31 h
31 h armonaikaa... :shock:Sitten joutuu luopumaan vuosien ystävyydestä... Viimeinen tupakka poltetaan ja uusi elämä alkaa! Olen sen päättänyt vaikka vähän väliä mielessä onkin kaikki takaportit. Jospa kuitenkin vielä välillä ja joissain tilanteissa, mutta ei, se ei onnistu niin!! Pelko kalvaa mieltä ja olo on hämmentynyt mutta eiköhän tämä tästä??!! Voi luoja että jännittää!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
Mulla toinen päivä menossa savuttomana.. Kärvistelyä nää ekat päivät on, mutta tänäänkin hoin itselleni töissä: tämäkin menee ohi...tämäkin menee ohi...tämäkin menee ohi... :XD: :evil: :roll:
Eka päivä pelotti eniten, mutta ei se sit kuitenkaan ollut niin paha kuin pelkäsin
Tsemppiä vaan, hyvin se menee :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mulla kolme kuukautta napsahtaa ensi viikolla ja hhmmmm..nyt viime päivinä kieltämättä on mielessä käynyt. .:oops:
Mutta se taitaa vähän niin kuin kuulua tähän vaiheeseen ja helvata yhtäkään ei polteta!!! :twisted: :twisted:
Rita, sulle tulee siis ihan pian mega-billeet!!!! 3kk.... upee juttu!!!!!!!!
Kyllä tähän tupakoimattomuuteen on jo tottunut, tiukkoja paikkoja on selvästi vähemmän mutta kyllä niitä silti tulee.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ronja, kovasti tsemppiä sinulle.
Ja hyvää päivän jatkoa kaikille toisillekkin.
Onnittelut hyvästä päätöksestä..
Minä aloitin myös tän käryttömän elämän tänään
Voimia sinulle kovasti...
Tsemppiä kovasti myös sulle Möltsi, parempaa huomista kohden!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mahtavaa et täällä sivustoilla on niin paljon samassa tilanteessa olevia jolta saa tukea tarvittaessa ja voi vuodattaa tupakantuskaansa jota voi tupakoimattomien olla joskus vaikea ymmärtää.
Tsemmpiä kaikille kovasti!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kylläs se siitä, joskus on vaan mentävä minuutti kerraallaan. Kohta jo helpottaa, mutta ei si
Että voimia ja tahdonvoimaa sinne!
Ittelä tuli 2 viikkoa täyteen savuttomana. Kyllä me tähän pystymme!!
Ja muista, että nyt ei takaportteja käytetä. Ei savuakaan -vaikka ovela pääkoppamme keksisi mitä tekosyitä.