Liikuntaa lisää ja ruokavalion tarkkailua.

Lueskelin täällä muiden lihomisesta ja paniikissa aloitan nyt tämän sivuprojektin samalla. Painoa tosiaan on tullut jo kilo lisää ja uusia kiloja en kaipaa yhtään kun ennestäänkin on jo vähän ylipainoa. Kävin kävelylenkillä tänään, kesto n. 2h ja sellaista sunnuntai-kävelyä tuli harrastettua, kuvasin samalla maisemia, tein kuitenkin jotain, en ole koskaan ollut himoliikkuja. Vähennän myös leivänsyöntiä kun sitä tulee mussutettua liikaakin, vaihdan sen hedelmiin ja salaattiin, porkkanaan jne. Tarkoituksena olisi pudottaa ensin 5 kiloa ja sitten vielä toiset 5 niin olisin ihannepainossani. Eli minusta tulee uusi ihana minä. Ei tekosyitä tälläkertaa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
Liikunta on jotenkin miulle kirous, yksin ei tule oikein mitään tehtyä ja kavereita ei pahemmin kyseisessä kaupungissa ole.. No,jos sitä vähitellen saisi tämänkin sohvaperunan jotenkin liikkeelle
Muttamutta, toivon kyllä että tällä systeemillä saisin painoni taas normaaleihin lukemiin mitä se oli ennen lopetusta.
Tsemppiä siulle lopetukseen ja diettiin oikein paljon
Mutta sinniä kehiin.
Mutta ei anneta periksi. Kyllä se kroppakin varmasti palkitsee ajan kanssa tuon myrkyn lopettamisen, kunhan tottuu ajatukseen.
Lihas kuluttaa energiaa, läski ei. Sillai sais kompensoitua hidastunutta aineenvaihduntaa edes jonkin verran.
Tietoa, taitoa ja työkalut mulla on: treenasin ja pudotin painoa aikoinaan Jillian Michaelsin nettiryhmän avulla 25 kg ja olin tosi timmissä kunnossa.
Nyt... no, jos sohvalta pääsis ylös niin sehän olisi jo yhden sortin saavutus :roll:
[/url]
mä pudottelin 2009-2010 103kg->76kg. Meni vähän liiankin alas kun mulle hyvä on sellaset 80+.
No, ruoanlaitosta kun tykkään, niin vaa'an lukemat hiipi taas tuonne 95kg:oon vähitellen ja kun tupakoinnin lopetin niin muutama kilo tuli vielä päälle. Vuodenvaihteen jälkeen vaaka näytti parhaimmillaan 104,5kg ja olo oli mahtavan turvonnut. Kävin pelaamassa lätkää itseäni puolta nuorempien jannujen kanssa ja vaikka aika hyväkuntoinen olenkin, niin kyllä huomasi, että läskireppu hidastaa. Ajatus kulkee mutta jalat ei käy samaan tahtiin...Pakko tehdä jotain ja muutaman viikon päästä pitäisi vanhaan pukuunkin sopia.
No, nyt reilut kolme viikkoa on tullut syötyä paremmin. Vyötäröltä pois 8cm ja lähtöpainosta pois 6-7kg. Taistelu jatkuu.
Mulla ei vaaka juuri kehitystä näytä, mutta mittanauha ja vaatteet näyttävät.
En voi sitä käyttää, tuon sivuvaikutuksen takia. Minulla on paino-ongelma toisin päin.
Aikoinaan oon ison painon pudotuksen tehnyt(40kg) ja kilojen tippumisesta innostuneena meinasi pieni syömishäiriökin tulla päälle :oops: silläpä ilman ressiä ja kaloreiden laskemista etieppäi.