Heps!!! Missä olet??????

rupee jo huolestuttaa kun sinusta ei kuulunut mitään eilen eikä tänään!! :roll: :-( :shock:
«1

Viestejä yhteensä

• editoi huhtikuu 2007
    Huuhuu... miossä kaikki ooooon :D Onneksi täällä on muitakin... :)
  • editoi huhtikuu 2007
    Hei vaan, täällä.

En oo jaksanut kuin vain piipahtaa täällä. Melkoisen alamaissa, voimaton, saamaton, väsynyt, itkuttaa ja ahdistunu. Ei tää ahdistus kai enää nikotiinista voi johtua? Vai voiko? Tietäisköhän Esa?

En oo polttanu. Tupakan ja sen polttamisen ajatteleminen on harventunut. Oon tietoisesti tehnyt kaikkea samaa mitä tupakoidessani, käynyt samoissa paikoissa, tavannut samoja ihmisiä, toisin sanoen koittanut kohdata mahdollisimman paljon tilanteita tupakoimattomana. Viimeksi tänään istuin kantakahvilani aurinkoisella kantaterassilla kantacappucinolla :-)

Sade kuule, en olis uskonut, ettei äidinkielesi ole suomi. Sun suomen kielesi on todella erinomaista! :D !

Tuidelle tsemppiä kolmannen päivän iltaan.
    Ja Veskulle onnea alkaneesta kolmannesta viikosta.
  • EsaEsa Turku
    editoi huhtikuu 2007
    Sanoisin, että ensimmäisen puolen vuoden aikana matalapaineita voi panna nikotiinin pikkiin ainakin osittain. Mutta tietenkin ihmisellä muutenkin mielialat vaihtelevat. Ja tupakoinnin lopettamisessa se vaihe, kun tapahtumarikas, jatkuvasti uusia haasteita tarjoava lopetusurakka alkaa olla suurimmalta osaltaan purkissa ja savuton arki alkaa, voi myös aiheuttaa tilapäisen tyhjyyden tunteen. Mutta koita vaan piristää itseäsi, liiku, tapaa ihmisiä, tee asioita. Kyllä se siitä iloksi muuttuu vielä.
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Heps löytyi!!! Nyt kyllä helpotti oikeasti :P Kuule jos oot nyt vähän alamaissa niin muista että me kaikki joskus ollaan, huomenna on taas varmasti kaikki hyvin!! Kiitos kun suomen kieltäni kehut :mrgreen: :oops: :lol:
    Ja nyt vähän ylämaihin - kuvittele, miten kauan oot jo ollut ilman röökkiä (=yhtä paljon kuin minäkin :roll: :lol:) niin kuule pää pystyyn ja ole ihan he**tin ylpeä itsestäsi!!!!!!!!!!!

• JasuJasu Pirkanmaa
    editoi huhtikuu 2007
    Heps..välillä on aallonpohjaa..välillä aurinkoa. Parempi on että antaa tunteiden tulla sellaisina kuin ne on kuin että koittaa teeskennellä jatkuvasti iloista ja tyytyväistä. Aina se aurinko kuitenkin jostain pilkahtaa.
  • VeskuVesku Itä-Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    No niin, olihan se mun taistelutoveri ja edellämenijä vielä elossa. Loistavaa!

Älä heps masennu vaikka masennutkin. Kuuluu nimittäin asiaan tässä alkuvaiheessa. Itsekin olin kuin murheen alhossa siinä välissä kun en ollut täällä räyhäämässä. Kyllä se siitä pikkuhiljaa helpottaa ja jos ei muuten, niin vaikka lyhykäisellä "onnellisuuspilleri"-kuurilla.

Tupakoinnin lopetus laukaisee lähes poikkeuksetta monille jonkinlaisen masennuksen. Toisilla se vaan on voimakkaampi kuin toisilla, mutta sehän ei ole mikään syy aloittaa käryttäminen. Sit on mentaaliongelman lisäksi fyysinenkin ongelma.

