POSITIIVISET VAIKUTUKSET
Listatkaapas tänne huomioitanne, missä kaikkialla tämän "uuden elämän" positiiviset vaikutukset näkyvät ja tuntuvat. (Uusi elämä joo, siltä se tuntuu, kun on viimeksi ollut näin pitkään tupakoimatta 13-vuotiaana...)
Aloitan:
Lauluääni. Hitto kun on tullut ääneen kantavuutta ja pelivaraa. Sellaista mitä en ole tiennyt olevankaan. Hoilottelin tuossa pitkin iltaa Leevi and the Leavingsia, eikä millään meinannut malttaa lopettaa.
...Jos etsit kadonnutta aikaa, jotain josta jouduit luopumaan
Liian usein huomaat ei se totta ollutkaan.
Ja joku tuskin tietää mitä etsii, vailla määränpäätä harhailee...
...Olen hävittänyt kaiken, joka sinusta mua muistuttaa...
Aloitan:
Lauluääni. Hitto kun on tullut ääneen kantavuutta ja pelivaraa. Sellaista mitä en ole tiennyt olevankaan. Hoilottelin tuossa pitkin iltaa Leevi and the Leavingsia, eikä millään meinannut malttaa lopettaa.
...Jos etsit kadonnutta aikaa, jotain josta jouduit luopumaan
Liian usein huomaat ei se totta ollutkaan.
Ja joku tuskin tietää mitä etsii, vailla määränpäätä harhailee...
...Olen hävittänyt kaiken, joka sinusta mua muistuttaa...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
STUMPPI ja sen mahtava porukka
Ja paras kaikista: Suu on niin ihanan raikas aamulla. Ei maistu enää tuhkakupille. Yök!
Hyvänä kakkosena tulee hengityksen paraneminen. On upea tunne kun tarpeen vaatiessa voi vetää koko kropan täyteen ilmaa
- iho kirkastunut, hampaat valkoisemmat, henki ei vingu eikä haise (valkosipulille silloin tällöin!), kädet ja jalat ovat lämpöiset, ei tarvitse palella pihalla turpa huurussa, aikaa on tunnin verran enemmän päivässä, pinna ei kiristy, jos täytyy venyttää työpäivää (ei ole kiire kotiin tupakalle). Onhan näitä, kun alkaa miettimään!
On muuten tosi kiva käydä ulkona syömässäkin, kun ei tarvitse ruuan jälkeen luimistella nortti kourassa jossakin ravintolan seinustalla!
Se älytön sisujen ja muiden väkevien karkkien mässyttely on loppunut, kun ei tarvitse peitellä hengityksestä röökin hajua.
Jos yrittäisi keksiä,mitä huonoa tästä on seurannut, niin ei tule mieleeni mitään!
Kivaa on, toivottavasti kaikki toisetkin haette niitä hyviä asioita motivaattoreiksenne :thumbup!
Suurin ja ennen kaikkea se tärkein: Olen tehnyt haavestani totta ja itsestäni haaveiden mukaisen savuttoman ihmisen........ Vitsi, että tuntuu hyvältä!
Mutta ennen koettua (monta kertaa... :!:)
Pintaverenkierto vilkastuu.. kasvaa uusia hiuksia... varpaat ja sormet lämpöset vaik olis kolkyt pihalla pakkasta (voi ilman hanskoja juosta), silmät on paljon kirkkaammat ja sinisemmät.. ajatusmaailma on valoisampi ja välähtää nopeammin... ¨mielikuvitus ja luovuus paremmat... hapensaanti mahtavaa juoksemassa yms, aineenvaihdunta toimii paremmin, kun elimistö oma ittensä..... huulet sileämmät (yläpääs!)... suu ei oo kuiva, eikä maistu p***alta... elämänlaatu ja kunto nousee puolet pelkästään kun lopettaa.. vaikka olis vielä vierotusoireita... lapsille jää enempi aikaa.. eikä tartte pistää riippuvuutta aina etusijalle ennen niitä.
Kiskaisen huvikseni keuhkot täyteen ja vielä vähän päälle sillä ***ei vihlo enää ***
Mun mielestä ihan parasta on vapaus. Ei tarvitse kaikkea tekemistä jaksottaa, että nyt teen tän ja sitten meen tupakalle tai paikassa jossa ei saa polttaa ei tarvitse kärvistellä milloin tupakalle pääsee.
Enkä nyt tarkoita niitä 10 kiloa....... :oops:
Oot niin ihanan innostunut tästä lopettamisesta. Sait mut hymyilemään tänään ekan kerran
Määräsin siis itse tekemiseni eikä tupakka.
Ihana.
Ensimmäistä kertaa neljään päivään tikahdun nauruun.
Nyt suurin huoli on, että onko sitä nikotiinipurkkaa tarpeeksi.
Nopeaan tuo savuttomuus tuntuu vaikuttavan, hengästymisiin sun muihin...