: Voi ol et kostoks pölli sun jopos kummeist venttiilit. :mrgreen:

Mutse o hyvä kunnes ol polttanu tupakkii. Mul hengitys vinkuu ja kauheit höyryi nousee ylöspäite ku hiukanki yskäsee. Kaissesit jonai päivän on poeis seki. Et sillee. Täst o taas hyvä jatkaa. :lol:
  • PipsaPipsa Lahti
    editoi tammikuu 2008
    Moi rizla!
    Hienoo et oot ollu lujana ja ilman röökii. Sainpa nauraa makosasti tota sun juttuu lukiessa. On sulla sana hallussa et kyl sä pärjäät!! Toivottavasti ne yötki siitä tasaantuu ettei tarvi jopon selässä kaikkia öitä viettää. Tsempppiä :roll:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi tammikuu 2008
    Kamalan pal kiitoksii kaikil kannustuksest.
    Kyl mää nyt tän yän taas saan oltuu polttamati.Vähä yli tunnin lenkki tuli
    pyäräiltyy ja ny tuntuu et vois vaik nukkuu vähä.
    Nyt tai ei koskaan , enhä mää tiänny et mun konttuuris simmone aarre oli
    viäl jäljel.Ny ei kyl pitäis enää viinaa olla tääl koton.Mun täytyyki ny miättii
    et kävisisinks mää alkos.-Ja tul vaa hakee ne venttiilit.Mää laitan ne valmiiks
    pussiin sihe ohjaustankon nokkaan.Mää ku en tartte venttiilei lainka.
    Polttamati ny.
  • editoi tammikuu 2008
    Menee ihan kaunokirjallisuuden puolelle jo. Kiitos, rizla, oivallisesta murrepakinastasi ynnä muista kommenteista. Kiitos myös nytekille, joka sulle samalla mitalla vastailee. Kaikki murteet on ihania, niitä kantsii aina välillä viljellä näilläkin palstoilla. Kunhan ei ihan väkisin aleta vääntää. Hyvää huomenta kaikille!
  • rizlarizla Helsinki
    editoi tammikuu 2008
    Voi jumalauta saatana.Taas tämmönen yä.Ei perkele tiärä mihi tyäntäis käret
    ja koivet.Perkele.Ny en epäröis yhtää kuristaa sen yhren lääkärin.Tulis ny
    sanomaan et mis on ryhmä.Käretki vapisee.Huamen mä haen kaik saatanan
    laastarit ja tapletit ni loppuu tää.
    Paras kai mennä ulos.
    editoi tammikuu 2008
    Mahraksää tarvit kuitenki jotain nukkumispillereit? Voisiksää men jonku kainaloo?? :lol:

Täs o ne vaihtoehtoset menetelmät, mitä mää keksi. :wink:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi tammikuu 2008
    No kas kui sattuski.Mää kävin jo viärihoiros.Kotoota ku lähdin suutuspäissään
    ni poljin sinne valehtelijoitten klupil.Mut ei siäl kettää tutui ollu eikä pal viaraitakaan.Varmast johtuu siit ettei tupakka saapolttaa.No takas tulles mä näin yhren tutun lehdenjakajan ja hän kysys et olenks mää ruvennu jakajaks kans.Hän sanos nähneensä munt parin yän pyäräilemäs ja oli yrittäny soittaaki.Mut mää ku en vastaa tuntemattomii numeroihi ni ei sit ollu saanu yhteyt.No mää kerroin hänel et minkätakia mää sillai yäl pyäräilen ni kyl hän ymmärsi.Sanos et simmost se hänelläki oli.Enkä mää tiänny et hän joskus oli polttanuki.Prätistiin siin vähä aikaa ni hän sanos et lähre jakaa lehtiä ni hän tarjoo kahvit sit.Lehret jaettiin ja käytiin kahveel.Eikä se ollu simmost tavallist
    terapia , et mää vaa ittekseen pölisen ja sykoloki vaa mukamas kuuntelee ja
    piirtelee rivoi kuvii lehtiööns.No nyt aamul ku mää olin pois lährös siält kahveelt ni siin ovel mä muistin et mitä tääl voorumil olin jostain horoskoopist
    lukenu ni mää huusin siit ovelt et soitellaan.Mut ei hän vastannu ku nukkus jo.
    Jaa ja ny mää lähren sinne apteekkiin.
    editoi tammikuu 2008
    No hyvä nii. Kat ku emmääkä nukkunu viime yän pal mittää ja jossai välis jopa mietei, mahraksää men siel joe rantaa pitki vai keskel torrii ympyrää niinko joku sekopäine pulu.