Olet loistavassa vauhdissa, Heps ja onnittelut tähänastisesta loistosaavutuksesta. Me ollaan ihan kunkkuja, hei ! Tulin muuten just pururadalta ja olo on kuin jumalalla. Miksei endorfiinia myydä alkossa?
  • editoi huhtikuu 2007
    Katsokaas... täällä on ihmisiä :) Tai :twisted: niinku mä? :D Kyllä tämä on kivaa... (??) Onneksi taas saa mennä pian ""nukkumaan=näkemään jotakin painajaisia sen puoli tuntia, kun on josain ihmehorroksessa ;)""
  • editoi huhtikuu 2007
    Vesku kirjoitti:
    Älä heps masennu vaikka masennutkin.
    Tää oli loistavasti sanottu :D

Tottahan tää ahistus-väsähdys-itkutus johtuu tietysti monen asian yhtäaikaisesta hässäkästä, mutta hyvä tietää myös, että ainakin OSAN voi laittaa nikopirun syyksi :evil: ! Kiitos Esalle näistä tietopläjäyksistä, helpottaa kuulla raakaa faktaa :-)

Joka päivä tupakkahetken kohdatessa muistutan itseäni ettei tupakka ratkaise eikä helpota mitään. Esan ja muiden viisaiden sanat kaikuvat korvissani ja siten opetan itselleni uutta tapaa elää. Etsin uutta minää :shock:

Kiitos teidän kannustuksista ja tuista (Sateelle varmuuden vuoksi...: monikon elatiivi sanasta tuki :wink: ) Kyllä mä olenkin ylpeä itsestäni. Ja teistä. Meistä täällä.

Mulle sopii toi mitä Jasu tossa sanoi, että tunteet sellaisina kuin tulevat. Ja tämä on hyvä paikka antaa niiden tulla :-) On myös hyvä tietää ja nähdä, ettei suinkaan ole ainoa tunteilija/masentuja/ahdistuja/riitelijä/räyhääjä/hilluja/kirjoilija ym. vaan että me kaikki vähän vuorotellen. Yhden päivän aikana täällä liikkuu tunteita laidasta laitaan. Uskon, että melkein takuuvarmasti täältä löytyy joku, joka jakaa juuri sinä päivänä/hetkenä samanlaiset fiilikset kuin itsellä menossa. Ollaan kaikki samassa junassa, vaihdellaan vaan vaunuja, osastoja ja istumapaikkoja. :D
    Vesku kirjoitti:
    Miksei endorfiinia myydä alkossa?
    Älä muuta viserrä ! Ostaisin heti! :-)

• Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Heps kirjoitti:
    Kiitos teidän kannustuksista ja tuista (Sateelle varmuuden vuoksi...: monikon elatiivi sanasta tuki :wink: ) Kyllä mä olenkin ylpeä itsestäni. Ja teistä. Meistä täällä

Heps, Sade tietää :mrgreen: :roll: :-P Mä suorastaan rakastan kaikki nämä elatiivit, ablatiitit, ilatiivit, essessiivit, innessiivit jne :P

Toivottavasti tänään sulla on parempi päivä!! :?: :thumbup: :P

• VeskuVesku Itä-Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Ootko painunut röökille, vai missä lymyilet ?!
    Sulla pitäisi olla huomenna 20. savuton päivä. Miten menee ?
  • editoi tammikuu 2009
    .
  • VeskuVesku Itä-Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    19. päivä meneillään ja kyllä alkaa raivo ikävä kyllä laantua. Täytyy ottaa viikonloppuna kunnon punkkukuuri ja tulla avautumaan, heh.

Ei sentään, muutamat päivät olivat todella rankkoja, mutta kyllä niistä selviää, kuten huomaat.
  • editoi tammikuu 2009
    .
  • editoi huhtikuu 2007
    Vesku kirjoitti:
    Ootko painunut röökille, vai missä lymyilet ?!
    Sulla pitäisi olla huomenna 20. savuton päivä. Miten menee ?

