Liikunnan iloja
Monissa ketjuissa tunnutaan tuskailevan nousevan painon tai liikkumattomuuden kanssa. Tuli mieleeni, olisiko tämmöiselle ketjulle kysyntää, johon voisi käydä listaamassa liikuttuja hetkiä.
Samalla voisi ihastella omaa edistymistä ja kertyneitä liikuntakertojen määrää, oli se sitten rauhallista kävelyä tai hikitreeniä salilla.
Kukin oman tasonsa ja huvituksensa mukaan.
Itse yritän saada taas itseni liikkeelle, painonpudotuskaan ei tietenkään haittaisi, mutta laihdutusketjua en tästä haluaisi. Tällä hetkellä laihduttaminen ja siihen liittyvät tarkat ruokavaliot ei houkuttele, mutta kuntoilusta itsestään jo luulisi olevan monenlaista hyötyä.
Tsempattaisiin toinen toisiamme liikunnan pariin! Savuttomana liikunta on kuulemma hauskempaakin. Toivottavasti innostuneita löytyy!
Samalla voisi ihastella omaa edistymistä ja kertyneitä liikuntakertojen määrää, oli se sitten rauhallista kävelyä tai hikitreeniä salilla.
Kukin oman tasonsa ja huvituksensa mukaan.
Itse yritän saada taas itseni liikkeelle, painonpudotuskaan ei tietenkään haittaisi, mutta laihdutusketjua en tästä haluaisi. Tällä hetkellä laihduttaminen ja siihen liittyvät tarkat ruokavaliot ei houkuttele, mutta kuntoilusta itsestään jo luulisi olevan monenlaista hyötyä.
Tsempattaisiin toinen toisiamme liikunnan pariin! Savuttomana liikunta on kuulemma hauskempaakin. Toivottavasti innostuneita löytyy!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
Minä voin vastailla tänne vähän liikkumisesta.
Lopetin tuon täyspäiväisen polttamisen kaksi vuotta sitten lokakuun lopussa, mutta jatkoin kuitenkin silloin tällöin polttajana, onnistui ihan hyvin, mutta kyllästyin siihenkin ja nyt jo jonkun aikaa ollut kokonaan polttamatta, koska se kuitenkin tuntuu paremmalta. Banneri ei ihan pidä paikkaansa, mutta enpä tuota ole viitsinyt muuttaa, kun en jotenki halua pitää kirjaa, vaan antaa ajan vain kulua.
Mutta asiaan, silloin toissa syksynä paino nousi aika äkkiä n.6 kiloa ja siinä pysyny.
Ensimmäinen talvi meni vähällä liikkumisella, mutta viime syksynä, kun mies jäi eläkkeelle aloimme käymään kaksi kertaa viikossa vesijuoksussa, tunti kerrallaan, se tuntui ihan hyvältä. Kesä kului pyöräillen jonkun verran ja nyt syksyllä aloitimme jälleen, mutta sen verran muuttaen, kun uimahallissa on myös kuntosali, jota saa käyttää samaan hintaan, niin menemme ensiksi tunniksi kuntosalille ja sen jälkeen puoli tuntia altaassa juoksua, tämä myös kaksi kertaa viikossa.
Minulla kun vaikeaksi luokiteltu keuhkoahtauma, niin siitä huolimatta olen kaiken tämän jaksanut tehdä ihan hyvin ja luulen, että siitä, tupakanpolton lopetuksen ohella on hyötyä taudinkulun hidastumiseen. (viime syksynä spirometriassa arvot parantuneet muutaman prosentin, tänä syksynä pysyneet samassa)
Tuli aika pitkä tarina, mutta tsemppiä kaikille lopetukseen ja liikuntaan, ehkä se painokin aikaa myöten putoaa
Se on paljon kun saa lähettyä liikkumaan.
Kuinka hyvä mieli tulikaan kun liikuin tänään. Ja kotona venyttelin tavallisia venytys juttuja.Kovasti tsemppejä. :thumbup:
Mukava lopettaakin kun liikunnalla tulee niin hyvä tunne. Hyvä kun sinulla helmilanka on tuo mittari.
Ja itse alan tietoisesti liikkumaan Päätän,että lähden sauvakävelylle ja niin sitä huomaakin ,että on käynyt lenkin,minä käyn vain 15 minsaa liikkumassa sauvakävellen, mutta on se sekin jotain. tsemppejä kaikille liikuntaan. :thumbup: Kävin kuntosalillakin,mutta vain omalla hitaalla tahdilla ja sen jälkeen allasjumpassa. Tuli niin hyvä mieli kun sain lähdettyä. Piiskupii minullakin oli jäänyt liikkuminen tämän savuttomuuden alun ,mutta hyvä kun laitoit tämän liikunnan plogin niin tänne on kiva kirjoitella liikkumisesta.