    Ei mul sem puolee ol mitää sanomist, men misäs tykkäät, kunha vaa muista et oot lopettanu tupakivetämise.
  • PipsaPipsa Lahti
    editoi tammikuu 2008
    JOO minäkin aika usein valvon osittain noit öit ja sillon mun tulee mielee et ootkohan sä taas jopon seläs. Mä käperryn öisin tonne sohvan nurkkaan lukemaan. On tullu luettua kirjoja jo enemmän ku tähän mennessä koko aikuisikänäni. (en ole ihan teini nytkään) Koitetaan vaan rämpiä eteenpäin. Ilmoittelehan ittestäs :!: noit sun juttuja on NIIN hauska lukea..... vaikka läpi harmaan kiven :wink:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi tammikuu 2008
    Jookylhä määsekopäine olen mut et viäl pulu! Miltse ny näyttäis ku röllin näköne pulu pyäräilis siäl toril.Olis siin lintuponkareil ihmettelemist.
    Ny mää olen sit varmast simmone sekakäyttäjä ku hommasin ne tapletit ja laastarit.Ei ainakaan viäl ol tuntunu mitään vaikutust.Täytyy vaa orotella. Ilman tupakka.-Ja siäl keuhkolääkäris mää kävin ja.Hän sanos mul heti et kyl siäl aspestii on mut et ei mul ol se aspestoosa.Sehä oli mul iso helpotus ku olin ite iha varma et sehä se on.Sanos hän viäl ettei se ol oikke ahtaumaka et
    enempi ku astma.Ja kyl hän selvitti mul sen astman.Ja lopuks sanos et sen astman kans vois keikkuu tääl jonku aika kauemmin.No määhän olin ja olen nykki vähä saatanan tyytyväinen ettei ainakaa sitä aspestoosaa ollu.-Mut sairaalaovest ku olin ulos tullu ni kuis kävi. Mää rupesi ettii tupakka taskust.Iski iha perkeleellinen tupakkahimo.Mun piti mennä sihe yhrel penkil istuu ja miättimään.Eihä mul päivisi ol nii kovii tupakkahimoi tullu.No se selvis kyl hyvin äkkiä mul ku muistin et joku vuas takaperin mää kuljin kovin ahkeraan siäl sairaalas,tosin eri asian johrost.Ja sillo joka kerta sytytin tupakan ku niist ovist tulin ulos.-No se tupakkahimo laantus siin ja mää olin tyytyväinen.Aloin miättii et harvoin mää lääkärist tai sairaalast tyytyväisenä olen lähteny.Mut sit muistin et olen mää kerran ollu oikke ilonenki. See oli se kerta ku menin terv.asemal näyttää olkapäätä jos oli ollu jottai vikaa.Siäl lääkäri katteli sen olkapään ja kyseli yleensä vointia.Eikä mul muuta ollu.-No sit hän kysys et tutkittaisko se eturauhanen
    ny samal?Määhän sanosin et tiätyst ku samal rahal saa.-En mää sillo miättiny sen paremmin.-Mut kyl sit miätin ku lääkäri laitto kummihanskan
    käteens ja sanos et housut auki ja pöyräl makaamaan simmottis kyljelleen.Sillo mä rupesin miättii et jumalaut ,puhuuks lääkärit slaikkarist
    sil nimel.-EI puhunu see selvis mul hyvin pian ko lääkäri tuhkaluukun kaut
    rupes kropeloimaan sisuskalui.Mää ku vähä hämmästyksest toipusi ni alko
    naurattaa iha saatanasti.Ja lääkäri vaa hääräs tuhkaluukul.Pari kertaa sanos et koittakaas ny olla.Mut en mä voinu olla nauramat.Lopult hän sai tarpeekseen ja lopetti mut sanos et iha niinko hän arveli et siäl on vähä tulehdusta ja hän määrää lääket sihe.Mää sanosi vaa juu juu ja ajattelin et
    kirjota äkkii et pääsee ulos nauramaan. Ja mä nauroin koko matkan kotio.
    Koton kysyvät et mitä sää hohotat ja mää ku kerroin et kävin näyttää kättä lääkäris ja kui kävi ni oli sit nauramist muillaki.En mää simmost lääket kyl hakenu ku ei kerta ittestä tuntunu et ois mitään. Mut mää ainakin opin et kummottis se eturauhane tutkitaan.Ja ettei se ol slaikkari.
    Joo simmosii lääkärimatkoi.Mut ny kuitenki ilman tupakka.
    Ja ny mää voin miättiiasioit vhä pitemmäl ku viikon päähä.