En vielä, mutta kyllä tekis mieli :evil:!!!!! Antaisin nyt aika paljon yhdestä (askista/kartongista/laivalastillisesta) savukkeesta/ savukerasiasta!
    Nyt on torstai 19.4. ja menossa kait laskujeni mukaan 20.nikotiiniton päivä, en oo ihan varma. Myt just nyt kello 21.25 tuntuu siltä että tää savuttomuus oli tässä. No, ehkä mä huhhailen täällä teidän juttuja lukemssa vielä tovin.

Pitäkää lippu korkeallanne :)
  • VeskuVesku Itä-Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Älä nyt apina enää tässä vaiheessa rupea luovuttamaan, kun olet näin pitkällä :x. Vedäpä nyt kessu ja katso mitä tapahtuu:

Olet edelleenkin se sama turvonnut, piereskelevä läski, jota v...tuttaa kolme kertaa enemmän kuin sorruit. Kaiken lisäksi viekkarit käy kiinni heti huomisaamusta kuin vihainen sääskiparvi.

Mitä sitten ? Rööki huulessa lenkkipolulle laihduttamaan :shock:. Luuletko että aineenvaihdunta paranee kuin taikaiskusta ja olet parissa päivässä entiselläsi ? My ass !

Lopputulos on tupakoiva läskimooses. Hieno homma vai mitä ?!

Painu "harmistus"ketjuun avautumaan. Se auttaa aina.
    Äläkä vedä sitä röökiä, onko selvä :!:
    (ei tarvitse sanoa, tiedän että oot muhun ihan lääpälläsi, hehe)
  • editoi huhtikuu 2007
    :shock: :evil: :roll: :cry: 8) :mrgreen: :-o :shock: :?: :-) :evil: :cry: :oops: 8) :-o :wink:
    Vesku kirjoitti:
    Älä nyt apina enää tässä vaiheessa rupea luovuttamaan, kun olet näin pitkällä :x. Vedäpä nyt kessu ja katso mitä tapahtuu:

Olet edelleenkin se sama turvonnut, piereskelevä läski, jota v...tuttaa kolme kertaa enemmän kuin sorruit. Kaiken lisäksi viekkarit käy kiinni heti huomisaamusta kuin vihainen sääskiparvi.

Mitä sitten ? Rööki huulessa lenkkipolulle laihduttamaan :shock:. Luuletko että aineenvaihdunta paranee kuin taikaiskusta ja olet parissa päivässä entiselläsi ? My ass !

Lopputulos on tupakoiva läskimooses. Hieno homma vai mitä ?!

Painu "harmistus"ketjuun avautumaan. Se auttaa aina.
    Äläkä vedä sitä röökiä, onko selvä :!:
    (ei tarvitse sanoa, tiedän että oot muhun ihan lääpälläsi, hehe)

Voi v*ttu, totta joka sana, paitsi et lääpällään on liian lievä ilmaisu. Sä oot kamala :!: :P :twisted: 8) :mrgreen: :D :( :wink: :!: :?
    GRRRR Kärvistelen himojeni kanssa VIELÄ tovin.
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Heps kirjoitti:
    mutta kyllä tekis mieli :evil:!!!!! Antaisin nyt aika paljon yhdestä (askista/kartongista/laivalastillisesta) savukkeesta/ savukerasiasta!

