Ylös, ulos ja lenkille!

Tässä on viimeisistä sauhuista kulunut vasta reipas vuorokausi, ja olo on suoraan sanottuna ihan hirveä. Lenkille tästä joutaa, jotta saa ajatukset pois röökistä.
Viime syksynä oli minun edellinen lopetusyritys, ja silloin huomasin, että jo muutaman päivän savuttomuuden jälkeen juostessa syke oli huomattavasti matalampi kuin aiemmin aiempaa kovemmassa juoksuvauhdissa. Onkos muut huomanneet samaa? Mun tavoitteeni on päästä kovempaa ja kauemmas, joten motivaatio tupakoinnin lopettamiseen on nimenomaan kuntourheilu. Veikkaan, että ilman röökin pois heittämistä en koskaan tule saavuttamaan niitä unelmia joiden takia vedän lenkkarit jalkaan silloinkin kun ei yhtään huvittais.
Viime syksynä oli minun edellinen lopetusyritys, ja silloin huomasin, että jo muutaman päivän savuttomuuden jälkeen juostessa syke oli huomattavasti matalampi kuin aiemmin aiempaa kovemmassa juoksuvauhdissa. Onkos muut huomanneet samaa? Mun tavoitteeni on päästä kovempaa ja kauemmas, joten motivaatio tupakoinnin lopettamiseen on nimenomaan kuntourheilu. Veikkaan, että ilman röökin pois heittämistä en koskaan tule saavuttamaan niitä unelmia joiden takia vedän lenkkarit jalkaan silloinkin kun ei yhtään huvittais.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
Ois ollu niin helppo luovuttaa, kun vitutti ja päätä särki. Mutta pistinkin lenkkikamppeet päälle ja kävin 9 kilsan pään nollaus lenkin hölkkäämässä ennen jääkiekkopeliä. Helpotti nikkiksetkin kun sai raitista ilmaa. En tiiä onko korvien välissä vai voiko jo vuorokausi vaikuttaa hapenottokykyyn niin paljon, mutta helpompaa oli ku pitkään aikaan.
Itselläni jo ennen kolmea keinonivelleikkausta kiellettiin juokseminen selän takia. Silloin vielä harrastin sauvakävelyä. Nyt sekin on useimmiten käsien takia mahdotonta.
Muuten pyrin liikkumaan ulkona, jumppaamaan, ajamaan kuntopyörällä ja vesijuoksemaan. On tässä asennetta väännetty moneen kertaan.
Saat olla onnellinen Mylläkkä kun pystyt juoksemaan!
Tsemppiä lopettamiseesi, siinäkin tarvitaan asennetta.
8.8.2017 painonhallinta, elämäntapamuutos numero 2.
Polttanut teini-ikäisestä, väliin mahtuu aikoja jolloin olen lopettanut mutta aina uudelleen aloittanut. Ja ikää tällä hetkellä 54. Lenkki voi olla myös kävelylenkkiä, pikkuhiljaa aloitella ja yks kaks huomaa kuinka mukavaa tuo pelkkä reipas kävelykin on ja miten hyvän olon se tuokaan!
Me emme lakkoile Stumpissa vaan lopetamme tupakoinnin loppuiäksi.
Se tuntuu varmaan monesta vaikealta sjatukselta alussa, kun tuntikin on vaikea aika olla polttamatta. Vko ja muut konkarit esimerkillään haluavat todistaa, että savuttomuus on myös pysyvää.