    Täytyy lähtee lenkil ku koivis alkaa tuntuu taas et tarviis liikkuu.
    Ja taas peräst roikaa
    editoi tammikuu 2008
    Hyvä sit ettei mun tartte ol enämpi hualisani... Toi eturauhasassii mua kyl vaivaa sevvert, et kuis vanha sää ole? Ku mää ole luulluu et sitä ronkittas vaa semmottis pappa ikäsilt miähilt..
    Ei su tart kertoo jos alkaa ujostuttaa, ei se ny nii maalima tärkei asia ol.
    Mut hyvä jos ei ollu sitä se aspestoosa, ei mullakaa ol ku iha tavalline toosa vaa.
    Mää ole menos mu flikkoi ja sisko kans tampesterii viikolopuks vähä juhlimaa. Ei tiatoo kyl mitä, mut eikhä seki selvii ennenku maanantai koittaa.
    Koit ny ystävä hyvä jaksaa vaa. Miksessää tul sin mee kans juhlii?
    Tääl muute sataa ku esteri persiist, millai siel? Onksul nastat niis kumeis? Meinaa jopo? Koitetaa ny kestää vaa. Ja kuullaa.
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi tammikuu 2008
    :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P Voiko aamu enää paremmin alkaa :):) Kiitos Rizla :)
  • editoi tammikuu 2008
    Kiitos täältäkin Rizla :lol:
  • editoi tammikuu 2008
    :) rizla ja nytek :thumbup:
  • editoi tammikuu 2008
    Hauskoja ootte ja pysykää tuollaisina rizla ja nytek :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • PipsaPipsa Lahti
    editoi tammikuu 2008
    :lol: :-o Kiitokset teille kirjoituksistanne :!: Täällä sitä saa mukavasti kasvo- ja vatsalihasvoimistelut lukiessa ja nauraessa. :lol: ;) :wink:
  • rizlarizla Helsinki
    editoi tammikuu 2008
    No ehhä mää kai mikkää ujo ol, korkeenta vähä hiljane.Ainaki selvinpäi.Sit rauhastutkimust on muukki ihmetelly ko mää olen kertonu ja naurettu.Se lääkäri oli semmone nuari nainen et jos hän vaa oli innokas ja perusteelline.
    -Ja mää olen tooooooooosi vanha.Ainaki yks kakaroist sanos nii ko puhuttii siit asiast.Ja huakas viäl perää.No kylhä mää sit uskosi.
    Vai on sulla toosa.Kummost lääket siihe otetaan?Ja tehooks se lääke?
    Sin Tampereel mää kyl kovin miälellää olisi lähteny mut mää jourun sillo ajamaa simmost muuttoauto.-Ja kyl see sul sit varmast selvii se juhlimiseaihe
    jäljestpäinki.Jos ei ite muista ni kyl toiset kertoo sen.Ainaki mul käy semmottis jos mää vähä enemppi otan sit taikajuamaa.Mut muist klipoo vaa sitä viskii ,ei mittä kalja tai viiniplitkui.-Joo tääl vaa syksy jatkuu.Taitaa talvi jäärä välist pois ko koht on jo kesä.Kyl mul nastarenkaakki on tual komeros mut en mää enää kyl niit lait pyärään.Eikä tääl sen enemppä vettä tul ku muutenka syksyisi.-Koit ny muistaa lääkitä sitä toosaa ettei unohru siäl juhlis.
    Heipa
    editoi tammikuu 2008
    No moro. Aika pikaseste sää vastasikki. Taisit hualestuu mu toosastani oikke torel. Ei sun tarvii, se ku kulkee mu mukan koko aja ja perskule jouru istuu se pääl kaike aikani. Enkämää muist onk se kippee ollu muuto ko laste syntymä jälkee. Iha kiva toosa se o, emmää sitä menis vahettaa mihinkä muuhu. Enkä unohra ja voi ol ettei joku muukaa.
    Ja tua juamapuali o iha kunnos, juaraa kaik mitä nokas eres kiiluu. Ja jossemmää muist pyhän mitä oon hommaillu lauantaiehtoosti, sit mää vaa luven netist. Stumpist.

Nyte nua ämmät tääl töis rupes kyttää mu selä takan. Sanoi niil et yhre juopo kaverini kans tääl väännä sanal. Meinaavvaa et ku sul löytyy kauheit jemmoi kaapeist ja lodjuist ni oleksää vai summuijas? Ol sää varovaine se muuttauto ratis. Kai niis renkais o nastat. Ja katsit et meet seuraavaks miäslääkäril.
    editoi tammikuu 2008
    Kele...tana... Paska kone.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.