Myt just nyt kello 21.25 tuntuu siltä että tää savuttomuus oli tässä

EEEEEEEEEEEIIIII!!! :evil: :evil: :evil:
    Älä edes ajattele että menisit röökille! SÄ ET MUA JÄTÄ ONKO SELVÄ???? :twisted:Se vielä puuttuis! Luulet sä että oot yksin ketä v*****ttaa???? Et ole, et varmasti. Sä et menet röökille. Mä en mene röökille. Vesku ei mene röökille. :!:
    Tajuutsä että ME EI ENÄÄ POLTETA! :!: Yhdestä askista-kartongista-laivalastillisesta-savukkeesta-rasiasta ET ANTAISI senttiäkään, sä ET sellaista tarvi! Etkä edes halua! Et koske tupakkaan! :thumbdown: Et jätä mua! Etkä Veskua joka roikkuu meidän perässä ihan muutamalla tunnilla!
    Sä kasaat nyt itses etkä tuhoa sitä mitä oot jo rakentanut. Jumaliste meillä on kohta kokonainen SAVUTON KUUKAUSI kasassa ja rouva rupee unelmoida röökistä? UNOHDA SE SAMANTIEN!!! SÄ EN MEITÄ JÄTÄ!!!
    :evil: :evil: :evil:
  • editoi huhtikuu 2007
    Sade kirjoitti:
    Et jätä mua!
    No hemmetti. EN jätä, en. (ainakaan nyt ihan nyt hetipaikalla.... :roll: )
    Sade kirjoitti:
    Etkä Veskua joka roikkuu meidän perässä ihan muutamalla tunnilla!
    No joo, Sade, toi oli tosi hyvä :-) satakymmenen pistettä ja pupumerkki sulle ja iso halaus päälle. Loistava huomio :lol:. Sade, sä olet tosi special. Kuten myös perässäroikkuja vesku (hehee, hihhii :D )

Hemmetin hemmetti! Kyllä ottaa lujille! MUtta kuten sä, Sade, viisaasti muistutit: en suinkaan ole ainoa jota v*tuttaa. Me olaan kaikki tässä saamarin savuttomassa junassa. Hitto vie!

KIITOS! OLETTE IHANIA!

• Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Mitä himpettiä tarkoitat ettet jätä ainakaan nyt ihan nyt hetipaikalla???? Meinaatko sitten meitä tunnin päästä jättää? Tai huomenna? Tai jonkun perkeleen viikon päästä??? ET! ET JA ET! GRRRRRRRR!!!! :evil: :evil: :evil: Yhdessä aloitettiin, toisistamme tietämättä, muistatko???? Et pilaa MEIDÄN juttua!!!! :evil: :evil:

Special tai ei, mä oon tosi vihainen jos kosket röökkiin! Nyt roikkuu Vesku sun perässä, kuvittele jos SÄ roikkuisit Veskun perässä?? :roll: (sorry Vesku tää ei oo henkilökohtaista, mun on pakko saada tämä nainen järkiinsä :P)

Itse oot ihana, itse oot mua joskus silloin lohduttanut kun meinasin polttaa. Silloin alussa, muistatko vielä? Mutta siitä on jo niin monta päivää ettet voi edes muistaa :lol:Tajuutsä miten pitkällä jo ollaan?? :P Tajuutsä??????????? Ole aivan helvetin ylpeä itsestäsi, aina kun tulee tällainen vi****us niin tule tänne kirjoittamaan!!!!! Jokainen osaa mennä röökille ja sitten itkeä miksi onkaan mennyt... Sä et halua aloittaa uudestaan, mä tiedän sen! :wink:
  • editoi huhtikuu 2007
    Heps, sovitaan että kukaan meistä ei nyt mene röökille ja sillä hyvä. Huomenna ollaan taas viisaampia ja varmasti iloisia siitä ettei maistu pa*ka suussa heti kun herää.
    Rauhallista yötä kaikille, periksi ei anneta ei sitten ihan kiusallaankaan!
  • editoi huhtikuu 2007
    Sade kirjoitti:
    kuvittele jos SÄ roikkuisit Veskun perässä??
    Rakastan Sade sinuakin :) (Esalle esitin rakkaudentunnustuksen just äsken)

Hip hip hurraa, huh! Hyvää yötä kaikille nukkumaanmenijöille ja oikein puhtoisia unia toivoo hullutus-Heps teidän kaikkien stumppilaisten tuella.
  • editoi huhtikuu 2007
    Virpi kirjoitti:
    periksi ei anneta ei sitten ihan kiusallaankaan!

Jus näin :D Samperi Virpi, sovitaan just näin :D. Hyvää yötä jo tänään visas Virpi :D
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Heps kirjoitti:
    Sade kirjoitti:
    kuvittele jos SÄ roikkuisit Veskun perässä??
    Rakastan Sade sinuakin :) (Esalle esitin rakkaudentunnustuksen just äsken)

Hip hip hurraa, huh! Hyvää yötä kaikille nukkumaanmenijöille ja oikein puhtoisia unia toivoo hullutus-Heps teidän kaikkien stumppilaisten tuella.

