Toinen päiväni ilman tupakkaa...

En ole ihan varma miten tämä foorumi toimii ja mihin kohtaan olisi pitänyt kirjoittaa, muttaa kokeillaan tästä. Eilen aamulla poltin viimeisen tupakkani. Olen polttanut melkein 25 vuotta, jossa tosin oli 6 vuoden tauko, silloin kun odotin lapsiani. Mutta paluu työelämään sai minut retkahtamaan uudestaan. kaikki alkoi viattomalla juhlaröökaamisella ja tässä sitä nyt taas ollaan.
Mieheni, joka ol polttanut yli 30 vuotta lopetti 5 viikkoa sitten Zybanin avulla. Päätin, että jos hän pystyy lopettamaan, niin pystyn minäkin kun olen olevani urheilullinenkin :)
Olen ottanut avukseni Nicorette purkat ja niitä on kulunut 5 kpl per päivä. Juoksu auttaa myös pahimpaan tuskaan.
Nyt tosiaan menossa toinen ilta ja tupakkahimo on päällä...
Pitäkää peukkuja!

Viestejä yhteensä

• Sade_2Sade_2 Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    tina kirjoitti:
    En ole ihan varma miten tämä foorumi toimii ja mihin kohtaan olisi pitänyt kirjoittaa, muttaa kokeillaan tästä. Eilen aamulla poltin viimeisen tupakkani. Olen polttanut melkein 25 vuotta, jossa tosin oli 6 vuoden tauko, silloin kun odotin lapsiani. Mutta paluu työelämään sai minut retkahtamaan uudestaan. kaikki alkoi viattomalla juhlaröökaamisella ja tässä sitä nyt taas ollaan.
    Mieheni, joka ol polttanut yli 30 vuotta lopetti 5 viikkoa sitten Zybanin avulla. Päätin, että jos hän pystyy lopettamaan, niin pystyn minäkin kun olen olevani urheilullinenkin :)
    Olen ottanut avukseni Nicorette purkat ja niitä on kulunut 5 kpl per päivä. Juoksu auttaa myös pahimpaan tuskaan.
    Nyt tosiaan menossa toinen ilta ja tupakkahimo on päällä...
    Pitäkää peukkuja!

Heippa Tina ja tervetuloa tänne joukkoon!!! :P Onnittelut hienosta päätöksestä. Tämä foorumi on aivan mahtava, täällä on kymmeniä ihania ihmisiä ja tukea löytyy aina!! Toinen ilta ilman tupakkaa, se on jo jotain!! Huomenna kolmas ja kohta sinulla on kasassa viikko. Onnea lopettamiseen :P
  • AnneliAnneli Kuopio
    editoi huhtikuu 2007

Pidetään peukkuja! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Onnittelut Tina upeesta päätöksestä. Hyvä että miehesi on myös lopettanut, teillä on tukea toisistanne. Ja tule vaan tänne valittamaan, jos et juoksemalla pääse nikkispeikkoa pakoon. :lol: :lol:
  • editoi huhtikuu 2007
    Tervetuloa mukaan Tina ja pidetään peukkja potkitaan tarvittaessa myös vauhtia!
  • editoi huhtikuu 2007
    Moikka Tina.. :) Tänään en polta. Se riittää. Joka aamu sanoa se itelleen :) JA yhtäkään en vedä, vaikka pää tippuis. Poweria sinne lähettää Tuide heti aamusta ja toivoo, että tää päivä on vähän parempi kuin eilinen... ja jos EI OLE... sitte mennään prkl täydellä höyryllä vaan etiäpäin minuutti kerrallaan... Pitoa suksen pohjissa hiekkatiellä hiihtäen!!! WOOOOW :)
  • editoi huhtikuu 2007
    Sitkeesti vaan päivä kerrallaan,jokainen savuton päivä on voittopäivä. :thumbup:
  • AnneKAnneK Lapin lääni
    editoi huhtikuu 2007
    Tupakkahistoriasi on kuin suoraan omasta elämästäni.
    Kyllä me onnistutaan. Tsemppiä!!!
  • MemMem
    editoi huhtikuu 2007
    Hyvä tina, siitä se lähtee, mennään yhdessä eteenpäin.
  • tinatina Espoo
    editoi huhtikuu 2007
    Moro!

No niin... kolmas päivä!!!!!!!! Kiitoksia kannustuksista 8-) Taas kyllä tekisi mieli ihan sikana. Taitaa olla totta se mitä sanotaan kolmannesta päivästä. hermot on kireenä ja keskittymiskyky kadoksissa. Tupakointi tilanteet ja muistot pyörii päässä. Mutta kyllä tämä tästä. Vaikeinta on silloin kun v..ttaa.
  • VeskuVesku Itä-Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Silloin kannattaakin juuri suunnistaa tänne ja kirjoitella painavaa asiaa jälkipolvien luettavaksi, heh :mrgreen:
  • editoi huhtikuu 2007
    Tere Tina ja Mem.. sekä muutkin... korventanu on oikein kunnolla tänään.. :) sussiunaa... koulunpenkillä vielä piti olla.. monta kertaa päivän mittaan ajattelin, että nousen ja lähden.. v***aa... istua nyt tässä kunnossa, kun taaaarrrrrttttiiiiisssss olla äksöniä!!! Ja korjasin sitte illalla käymällä kakskyt kilsaa lllllluistelemassa.................................... wow... nam....................................... poweria täysillä sieltä lenkiltä to everybody.. prkl.. :thumbup:
  • jantskujantsku ETELÄ-KARJALA
    editoi huhtikuu 2007
    Aika hurjaa ... istua nyt paikallaan kun on lopetus päällä , vaatiihan se paljon , se lopettaminenkin, mutta jumalauta !! se kannattaa !!
  • editoi huhtikuu 2007
    Tina tsemppiä sulle,onko sun miehes Oulun lähellä asustellut joskus,kuulostat tutulta,mulla 4 lasta ja naimisissa kohta 20v, vanhin poika armeijaan heinäkuun alussa :cry: kyllä äiteellä tulee ikävä
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.