:P :P :P :P Niin siitä pitää! Ja huomenna "nähdään" edelleen ylpeinä SAVUTTOMINA, eikö niin???? Hyvät yöt, silmät kiinni niin kaikki murheetkin häipyy olemattomiin :P
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Heps missä luuraat????????????? :-(
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi huhtikuu 2007
    lämpöiset onnittelut sateelle 3viikosta! :lol:
  • editoi huhtikuu 2007
    Sade kirjoitti:
    Heps missä luuraat????????????? :-(

Täällä... vähän alamailla edelleen :cry: Mut en oo polttanu :twisted: :D :!:

Oon aina välillä piipahdellut täällä teitä lukemassa ja telepaattisesti tukemassa :-) Ootte ollu mun ajatuksissani paljon, mutta keskittymiskykyni on kateissa eikä oikein ole ollut energiaa kirjoittaa ajatuksiani sanoiksi. Täällä on niin paljon uusia ihmisiä ja kirjoituksia :D, etten pysy perässä :shock: kun oon niin hidas, vaikken hämäläinen olekaan.

Miten sulla, Sade, menee? Haiseeko mies vielä IHAN hirveelle, vai ootko jo tottunut :-)? Entäs muuten? Mikä on mieliala, terveydentila, kunto ja rakkaus :D :?: Eli mitä kuuluu?

Ja mitä muillekin tutuille ja tuntemattomille kuuluu?

• Olavi VOlavi V Pori
    editoi huhtikuu 2007
    :lol: Menee ja sitt' menettelee. :wink:
    Tällä hetkellä: - hyvin menee... mutta menköön!

Niin, ja se kannustus: mikään ei ole ikuista, ei edes viekkarit! :wink:

Hepskukkuu, mee nukkuu ja herää virkeenä uuteen päivään!
  • editoi huhtikuu 2007
    Olavi V kirjoitti:
    :lol: Menee ja sitt' menettelee. :wink:
    Tällä hetkellä: - hyvin menee... mutta menköön!

Niin, ja se kannustus: mikään ei ole ikuista, ei edes viekkarit! :wink:

Hepskukkuu, mee nukkuu ja herää virkeenä uuteen päivään!

Kiitti Olavi V. Kirjoituksiasi on kiva lukea, kun sun kirjaimet on aina niin kivassa järjestyksessä :)
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    justine kirjoitti:
    lämpöiset onnittelut sateelle 3viikosta! :lol:

:P :P :P Kiitos paljon Justine, ylpeä kyllä olen ilman muuta tällaisesta saavutuksesta :P
  • Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Kiva kuulla sinusta :P Ja vielä kivempaa ettet oo polttanut niin onnea tooosi paljon reilusta kolmesta viikosta! Upeeta, me osataaaaaaan :D

En minäkään ehdi nyt paljon kirjoitella, töissä on sesonkihässäkkä niin hyvä kun tänne pääsee kerran päivässä äkkiä viestejä lukemaan... Viikonloppu taas meni takapihalla sormet mullassa ja tytön kanssa "metsäretkellä" :P

Mulla menee muuten OK (siis tupakan suhteen, muuten voisi mennä paremminkin), mies kyllä haisee vielä tupakalle mutta ehkä ei enää niin kamalan hirveälle, ehkä totun siihen :P
    Mieliala heittelee ylös alas, terveydentila toistaiseksi ok, kunto parempi - sen huomasin kun kiivettiin metsässä sellaiseen tosi jyrkkään ylämäkeen niin en edes hengästynyt :P, ja rakkaus, no.... ehm... ei nyt mitään erikoista, johtuupi varmaan työstressista kun ollan ukon kanssa samassa työpaikassa. Kai tää menee ohi :P

Entä sä itse??? Onko edes vähäsen parempi olo ym.???? :wink:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.